مزایا لابیاپلاستی

بیاپلاستی چه جراحی است ؟ بهترین زمان انجام  لابیاپلاستی کی می باشد ؟ مزایا لابیاپلاستی شامل چه مواردی می شود ؟ با مشکلات لابیا بزرگ آشنا هستید ؟ برای پاسخ تمامی این سوالات بهتر است این مقاله را مطالعه نمایید .

آیا می دانستید که لابیاپلاستی یکی از زیر مجموعه های جراحی زیبایی واژن است و در صورتی که این جراحی با دقت و مهارت بالایی انجام شود سبب افزایش میل جنسی در بانوان می شود .

 

لابیاپلاستی

بسیاری از بانوان با لابیاهای بسیار بزرگ متولد می شوند که ظاهر این لابیاها نه تنها برای شخص بسیار آزار دهنده است ، بلکه در سنین بالا نیز در زندگی زناشویی شخص نیز تاثیر گذار است و سبب تاثیر بر زندگی زناشویی آنها می شود ، برخی از خانم ها به منظور زیبا سازی لب ها از لابیاپلاستی بهره می برند که این موارد همگی مزایای عمل  لابیاپلاستی می باشند .

آیا می دانستید که درد ناحیه لب های کوچک واژن می تواند بر اثر مشکلات لابیاهای بزرگ  باشد .

 

مشکلات لابیاهای بزرگ

  • سوزش
  • درد ناحیه لب های کوچک
  • التهاب
  • خارش
    و…

مزایا لابیاپلاستی



مشکلات لابیاهای بزرگ سبب بروز مشکلات دیگری نیز می شود

درد در زمان تحریک پذیری ، هم چنین شخص در زمان مقاربت جنسی درد را احساس می کند ، علاوه بر این شخص در زمان پوشیدن لباس های تنگ و ورزشی با مشکل و درد روبرو می شود .
زمانی که شخص طولانی مدت راه می رود و یا تحریک می شود ، نه تنها درد بلکه با مشکلات دیگری نیز روبرو می شود .


یکی از علت های چند جهتی شدن ادرار وجود لابیاهای بزرگ می باشد .

لابیاهای بزرگ نیز هم چنان موجب چند جهتی شدن مسیر ادرار می شود .
عدم تقارن در لب های کوچک نیز رخ می دهد و شخص در این لب ها با تیرگی روبرو می شود .
با انجام لابیاپلاستی شخص علاوه بر اینکه اعتماد به نفس خود را بدست می آورد ، حس خوبی دارد و دیگر در زمان مقاربت جنسی نه تنها دردی را به خاطر لابیاهای بزرگ احساس نمی کند بلکه از مقاربت جنسی لذت می برد .
بهتر است بدانید که لابیاپلاستی نیاز به یک الی یک ساعت و نیم زمان دارد .


مزایا لابیاپلاستی

بهتر است بدانید که در مطب دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان ، لابیاپلاستی بدون درد و بخیه با جدیدترین دستگاه روز دنیا به نام سافت سرجری انجام می شود ، در نتیجه دختران و بانوانی که از بخیه و جای بخیه واهمه دارند می توانند در این مطب بدون درد و خونریزی این جراحی را انجام دهند


منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

بهبودی پس از لابیاپلاستی با لیزر

دغدغه بسیاری از بانوانی که می خواهند لابیاپلاستی را انجام دهند ، این است که بهبودی پس از لابیاپلاستی با لیزر چه مدت به طول می انجامد ؟ چه زمانی پس از لابیاپلاستی با لیزر می توانند به سر کار بروند ؟ آیا برای بهبودی پس از لابیاپلاستی نیاز به انجام مراقبت های خاصی است ؟ در این مقاله به پاسخ این سوالات می پردازیم ، تا بیشتر با جراحی زیبایی واژن آشنا شوید .


