واژن یکی از مهم ترین و حساس ترین قسمت های بدن زنان است.بسیاری از زنان از تیرگی واژن خود شکایت دارند. این قسمت معمولا تیره تر از قسمت های دیگر بدن می باشد و گاهی اوقات این تیرگی باعث ناراحتی و کم شدن اعتماد به نفس زنان می شود. پس طبیعی است که بسیاری از زنان خواهان واژنی سفیدتر و زیباتر هستند. در این مقاله به سفید کردن واژن با لیزر  lightening labia skin   می پردازیم.



علل تیرگی واژن

  • ژنتیک
  • افزایش سن
  • چاقی
  • دیابت
  • افزایش هورمونی
  • استفاده زیاد از پودر تاید
  • استفاده مرتب از تیغ
  • عفونت های قارچی و باکتری
  • انجام ورزش های سنگین مثل دوچرخه سواری
  • پوشیدن لباس های تنگ و پلاستیکی
  • مقاربت های بسیار زیاد و حاد
  • زایمان


روشن کردن واژن  lightening labia skin    با صابون

بعضی از زنان فکر میکنند که هرچه بیشتر واژن را با آب و صابون بشویند سفید می شود در صورتیکه این یک باور غلط است و این کار نه تنها باعث سفیدی واژن نمی شود بلکه به خاطر شیمیایی بودن صابون ها باعث برهم خوردن pH واژن و تیرگی بیشتر واژن می شوند.



روشن کردن واژن  lightening labia skin    با کرم های موضعی

ژل ها و کرم هایی است که به سفید شدن واژن کمک می کنند ولی باید در نظر داشت که از هر ژل و کرمی نباید استفاده کرد چون واژن بسیار حساس است و ممکن است باعث حساسیت یا خارش شود و نتایج حاصل از آن بسیار زودگذر است پس بهتر است قبل از استفاده با پزشک مشورت کنید.


سفید کردن واژن  lightening labia skin

این روش امروزه بسیار مورد قبول و پر طرفدار است. این راه حل محدودیت سنی ندارد و تنها با تاباندن اشعه به پوست باعث تحریک رنگدانه ها شده و با افزایش کلاژن و الاستین موجود در پوست بعد از چند جلسه می توان تغییرات را مشاهده کرد. این روش نه تنها نیاز به برش در ناحیه تناسلی ندارد بلکه بدون بیهوشی و درد انجام می شود . برخی از خانم ها تصور می کنند که با لیزر موهای زاید ناحیه تناسلی سفید میشود که باید گفت لیزر موهای زاید تاثیری در سفیدی واژن ندارد. هدف از این درمان رفع نگرانی‌ها و مشکلات ناشی از تیرگی واژن و سفید کردن ناحیه تناسلی است. مطمئن باشید که ناحیه تناسلی پس از این لیزردرمانی ساده و موثر سفیدتر خواهد شد. نتیجه درمان پس از دو هفته مشخص می‌شود. تردیدی نیست که نتایج لیزردرمانی رضایت‌بخش‌تر و دائمی‌تر از حالتی است که از کرم سفید کردن واژن  lightening labia skin استفاده می‌کنید.


 مزایای جوانسازی واژن با لیزر  laser vaginal rejuvenation

جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا laser vaginal rejuvenation یکی از راهکارهای موثر ، کم خطر و راحت است . سفید کردن واژن با لیزر  lightening labia skin   حاوی مزایای خاصی می باشد که چشمگیر ترین آنها عبارتند از :

  • تنگ کردن واژن به حد مطلوب
  • سفید کردن واژن  lightening labia skin
  • مناسب برای تمامی گروه های سنی بانوان
  • کسب زیبایی فرمی در کمترین زمان
  • غیرتهاجمی بودن عمل
  • جراحی ایمن و کم خطر بدون هیچ گونه عوارضی
  • رفع لایه های سرخ سطح پوست
  • درمان ناراحتی هایی همچون سوزش واژن
  • به جای ماندن طولانی نتایج جراحی و ماندگاری آنها
  • قابل استفاده برای تمامی خانم ها حتی بیماران
  • رفع چروک های ریز و چین و چروک های شدید
  • بهبود کیفیت بخش های داخلی و بیرونی واژن


 بخوانید: تزریق ژل به واژن  Injection of fat into the vagina



هزینه روشن کردن واژن  lightening labia skin    در تهران

هزینه رفع سیاهی و روشن کردن واژن  lightening labia skin    در تهران شرایط و نیازهای خاص هر بیمار بستگی دارد. متخصص هزینه درمان را در جلسه مشاوره اعلام می‌کند.


هر کس باید بتواند در بدن خود احساس راحتی کند و حتی "حوزه های خصوصی" هرگز در مورد طبیعت انسانی حرف نزند. خوب، این باعث می شود اطلاعاتی در مورد این مناطق پیدا شود. خوشبختانه، من تحقیقاتی را انجام دادم که خوشحال هستم که در زیر پست می کنم تا بتوانم عکس های قبل و بعد از سفید شدن واژن من را ببینم.

  

من به دنبال اینترنت بودم، هرچند چیزی پیدا نکردم. یک روز من به دنبال چیزی کاملا متفاوت بودم، و سپس اتفاق می افتاد که محصولی را معرفی کنم که به نظر می رسد برای روشن کردن پوست برای این مناطق حساس است، بنابراین بیشتر در مورد آن می خوانم. من تحقیقات زیادی انجام داده ام و تصمیم گرفتم خودم یک بطری از آن را تهیه کنم. WOW، آیا کار می کند



قبل و بعد از روشن کردن واژن  lightening labia skin   

انطور که می بینید دست اول، نتایج عالی داشتم. نه تنها این کار را انجام دادم، من احساس می کنم بهتر است، من در خورشید برای خیساندن بدنم به طوری که من می توانم نگاه کامل (من فکر می کنم من به نظر می رسد کامل در حال حاضر ... هه).



شما ممکن است بدانید که کرم من استفاده می شود، آن Epibright را کرم روشن کننده صمیمی است. آنها یک بطری جایزه اگر شما سفارش 2 یا بیشتر، در هر نقطه از جهان است. من این کار را بسیار خوب توصیه می کنم. من از انجام این کار ناامید شدم زیرا مطمئن نبودم که کار کنم، اما این کار را می کند، بنابراین در حال حاضر من بیشترین مقدار را می توانم بلافاصله برای خرید بطری های آزاد و بهترین معامله در دسترس بگنجانم.

بخوانید:  راه های تقویت نقطه جی     G-Spot Enhancement 2


FYI: چند نفر به من ایمیل فرستاده اند که در مورد مواد شیمیایی موجود در این محصول بپرسند. هیچ کدام وجود ندارد تنها محصولات طبیعی مانند کره شیا، روغن پریموز و ویتامین ها وجود دارد. بنابراین محصول عالی برای استفاده است.



روشن کردن واژن  lightening labia skin    روشن کننده در حال حاضر روند دارند، اما چرا؟



در اوایل سال 2018، هودا کاتان یک پست وبلاگ در سایت خود نوشت که بسیاری از طرفدارانش را ناراحت کرد. در "چرا مهبل واژینال تیره می شود و چگونه آن را روشن می کند"، vlogger زیبایی "هیکل DIY" خود را برای تغییر رنگ ناحیه تناسلی و "اصلاح" بافت های تیره تر ولوو به اشتراک گذاشت. واکنش سریع و موثر بود؛ پست پس از آن حذف شد. با این حال، در حال حاضر درمان بیشتر در دفاتر پزشکان و اسپا های پزشکی انجام می شود، اما به نظر می رسد این موضوع بحث برانگیز هنوز در ذهن بسیاری از افراد است.


سایت U.K. Refinery29 اخیرا گزارش داد که "تعداد زیادی از کلینیک های خصوصی در U.K. روش های" سفید کردن پوست صمیمی "(که کمتر شناخته شده است به عنوان" سفید کننده واژن ") به طور دائم بافت های رنگی تیره تر را در منطقه حذف می کنند." و در حالی که شری فوربین، متخصص پوست متخصص در نیویورک، به آلور گفته است که این روند در خاورمیانه و اروپا محبوب ترین است، به نظر می رسد روشنایی ولو در ایالات متحده در حال وقوع است.