لابیاپلاستی چیست labiaplasty

لابیاپلاستی یکی از زیر شاخه های جراحی زیبایی واژن است که در این روش جراح زیبایی زنان کاهش سایز لابیاها را با لیزر انجام می دهد ، بسیار مهم است که در این روش جراح علاوه بر تخصص و داشتن دانش ، مهارت کافی را داشته باشد تا به لابیاها آسیبی وارد نشود ، زیرا در این بخش هزاران عصب و غدد لنفاوی وجود دارد که اگر جراح به آنها آشنا نباشد ، آسیب های جبران ناپذیری به واژن وارد می کند ، به همین دلیل توصیه می شود که حتما نزد جراح متخصص لابیاپلاستی را انجام دهید .


 

آیا می دانید بانوانی که دچار شلی واژن یا زایمان های متعدد طبیعی بوده اند و یا دارای لابیاهای بزرگ و نامتقارن هستند کاندید مناسبی برای لابیاپلاستی هستند .



چه اشخاصی می توانند عمل لابیاپلاستی را انجام دهند


کاندید مناسب جراحی لابیاپلاستی

  • بانوانی که دچار شلی واژن شده اند
  • بانوانی که افتادگی رحم و واژن دارند
  • بانوانی که زایمان های متعدد طبیعی داشته اند
  • بانوانی که در زمان مقاربت جنسی با درد شدیدی همراه هستند
  • بانوانی که در زمان انجام ورزش به دلیل لابیاهای بزرگ اذیت می شوند
  • بانوانی که لابیاهای تیره دارند
  • بانوانی که انحراف شدید بخش ادراری دارند
  • بانوانی که لابیاهای نامتقارن دارند
  • بانوانی که لابیاها بسیار بزرگ دارند
  • بانوانی که لابیاهای بیرون زده دارند


کبودی ، درد و داشتن تورم پس از لابیاپلاستی یک امر طبیعی است ، زیرا پس از 14 روز شخص بهبود می یابد و شخص 72 ساعت بعد از عمل می تواند ، تمامی فعالیت های خود را از بگیرد . بهبودی پس از لابیاپلاستی با لیزر بسیار سریع رخ می دهد .

شخص تا 4 هفته باید از پوشیدن لباس های تنگ خودداری نماید ، هم چنین نباید در وان بنشیند و یا دوش آب گرم بگیرد .

شخص باید از انجام فعالیت های سنگین اجتناب بورزد ، زیرا ناحیه ای که جراحی شده است در ماه های اول حساس می باشد و شخص نباید به این ناحیه فشار زیادی را وارد نماید .

پس از 4 هفته شخص می تواند به تدریج و با مشورت جراح زنان خود به تدریج ورزش های سبک را آغاز نماید ، شخص هم چنین نباید تا 4 تا 6 هفته رابطه جنسی داشته باشد .

پس از لابیاپلاستی پزشک متخصص لابیاپلاستی جهت کنترل درد بیمار داروهای ضد درد را تجویز می نماید ، اگر شخص درد شدیدی داشت باید پزشک خود را مطلع سازد ، زیرا درد شدید امر غیرطبیعی است .

شخص تا دو روز باید از کمپرس یخ استفاده نماید ، زیرا استفاده از این کمپرس سبب کاهش درد بعد عمل می شود .

در مطب دکتر بهمن پورجراح زیبایی زنان عمل لابیاپلاستی با لیزر را به روش های مختلفی انجام می دهند .


منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

تورم پس از لابیاپلاستی

تورم بعد از لابیاپلاستی چرا اتفاق می افتد ؟ چه روش های برای درمان تورم پس از لابیاپلاستی باید انجام داد ؟ در این مقاله نکات مهم را در خصوص تورم پس از لابیاپلاستی بیان می کنیم .

جهت بهبود وضعیت دستگاه تناسلی از جراحی لابیاپلاستی می توان کمک گرفت ، این جراحی معمولا لب های لابیاهای داخلی و خارجی را بهبود می بخشد ، با انجام جراحی لابیاپلاستی می توان پوست های اضافه لابیاها را برداشته انجام این کار نه تنها ظاهر دستگاه تناسلی را بهبود می بخشد بلکه سبب افزایش میل جنسی بانوان نیز می شود زیرا پوست های اضافه لابیاها برداشته می شود ، تورم پس از لابیاپلاستی یکی از نگرانی بانوانی است که این جراحی را انجام می دهند که در این مقاله به بیان تورم پس از لابیاپلاستی می پردازیم ، علاوه بر آن در بخش تصاویر لابیاپلاستی ، راه های کاهش تورم پس از لابیاپلاستی را بیان می کنیم .

به شکل کلی لابیاپلاستی و جراحی زیبایی واژن سبب بهبود روابط زناشویی می شود .


نکات جراحی لابیاپلاستی

  • جراحی لابیاپلاستی یک عمل سرپایی می باشد
  • این جراحی نیاز به بی هوشی ندارد
  • معمولا نیاز به یک ساعت زمان دارد
  • نقاهت جراحی بسیار کوتاه است
  • عدم نیاز به استراحت طولانی مدت


زمان بهبودی پس از لابیاپلاستی labiaplasty

پس از عمل لابیاپلاستی نیاز است شخص سه الی چهار روز استراحت نماید ، پس از این مدت زمان شخص می تواند فعالیت های خود را از سر بگیرد اما نباید تا یک ماه فعالیت های سنگین انجام دهد و یا اجسام سنگین را بردارد ، مصرف انواع ویتامین C در این دوران توصیه می شود .


تورم پس از لابیاپلاستی

تورم پس از لابیاپلاستی امری عادی است زیرا در ناحیه ی واژن که جراحی انجام  می شود مملو از غدد لنفاوی و عصبی است ، تورم پس از جراحی لابیاپلاستی ممکن است تا یک ماه به طول انجامد نباید نگران این موضوع باشید زیرا پس از مدت زمان اندکی این تورم ها برطرف می شود .

برای کاهش تورم ها از نشستن در وان آب گرم و یا استفاده از سونا تا سه ماه ممنوع می باشد .

هر گونه گرما در ناحیه تناسلی سبب تشدید تورم ها می شود .

مصرف غذاهای پر چرب و پر نمک نیز سبب تشدید تورم ها می شود در نتیجه باید رژیم غذایی خود را در مدت زمان لابیاپلاستی و پس از آن به رژیم غذایی پرفیبر و بدون غذایی پرچرب و پر نمک تغییر دهید .(پیشنهاد میکنیم برای راه های کاهش تورم بعد از عمل لابیاپلاستی از مطالب وب سایت سپیدیار استفاده کنید)

 

منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

داروهای پس از لابیاپلاستی

با داروهای پس از لابیاپلاستی آشنا هستید ؟ آیا می دانید که کدام  پماد پس از لابیاپلاستی سبب ترمیم لابیاها می شود ؟ آیا می دانید که تغذیه پس از لابیاپلاستی شامل چه مواردی است ؟ با موارد منع لابیاپلاستی چطور آشنا هستید ؟


پس از جراحی لابیاپلاستی که یک جراحی مینور است ، به دلیل محل جراحی که یک ناحیه مرطوب می باشد لازم است که مدت کوتاهی بیمار آنتی بیوتیک مصرف نماید ، البته برای جراحی های مینور نیاز به مدت زمان طولانی برای مصرف آنتی بیوتیک بیمار ندارد ، گاها پزشکان و جراحان ممکن است تک دوز هم تجویز نمایند اما به دلیل اینکه این منطقه معمولا مرطوب است و تابش نور را ندارد و شخص یک حس خیس شدن به دلیل ترشحات واژن ممکن است داشته باشد ، ممکن است محیط مناسبی برای رشد باکتریها  و قارچ ها فراهم شود .



داروهای پس از لابیاپلاستی


پس از هر جراحی به دلیل اینکه شخص استرس دارد سیستم ایمنی بدن کمی ضعیف می شود ، باز مکان مناسبی برای رشد باکتریها و قارچ ها فراهم می گردد ، به همین دلیل دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان توصیه می کنند که تا سه روز بیمار یکسری آنتی بیوتیک ها را مصرف نماید .

آیا می دانید که مصرف انواع ویتامین C سبب بهبودی سریع تر پس از لابیاپلاستی می شود و یکی از توصیه های دکتر بهمن پور به اشخاصی که در مطب ایشان لابیاپلاستی انجام داده اند ، مصرف انواع ویتامین  C است .