برای رسیدن به پایین فرآیندها و ریسک هایی که سبب می شود واژینال روشن شود، و همچنین احساسات بدبینانه که بعضی از این درمان ها را درک می کنند، با چند متخصص پزشکی صحبت کردیم.



بخوانید:راه های سفید کردن ناحیه ناحیه تناسلی  lightening labia skin



جستجوی گوگل از "لیزر واژن لایتناهی" وب سایت هایی را برای کلینیک های پزشکی سراسر کشور ارائه می دهد که از جمله در شهرهای بزرگ مانند میامی، ققنوس و سانفرانسیسکو نیز ارائه می شود. این اقدامات که اغلب توسط جراحان پلاستیک، متخصصین پوست و یا متخصصین زنان انجام می شود، به منظور "برداشتن ناحیه تناسلی"، پس از چند آزمایش شیمیایی یا لیزر، وعده داده شده است. اما به آن «تغییر رنگ» گفته می شود که در ابتدا چیزی با رنگ اشتباه است و این مسئله بسیار بزرگ است. 


این مسئله نه تنها موجب مشکلاتی می شود که هیچ کدام از آن ها وجود ندارد و ممکن است فشار بیشتری بر روی افرادی که دارای پوست های تیره تر پوست هستند، که نه تنها مستعد ابتلا به پرفیوژن هستند، بلکه هدف مخاطبان از بازاریابی ناراحت کننده است که باعث می شود افراد رنگ برای روشن شدن پوست خود .


Marchbein به Allure میگوید: "هیچ رنگ متوسط ​​رنگ پوست نر وجود ندارد، اما به جای آن، مانند اندازه و شکل، رنگ از یک فرد به یک دیگر متفاوت است." به دلیل تغییرات هورمونی در دوران بلوغ، ورم خارج از پوست اطراف تیره تر نیست.


مری روسر، استاد گروه زنان و زایمان و پزشک متخصص مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا می گوید: اگرچه تغییرات ناگهانی در رنگ با ناراحتی همراه با زخم ناشی از ناراحتی می تواند نشانه ای از این نکته پزشکی باشد، او با Marchbein در مورد طیف گسترده ای از سایه ها ممکن است موافقت کند. او می گوید: "بسته به قومیت فرد، رنگ ممکن است به طور طبیعی صورتی تا بنفش تا قهوه ای 


بخوانید: تزریق چربی به واژن   Injection of fat into the vagina


بنابراین، اگر تقریبا هر رنگ پوستی عادی باشد، چه افرادی به دنبال این درمان هستند؟ حداقل یکی از کلینیک های ارائه دهنده درمان (که در حدود 150 تا 350 دلار در هر جلسه می باشد) می گوید که تمایل به ترشح سبک تر رنگ ها ممکن است به صنعت فیلم سازی بالغ برمی گردد. علاوه بر این، به عنوان برهنگی در فیلم های اصلی، که بر روی درک بینندگان از بدن و دیگران تأثیر گذاشته است، بعضی از مردم به دنبال کشف اندام هایی هستند که تیره تر از بقیه بدن "خاموش کردن" هستند، بر این اساس سایت کلینیک مشابه




 اگر علاقه مند به مطرح کردن سوال خود درباره ی روشن کردن واژن  lightening labia skin    با لیزر هستید، میتوانید در وب سایت سپیدیار در قسمت تجربه ی سفید کردن پوست با کسانی که این عمل را انجام دادند در میان بگذارید




واژن یکی از حساس ترین بخش های بدن زنان است. این ناحیه، به طور کاملا طبیعی و در مقایسه با سایر اعضای بدن، تیره تر می شود. پس طبیعی است که بسیاری از زنان خواهان واژنی سفید و روشن هستند. رنگ ناحه واژن در خانم ها با هم تفاوت دارد. میزان تیرگی این ناحیه در برخی خانم ها بیشتر است. تغییر رنگ پوست واژن کاملا طبیعی و قابل درمان می باشد.