جراح با دانستن شرح حال بیمار و حساسیت های خاصی که بیمار دارد و مواد مصرفی حین جراحی نظیر نخ های مختلف واژینال ، انواع لیزر وسایر روش ها نیاز است برای هر بیمار آنتی بیوتیک خاص خودش تجویز شود .


لابیاها یک بافت پر عروق و پر لنفاتیک هستند که پس از جراحی دچار ورم و التهاب خاصی می شود و چون جراحی بافت نرم را داریم ورم ناحیه زیاد خواهد بود ، بافت نرم به دلیل خونرسانی بلافاصله پس از عمل به دلیل جنس ناحیه بانوان پس از جراحی زیبایی واژن با ورم خاصی روبرو خواهند شد .

مسکن ها و داروها که جراح برای بیمار تجویز می نماید فقط برای از بین بردن درد نمی باشد بلکه برای کاهش ورم هم می باشد ، بنابراین توصیه می شود  که پس از انجام هر گونه جراحی زیبایی واژن و یا لابیاپلاستی حتی با نداشتن درد هم داروها و مسکن ها مصرف شود ، زیرا شخص ظاهر و نتیجه بهتری پس از جراحی زیبایی واژن خواهد داشت .

پماد آنتی بیوتیک در سه روز اول توصیه می شود شخص استفاده نماید که این پماد کمک کننده آنتی باکتریا می باشد ، این پماد برای پیشگیری از رشد باکتریهای است که ممکن است روی پوست رشد کنند ، مصرف این پماد  به دلیل چرب بودن از چسبیده شدن آب و مواد  چسبناک اجتناب می نماید  .

مصرف شوینده ها که جراح نحوه مصرف و روز مصرف این شوینده ها را بیان می کند ، توصیه می شود بانوانی که جراحی زیبایی واژن و لابیاپلاستی را انجام داده اند حتما ناحیه را با سشوار خشک نمایند تا از رطوبت واژن را از بین ببرند ، هر گونه رطوبتی سبب افزایش عفونت خواهد  بود .

شخص باید از استعمال سیگار اجتناب نماید ، زیرا مصرف سیگار حداقل تا 14 روز قطع نمایند زیرا سبب عفونت و باز شدن مجدد زخم ها خواهد شد .


ورم پس از لابیاپلاستی

دکتر بهمن پور جراح واژن بیان می کنند که برای پیشگیری از ورم پس از جراحی لابیاپلاستی حتما باید مسکن ها و داروها مصرف شود .

استفاده از داروهای که التیام زخم را افزایش می دهند ، مواد و داروهای که دارای زینک هستند برای التیام زخم ها بسیار موفق عمل می کنند ، هم چنین مصرف امگا 3 نیز بسیار توصیه می شود


مصرف ویتامین E

این مواد  به دلیل افزایش تقویت سیستم ایمنی ترمیم زخم های فرد را بهتر خواهند کرد

داشتن خواب و استراحت مناسب

چه موادی را نباید پس ازجراحی زیبایی واژن استفاده کرد ؟


موارد منع پس از لابیاپلاستی

  • عدم مصرف موادی که املاح فراوان دارند .
  • عدم مصرف غذاهای شور
  • عدم مصرف فست فودها
  • عدم مصرف لبنیات
  • عدم مصرف آجیل

توجه به این نکته الزامی است که عدم مصرف این مواد تا یک هفته است و پس از یک الی دو هفته می توان مجدد این مواد را مصرف نمایید .

داروهای پس از لابیاپلاستی برای هر شخص متفاوت است .


منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

9سوال رایج لابیاپلاستی


لابیاپلاستی labiaplasty در ابتدا فقط با جراحی امکان پذیر بود ، اما با گذشت زمان لابیاپلاستی با لیزر را انجام دادند ، در خصوص عمل زیبایی لابیاهمیشه سوالاتی مطرح شده است که در این مقاله 9 سوالات رایج جراحی لابیاپلاستی را به شکل کامل بیان می کنیم تا بیشتر با این جراحی زیبایی واژن آشنا شوید ، این سوالات براساس سوالات بیماران دکتر بهمن پور جراح زیبایی واژن جمع آوری شده است .

آیا می دانستید که دکتر بهمن پور برای اولین در ایران لابیاپلاستی بدون بخیه را انجام دادند ، برای بانوانی که ترس و واهمه بخیه  لابیاپلاستی  را دارند این روش یک روش کاربردی و بسیار خوب می باشد .


آیا لابیاپلاستی با بی هوشی است ؟

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کند که لابیاپلاستی را بی حسی و بی هوشی انجام می دهند ، در برخی از مواقع بنا به تشخیص جراح و یا درخواست بیمار لابیاپلاستی را بی هوشی انجام می دهند .


خطرات عمل لابیاپلاستی چیست؟

خطرات لابیاپلاستی بسیار نادر است ، به گونه ای که این خطرات را کمتر از 1% می توان بیان کرد ، این خطرات ممکن شامل عفونت و یا خونریزی باشد ، به همین دلیل است که توصیه می شود که لابیاپلاستی را نزد جراح زنان دارای دانش و هنر انجام دهید .


چه علائمی پس از لابیاپلاستی امر عادی است ؟
وجود درد پس از عمل لابیاپلاستی امر عادی است ، به همین دلیل توصیه می شود که شخص پس از لابیاپلاستی از پوشیدن شلوار جین خودداری نماید و در هفته های اول حتما لباس های گشاد بپوشد .


چه مدت پس ازلابیاپلاستی بهبود می یابیم ؟

شخص پس از 2 روز بهبود می یابد به همین دلیل توصیه می شود که شخص از کمپرس یخ استفاده نماید ، استفاده از کمپرس یخ از التهاب و خونریزی پیشگیری می نماید ، شخص پس از 3 روز می تواند تمام فعالیت های خود را از سر بگیرد .

شخص باید داروهای آرامش بخش و مسکن های را که پزشک تجویز نموده است را مصرف نماید ، شخص از انجام فعالیت های شدید بدنی باید اجتناب بورزد .

لابیاپلاستی یکی از زیرمجموعه های  جراحی زیبایی واژن  است ، برای این جراحی باید یکسری مراقبت ها را انجام دهید که نشستن در وان آب گرم و یا دوش گرفتن با آب گرم یکی از نکاتی است که باید تا یک ماه انجام نشود .

شخص از استحمام با آب گرم و قرار گرفتن در وان اجتناب نماید .


پس از جراحی چه زمانی می توان به کار بازگشت ؟

پس از کار شخص در عرض دو نهایتا سه روز می تواند به سرکار بازگردد.


آیا پس از لقاح آزمایشگاهی شخص درد دارد ؟

زمانی که به شخص بی حسی تزریق می شود شخص درد کمی دارد ، اما پس از 24 ساعت شخص اندکی درد دارد که می تواند برای کاهش درد از داروها استفاده نماید و یا کمپرس سرد استفاده نماید .


رابطه جنسی پس از لابیاپلاستی را کی می توان شروع کرد ؟

7 روز پس از لابیاپلاستی می توان مقاربت جنسی را انجام داد .(پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شروع رابطه جنسی بعد از جزاحی لابیاپلاستی به سایت سپیدیار مراجعه کنید)


آیا پس از لابیاپلاستی ، لابیاها دچار زخم خواهد شد ؟

شخص باید از جراحی انتظارات منطقی داشته باشد ، زیرا هر برشی شامل زخم می شود ، اما این زخم ها در مدت زمان کمی بهبود می یابند .


تاثیر لابیابلاستی بر میل جنسی

اگر جراح زیبایی زنان لابیاپلاستی را با دقت انجام دهد و در این زمینه تخصص و تبحر داشته باشد ، شخص پس از عمل نه تنها حس جنسی اش کم نمی شود بلکه میل جنسی اش افزایش می یابد ، شخص  پس از لابیاپلاستی بهتر به ارگاسم (چگونه به ارگاسم برسیم؟) می رسد .


منبع:وب سایت دکتر بهمن پور