تعدادی از زنان فکر می کنند که شست و شوی مرتب واژن، به رفع تیرگی آن کمک می کند. اما واقعیت چیزی بر خلاف این باور است. صابون ها، محتوی مواد شیمیایی هستند، که نه تنها پوست حساس واژن را اذیت می کنند، بلکه باعث تیرگی بیشتر واژن نیز می شوند و PH واژن را نیز به هم می زنند.


بخوانید:راه های سفید کردن ناحیه ناحیه تناسلی  lightening labia skin


علت تیرگی واژن زنان چیست ؟

در حین رابطه جنسی، جریان خون به نواحی تناسلی نیز افزایش می یابد. همین موضوع، یکی از دلایل تورم واژن و افزایش ترشح از واژن می باشد. در چنین حالتی، رنگ لابیاها نیز تیره تر خواهد شد. اما با گذشت مدت زمانی از رابطه جنسی، رنگ لابیاها به حالت طبیعی باز می گردد، زیرا روند خونرسانی نیز مانند حالت طبیعی و نرمال صورت می گیرد.

تغییر رنگ واژن و تیره تر شدن آن، به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله:

  • افزایش سن
  • عوامل ژنتیکی و وراثتی
  • برهم خوردن نظم هورمون ها
  • اصلاح دائم موهای زائد این ناحیه
  • چاقی و اضافه وزن
  • پوشیدن لباس های تنگ
  • کمبود برخی ویتامین ها

سفید کردن واژن با لیزر  lightening labia skin  ، با علائم بالینی مانند خارش، درد و یا افزایش ترشح همراه نمی باشد، به همین خاطر هیچ گونه جای نگرانی وجود ندارد. اما در صورت مشاهده علائم گفته شده، بهتر است به متخصص زنان مراجعه کنید تا علل و درمان مناسب، تعیین شود.

رفع تیرگی واژن  lightening labia skin  

سفید کردن واژن با لیزر، روشی بسیار ایمن و موثر می باشد. استفاده از لیزر در سفید کردن واژن به رفع دائمی تیرگی بافت ها در  واژن و حتی پری نئوم نیز کمک می کند. در این روش، رنگ پوست قسمت های خارجی واژن نیز تغییر می کند. اما این نکته را در نظر داشته باشید، که سفید کردن واژن با لیزر، تنها جنبه زیبایی دارد و برای اهداف درمانی مورد استفاده قرار نمی گیرد.

سفید کردن واژن با لیزر و بدون درد و بدون نیاز به بی حسی در مطب دکتر مظفر جلالی متخصص زنان و جراح زیبایی زنان  انجام می شود. جهت تعیین وقت قبلی و مشاوره می توانید با شماره های ۸۸۲۶۳۴۲۸ – ۸۸۲۶۳۹۵۳ تماس حاصل نمائیدیا به آدرساینستاگرام مراجعه کنید .

هزینه لیزر روشن کردن واژن  lightening labia skin   

لیزر درمانی در مرکزی مجهز و در ۳ جلسه و یا جلسات بیشتر انجام می شود. تعداد جلسات به میزان تیرگی بستگی دارد و اغلب ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به طول می انجامد. با انجام این کار، لایه ملانین موجود در واژن برداشته می شود و در نهایت، تیرگی این ناحیه نیز از بین خواهد رفت.

بعد از لیزر، فرد بلافاصله قادر به انجام کارها و فعالیت های روزانه خود می باشد، هیچ گونه دوره نقاهتی برای این روش وجود ندارد، تنها از بیمار خواسته می شود، به مدت چند روز تا چند هفته از برقراری رابطه جنسی خودداری کند.

نتایج لیزر بلیچینگ واژن

قسمت هایی که در اندام تناسلی زنان تیره هستند نواحی هستند که همواره مورد توجه خانم ها می باشد . برای زنانی که به سلامتی و زیبایی اندام تناسلی توجه دارند وجود واژن زیبا مسئله ای است که بسیار حائز  اهمیت می باشد  .

روشن کردن واژن  lightening labia skin   

با این حال که امروزه روش های مختلفی برای سفید کردن ناحیه تناسلی به وجود آمده است . اما اکثرا این روش ها نتیجه رضایت بخشی را که دارای ماندگاری بسیار باشد را ایجاد  نمی کند . کرم های شیمیایی موضعی جهت سفید کردن نواحی تناسلی پس از مدت زمانی مجددا عود می کنند . از آنجایی که پوست نواحی تناسلی دارای ظرافت می باشد و همچنین بسیار حساس می باشد مصرف کرم های موضعی جهت سفید کردن واژن  lightening labia skin عوارضی را برای فرد به وجود می آورد . این موارد موجب به وجود آمدن روش های به روزی می شود که می تواند همراه با علم جدید و گسترش علم بدون اینکه خطری را برای شخص ایجاد کند زیبایی ناحیه تناسلی را به وجود آورد . تیرگی که از تغییرات هورمونی نشات می گیرد – ژنتیک – بارداری – بالا رفتن سن یا عفونت واژینال موجب می شود اعتماد به نفس زنان کاهش یابد . بعضی از زنان به دلیل نژاد یا رنگ پوست – پوست نواحی تناسلی دارای تیرگی  هایی می باشد که به علت تغییرات هورمونی افزایش می یابد . برای این زنان جهت سفید کردن ناحیه ناحیه تناسلی  lightening labia skin لیزر واژن  ارجعیت دارد زیرا لیزر در کمترین زمان تیره بودن واژن را درمان می کند و حتی در یک جلسه همچنین نتیجه رضایت بخشی را به وجود می آورد .



بخوانید: تزریق چربی به واژن   Injection of fat into the vagina




  

کاندید روشن کردن واژن  lightening labia skin   

  • زنانی که به شکل مادرزادی پوست تیره در نواحی تناسلی و معقد دارند .
  • زنانی که به دلیل وجود نداشتن واژن زیبا اعتماد به نفس پایینی دارند و یا تمایلی به برقراری رابطه جنسی ندارند .
  • زنانی که از زیبایی واژن خود رضایت مطلوبی ندارند و خواهان فرم و ظاهری زیبا هستند .
  • زنانی که به دلیل تغییر کردن هورمون خود به صورت یکباره واژن آن ها تیره شده است .
  • زنانی که بعد از این که موهای زائد خود را برداشته اند به این مسئله پی می برند که پوست ناحیه تناسلی آن ها تیره شده است .
  • برای این که بعد از زایمان اندام تناسلی زن به علت بخیه و کشیدگی پوست شکل خود را از دست می دهد می توان برای برطرف کردن این مشکل این روش را انجام داد .
  • برای این که تغییراتی که به علت بالا رفتن سن ایجاد می شود رنگ پوست اندام تناسلی زنان تغییراتی را پیدا می کند .
  • اشخاصی که از عفونت باکتریایی واژینال برخوردار هستند . هیچگونه محدودیتی از انجام لیزر واژن ندارند .
  • زنان قبل از این که به لیزر را انجام دهند می بایستی انتظارات مناسبی از نتیجه لیزر داشته باشند . در رابطه با این که لیزر تا چه میزان پوست ناحیه تناسلی و معقد را روشن می کند می بایستی با پزشک خود مشاوره هایی را انجام داد . افرادی که به لوپوس – پسوریازیس و یا زگیل تناسلی مبتلا هستند در بیشتر موارد نتیجه قطعی از سفید کردن واژن دریافت نمی کنند . هچنین این اشخاص می بایستی با پزشک خود در این باره صحبت کند .

رفع تیرگی واژن  lightening labia skin  

  1. سفید کردن واژن

آیا تا به حال به تأثیر زیبایی اندام تناسلی زنان بر کیفیت رابطه جنسی فکر کرده اید؟

آیا با روش های نوین سفید کردن واژن آشنایی دارید؟

با ما در این مقاله به منظور پاسخ به سوالاتی در مورد سفید کردن واژن  lightening labia skin که شاید مدت هاست ذهن شما را به خود مشغول کرده است همراه باشید.

سفید کردن لابیاها به کمک لیزر امروزه در سراسر دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده است.

رفع تیرگی واژن با لیزر  lightening labia skin راهی کم خطر و بدن عارضه برای دستیابی به ظاهر مناسب دستگاه تناسلی

 می باشد.

امروزه دستگاه های متفاوتی به منظور عمل زیبایی زنان به خصوص روشن کردن سطح ناحیه تناسلی 

بانوان به وجود آمده است که برای تمام سنین مناسب می باشند.

 از این دستگاه ها به منظور بلیچینگ مقعد و ناحیه پرینئوم ( ناحیه میان واژن و مقعد) نیز می توان 

بهره برد.



سفید کردن واژن  lightening labia skin را می توان به همراه تزریق ژل و چربی به ناحیه تناسلی انجام داد.

 تزریق ژل و چربی در ناحیه واژن سفیدی این ناحیه را دو چندان می نماید. 

بهتر است بدانید که رفع تیرگی واژن با لیزر  lightening labia skin تنها جنبه زیبایی داشته و برای درمان عارضه های پوستی 

استفاده نمی گردد.

سفید کردن واژن با لیزر راه حلی برای از بین بردن پوست تیره لابیا ها که ناشی ازافزایش سن و

 دلایل هورمونی هستند، می باشد. تیرگی رنگ پوست در ناحیه لابیا در برخی از افراد طبیعی می باشد.

اما در برخی از افراد شدت تیرگی به حدی است که سبب کاهش اعتماد به نفس در فرد و پایین آمدن

 کیفیت رابطه جنسی می شود. اصطکاک پوست با لباس زیر تنگ، خراشیده شدن پوست، بارداری

 و زایمان و افزایش سن همگی از عوامل به وجود آورنده رنگ پوست تیره در لابیا می باشند.


بخوانید: تزریق ژل به واژن  Injection of fat into the vagina



کاندیدای مناسب برای استفاده از لیزر سفید کردن واژن  lightening labia skin

درصورتیکه به زیبایی اندام تناسلی خود اهمیت می دهید، قطعاً به سفیدکردن لابیا نیز اندیشیده اید.

 بهتر است بدانید افراد ذیل مناسب برای سفید کردن واژن  lightening labia skinمی باشند:

  1. بانوانی که قصد سفید کردن ناحیه لابیا، مهبل و حد واسط مقعد و واژن خود را داشته باشند.
  2. بانوانی که به دنبال سفت کردن پوست لابیا خود باشند.
  3. افرادی که قصد تنگ کردن واژن خود را داشته باشند می توانند به همراه سفید کردن واژن خود از
  4.  این روش نیز بهره مند گردند.
  5. بانوانی که به دنبال افزایش کیفیت پوست لابیا خود باشند.
  6. افرادی که خواستار متناسب شدن اندازه لابیاهای خود باشند می توانند در کنار این روش از 
  7. لابیاپلاستی نیز استفاده نمایند.



مراقبت های پس از سفید کردن واژن  lightening labia skin با لیزر

سفید کردن واژن  lightening labia skin به کمک لیزر روشی کم خطر بوده و توسط پزشک متخصص قابل انجام می باشد.

 در برخی مراجعین ممکن است احتیاج باشد ماهی یکبار درمان تکرار شود.

 تعیین تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر بر عهده درمانگر شما می باشد.

پس از سفید کردن ناحیه ناحیه تناسلی  lightening labia skin،

پزشک متخصص زنان و زایمان توصیه می کند تا جای ممکن

 پوست خود را تمییز نگه دارید. همچنین بهتر است تا سه روز پس از اتمام جلسه سفید کردن واژن

 از رابطه جنسی پرهیز نمایید.


بخوانید:  راه های تقویت نقطه جی     G-Spot Enhancement 2

http://drmohammadebrahim.co


http://dr-jalali.com


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد