xلابیاپلاستی چیست yes2 + اسدی

لابیاپلاستی چیستWhat is labiaplasty



جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty از روش های جراحی زیبایی زنان  Vaginal Beauty Surgery است که برای تغییر شکل لابیاها و سفید کردن پوست واژن با لیزر lightening labia skin  مورد استفاده قرار می گیرد که این روش مزایا و کاربردهای بسیار زیادی دارد که موجب شده است خانم های بسیاری خواستار استفاده از این روش باشند که در زیر به مزایای این روش اشاره شده است.

مزایای عمل لابیاپلاستی

مزایای عمل لابیاپلاستی    labiaplasty

 ( بسیاری از خانم ها از بزرگی لابیاهای خود شکایت می کند که با جراحی لابیاپلاستی می توان این مشکل را برطرف کرد.)

در این روش از زیباسازی واژن بیمار درد بسیار کمی را احساس می کند.

بعد از جراحی لابیاپلاستی بهبودی سریع رخ می دهد و دوران نقاهت کوتاه مدتی را دارد و فرد می تواند پس از 48 ساعت فعالیت های روزانه خود را از سرگیرد.

بهبود اعتماد بنفس

بدون نیاز به بخیه ( در لابیاپلاستی به روش سافرینگ بدون اینکه برشی ایجاد شود و بخیه ای زده شود لابیاها کوچک  می شوند.)

برطرف شدن مشکلات زناشویی(چگونه روابط زناشویی خود را بهبود بخشیم؟)

عمل لابیاپلاستی    labiaplasty به روش سافرینگ


جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty به روش سافرینگ یک روش بسیار جدید و ایمن می باشد که در این روش لابیا ها بودن ایجاد برش و بخیه زدن کوچک می شود این روش از لابیاپلاستی برای افرادی کاربرد دارد که اندازه لابیاهای آن ها کوچک تر از یک سانت و یا خواستار تغییر شکل و تغییر رنگ می باشند. بسیاری از افرادی که لابیاهای بزرگی دارند و خواستار انجام لابیاپلاستی labiaplasty هستند از برش زدن و بخیه زدن واهمه دارند به همین علت است که نمی خواهند جراحی لابیاپلاستی را انجام دهند، که بهترین گزینه برای این افراد جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty به روش سافرینگ می باشد که در این روش فرد دردی را احساس نمی کند و با کمترین میزان خونریزی اندازه لابیا  labia ها کوچک می شود.

در این روش از لابیاپلاستی به هیچ عنوان از چاقو و لیزر برای کوچک کردن لابیاها استفاده نمی شود بلکه از یک تکنولوژی خاص و دستگاه خاصی برای تغییر شکل لابیاها، روشن کردن واژن lightening labia skin


بخوانیدبهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران Doctor lobby plastician


استفاده می شود. درواقع لابیاپلاستی به روش سافرینگ بهترین روش لابیاپلاستی می باشد . برای انجام جراحی زیبایی زنان  Vaginal Beauty Surgery به روش سافرینگ در ابتدا فرد باید مورد معاینه و بررسی قرار گیرد در صورتی که برای تغییر شکل لابیاهای خود خواستار استفاده از این روش می باشید می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر راهنمایی و مشاوره های لازم را از دکتر لیلا خلیلی جراح زیبایی زنان دریافت نمایید.

افزایش و کاهش میل جنسی بعد از جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty


بسیاری از افرادی که خواستار عمل لابیاپلاستی    labiaplasty هستند این سوال را از دکتر لیلا خلیلی جراح زیبایی زنان می پرسند که جراحی لابیاپلاستی چه  تاثیری بر میل جنسی دارد؟ و یا اینکه جراحی لابیاپلاستی باعث افزایش میل جنسی یا کاهش میل جنسی می شود؟



تاثیر لابیاپلاستی بر بهبود رابطه جنسی

برای انجام لابیاپلاستی باید در انتخاب جراح بسیار دقت نمایید و جراح با تجربه و با مهارت بالایی را انتخاب نمایید زیرا جراح باید دقت نماید تا به اعصاب حسی زنان ( کلیتوریس) در حین این جراحی آسیبی وارد نشود.


لابیاپلاستی چیستWhat is labiaplasty


 اقدامات لازم بعد از عمل لابیاپلاستی    labiaplastyی با لیزر  Laser labiaplasty


دکتر لیلا خلیلی جراح زیبایی زنان بعد از انجام جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty توصیه هایی را می کنند تا بیماران با رعایت این نکات و توصیه ها بهترین نتیجه را از این جراحی دریافت کنند. که در زیر به برخی از این توصیه ها اشاره شده است:

استفاده از کمپرس یخ بعد از جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty به مدت 2 روز توصیه می شود.

برای بهبود وضعیت تان باید از انجام ورزش و فعالیت های جنسی به مدت یک الی دو ماه بعد از لابیاپلاستی خودداری نمایید و به مدت یک هفته بعد از لابیاپلاستی استراحت کافی داشته باشید.

داروها و پماد هایی برای شما تجویز می شود که باید بطور مرتب طبق دستور مصرف نمایید.

جذب کامل بخیه های حدود 1 الی 2 ماه طول می کشد ممکن است در این دوران بدلیل جوش خوردن بخیه ها احساس خارش داشته باشید  حتما در طول این مدت از پمادهای تجویز شده استفاده نمایید.



رژیم غذایی بعد از جراحی عمل لابیاپلاستی    labiaplastyاهمیت ویژه ای دارد توصیه می شود بعد از لابیاپلاستی از مایعات بیشتر استفاده شود و از مصرف غذاهایی که باعث یبوست می شود خودداری شود .

نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد رعایت بهداشت می باشد با استفاده از ژل بانوان می توانید محل جراحی را شستشو دهید و خشک نمایید به منظور جلوگیری از برزو عفونت و دریافت بهترین نتیجه از این جراحی رعایت نکات بهداشت دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد . همچنین به منظور جلوگیری ازبروز عفونت و کاهش درد حتما باید بطور مرتب قرص های تجویز شده توسط پزشک را مصرف نمایید در صورتی که بعد از گذشت 1 ماه همچنان احساس درد داشتید حتما به پزشک خود اطلاع دهید . دکتر لیلا خلیلی جراح زیبایی زنان در جراحی لابیاپلاستی دارای تجربه بسیار درخشانی می باشند در صورتی که برای  کوچک کردن  لابیاهاو جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty خود خواستار استفاده از این روش می باشید می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

لابیاپلاستی چیست؟ What is labiaplasty

جراحی زیبایی واژن Vaginal Beauty Surgery  از جراحی های زیبایی است که اغلب خانم ها تمایل به انجام آن دارند که اصطلاحا به آن جراحی زیبایی واژن یا عمل لابیاپلاستی    labiaplasty گفته میشود.

عمل جراحی لابیاپلاستی که جراحی پلاستیک بر روی لابیا labia است، به منظور تغییر شکل و اندازه ی لابیا صورت می پذیرد. همچنین در برخی مواقع به منظور ایجاد تقارن بین لبه های واژن vagina صورت می پذیرد. این عمل می تواند به تنهایی و یا به همراه جراحی واژینوپلاستی laser vaginoplasty انجام گیرد.


بخوانیدبهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران Doctor lobby plastician



انواع جراحی پلاستی


  • مونس پلاستی
  • واژینوپلاستی چیست laser vaginoplasty
  • هاپمنوپلاستی
  • لبیوپلاستی
  • تقویت نقطه جی G-Spot Enhancement
  • برداشتن پوست یا روکش کلیتوریس
  • فرونوپلاستی
  • پرینوپلاستی
  • و درمان ترکیبی موارد فوق


برخی از نکات مهم که اشخاص باید بدانند:


چین و چروک دستگاه تناسلی در اشخاص امری طبیعی می باشد ، بنابراین این تصور اشتباه می باشد که براثر خود ارضایی امر رخ داده است .

میل جنسی ارتباطی با اندازه لبهای کوچک تناسلی ندارد .(راه های افزایش میل جنسی چیست؟) Increased libido

جراحی زیبایی زنان

دلایل انجام لابیاپلاستی :


  • اصلاح نمودن عدم تقارن لابیاها labia




  • کاهش یافتن تحریک کلیتوریس
  • از بین بردن چین وچروک پوستی لابیاها
  • ایجاد کردن دستگاه تناسلی زیبا


بخوانیدبهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران Doctor lobby plastician



تکنیک های لابیاپلاستی


تکنیک برداشتن :

در تکنیک برداشتن، به طور کامل لابیامینور برداشته می شود .

تکنیک wedge :

طی آن بافت اضافی لابیا به صورت wedge برداشته می شود .

برداشتن قسمت مرکزی لابیا

این تکنیک شامل برداشتن deepitelizatio و پوشش آن به طوری که حاشیه اطراف کاملا سالم و طبیعی مانده و ترمیم شود .


بخوانید:مراقبتهای بعد از عمل لابیاپلاستی care after labiaplasty 


توضیحاتی در خصوص جراحی لابیاپلاستی :


جراحی زیبایی زنان  Vaginal Beauty Surgery نیازی به بستری شدن ندارد بلکه به شکل سرپایی انجام می شود .

این جراحی را می توان به شکل سرپایی انجام داد ، اما اگر بیمار بخواهد با بیهوشی عمومی  می توان این جراحی را انجام داد .

تکنیک های که در جراحی لابیاپلاستی labiaplasty انجام می دهند :


  1. TRIM Techniqe

در این تکنیک دکتر لیلا خلیلی با کلامپ نمودن لبهای داخلی برش را ایجاد می نماید ، سپس به بخیه لبها می پردازد ، به طور میانگین این جراحی یک ساعت به طول می انجامد .

2- WEDGE  Techniqe

در این تکنیک جراحی دکتر لیلا خلیلی جراح زیبایی واژن با استفاده از برش V شکل بیشترین بافتی را که در لبه های لبیامینور می شود ایجاد می کند ، این عمل نسبت به عمل قبلی نیاز بیشتری زمان برای جراحی دارد ، اما از نظر ظاهری نتایج بهتری حاصل می شود .

چه کسانی برای انجام عمل زیبایی واژن  labiaplasty    مناسب هستند؟


خانم هایی که تعداد زیادی زایمان داشته اند برای انجام این عمل بسیار مناسب هستند. همچنین افرادی که دارای لابیامینورهای بزرگی هستند ( لبه های اطراف دهانه واژن آنها بزرگ و پهن است ) می توانند این جراحی را انجام دهند و با اینکار ناحیه ی تناسلی خود را جوانسازی واژن laser vaginal rejuvenation کنند. همچنین کسانی که دارای درد و مشکلات جنسی هستند برای انجام این جراحی گزینه ی مناسبی هستند.


مطالب مرتبطهزینه ی لابیاپلاستی چقدر است؟  the cost of labiaplasty


خوشبختانه جراحی لابیاپلاستی دارای عوارض خاصی نیست اما در برخی از اشخاص که حساس می باشند ممکن است کمی تورم وحساسیت در زمان نزدیکی ایجاد نماید که پس از گذشت مدت زمانی برطرف می شود .

دکتر لیلا خلیلی متخصص زنان و زایمان بیان می کنند که اگر این جراحی در مراکز معتبر و نزد پزشک متبحر انجام شود ، هیچ گونه عارضه ای و مشکلی برای بیمار پس از جراحی ایجاد نمی شود .

نحوه ی انجام عمل لابیاپلاستی


جراحی زیبایی لابیاپلاستی با بی حسی موضعی انجام می شود و درد زیادی ندارد. همچنین دوره نقاهت آن کوتاه مدت خواهد بود چرا که در این ناحیه گردش خون بسیار بالا است. دوره ی نقاهت بعد از این عمل حدود سه روز خواهد بود و بعد از آن با انجام توصیه های پزشک متخصص جراحی زیبایی زنان، می توانید به زودی به بهبودی کامل برسید.


پیشنهاد میکنیم ببینیدفیلم عمل لابیاپلاستی   labiaplasty action movie


عمل زیبایی واژن  labiaplasty    بدون جراحی


 آیا لابیا پلاستی بدون انجام برش امکان پذیر می باشد یا خیر؟

یکی از روش های جدید لابیاپلاستی که با دستگاه مخصوصی انجام می شود روش سافتنینگ می باشد که در این روش با استفاده از وسیله ای مخصوص سافلینگ، لابیا labia  ها بدون ایجاد برش و بخیه زدن تراش داده می شود باید به این نکته اشاره کرد که انجام این  روش لابیاپلاستی labiaplasty برای افرادی مناسب می باشد که اندازه لابیاهای آن ها کوچکتر از یک سانت و یا خواستار تغییر شکل می باشند

لابیاپلاستی labiaplasty در بارداری


سوالات متداولی در خصوص لابیاپلاستی بیان می شود ، یکی از سوالات متداولی که اکثر مراجعه کنندگان بیان می کنند این است که آیا لابیاپلاستی در بارداری امکان پذیر است ؟ آیا لابیاپلاستی قبل از بارداری انجام شود بهتر است  ؟ بعد از زایمان کی می توان لابیاپلاستی را انجام داد ؟ در این مقاله به بیان لابیاپلاستی در بارداری ، لابیاپلاستی قبل از بارداری و لابیاپلاستی بعد از بارداری نکاتی را بیان می کنیم تا بیشتر با این جراحی زیبایی واژن  vagina آشنا شوید .

خیلی از بانوان دوست دارند همزمان با زایمان ، لابیاپلاستی را انجام دهند ، آیا این امر امکان پذیر است که همزمان با زایمان ، لابیاپلاستی را انجام دهید ، در ادامه به پاسخ این سوال می پردازیم .


لابیاپلاستی ، شیوه ای است که به بهبود ظاهر و تغییر اندازه لابیاها کمک می کند و منجر به افزایش اعتماد به نفس حین رابطه جنسی می شود. در دوران بارداری، هورمون ها و ظاهر بدن دستخوش تغییراتی می شوند، لابیاها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

اما آیا می توان لابیاپلاستی را در دوران بارداری انجام داد؟ یا بهتر است این جراحی را قبل از بارداری و یا بعد از آن، انجام داد؟

ابتدا بهتر است با نحوه انجام جراحی لابیاپلاستی کمی بیشتر آشنا شوید.

در لابیاپلاستی، اندازه لابیا مینور و لابیاماژور کاهش می یابد. با انجام این جراحی، علاوه بر بهبود کارایی و عملکرد ناحیه واژن، فرد احساس راحتی بیشتری خواهد داشت. افراد بارداری که تمایل به انجام لابیاپلاستی دارند، بهتر نکات زیر را نیز در نظر داشته باشند:


بهترین دکتر لابیاپلاستی  Doctor lobby plastician 


عمل زیبایی واژن  labiaplasty    در دوران بارداری

دلیلی برای انجام لابیاپلاستی labiaplasty در دوران بارداری وجود ندارد، زیرا

  • لابیاپلاستی با لیزر  Laser labiaplasty  تحت بی حسی عمومی انجام می شود و ممکن است عوارضی را برای سلامت جنین همراه داشته باشد.
  • تغییرات هورمونی در دوران بارداری، باعث می شوند تا لابیاها بزرگ و متورم شوند. چنین حالتی موقتی بوده و بعد از زایمان برطرف خواهد شد. در صورتی که از اندازه لابیاهای خود قبل از بارداری، راضی نیستید، این جراحی را به بعد از زایمان موکول کنید.
  • زایمان باعث تغییر شکل لابیاها می شود، در حین زایمان، لابیاها دچار کشیدگی شده و تغییر شکل می دهند، به همین خاطر بسیاری از زنان بعد از بارداری، خواهان انجام لابیاپلاستی هستند، به خصوص اگر دیگر تمایلی به بارداری نداشته باشند.

آیا لابیاپلاستی قبل از بارداری امکان پذیر است و اگر انجام شود بازگشت دارد یا خیر ، برای دانستن این نکته ادامه مطالب را مطالعه نمایید .


بخوانید:مراقبتهای بعد از عمل لابیاپلاستی care after labiaplasty 


لابیاپلاستی با لیزر  Laser labiaplasty  قبل از بارداری

در صورتی که تمایل به بارداری دارید، بهتر است این جراحی را بعد از زایمان انجام دهید. زیرا بنا به دلایل گفته شده، قطعا ظاهر لابیاها در حین بارداری و بعد از زایمان تغییر می کند، و شما بایستی مجدد این جراحی را انجام دهید، توصیه می شود جراحی زیبایی واژن Vaginal Beauty Surgery  را بعد از زایمان انجام دهید .



لابیاپلاستی labiaplasty بعد از بارداری

بعد از بارداری، دلیلی برای به تعویق انداختن این جراحی وجود ندارد، به خصوص اگر دیگر برنامه ای برای بارداری مجدد نداشته باشید، با  مشورت جراح می توانده اندازه طبیعی لابیا را بدانید و خود را برای جراحی زیبایی لابیا labia آماده کنید

دکتر میترا بهمن پور، متخصص زنان و زایمان بهترین مشاوره را در خصوص لابیاپلاستی در دوران بارداری، قبل و بعد از آن، به بیماران خود ارائه می دهد.


 هزینه ی لابیاپلاستی چقدر است؟  the cost of labiaplasty

هزینه ی لابیاپلاستی چقدر است؟  the cost of labiaplasty یکی از سوالاتی است که اکثر بیماران بیان می کنند ،که در پاسخ به این سوال باید بیان کرد که با توجه به این کیلتوریس نیاز به جراحی دارد و یا اینکه لابیاها چه میزان افتاده است هزینه لابیاپلاستی متفاوت است که میتوانید در سایت تخصصی سپیدیار به طور دقیق مطلع بشید.

لابیاپلاستی چیست؟

عمل جراحی لابیاپلاستی که جراحی پلاستیک بر روی لابیا یا همان لبه های اطراف واژن vagina


بخوانید:بهترین دکتر لابیاپلاستی Doctor lobby plastician  


میباشد، برای ایجاد تقارن بین لبه های واژن صورت می پذیرد. این عمل می تواند به تنهایی و یا به همراه جراحی واژینوپلاستی (واژینوپلاستی چیست)laser vaginoplasty  انجام گیرد.برخی ممکن است به دنبال تسکین درد ناحیه ی تناسلی خود باشند؛ در حالی که برخی دیگر فقط برای زیبایی واژن و ظاهر آن  جراحی لابیاپلاستی را انتخاب می کنند؛ چرا که گاهی بدلیل رابطه جنسی و زایمان فرم واژن تغییر می کند. که عمل لبیوپلاستی به منظور تغییر شکل و اندازه ی لابیا صورت می پذیرد.

انواع جراحی پلاستی که جهت زیباسازی واژن و ترمیم واژن  و جوانسازی واژن laser vaginal rejuvenation بمنظور های مختلف از جمله جراحی زیبایی واژن بکارگرفته میشود عبارتند از :

  • مونس پلاستی
  • واژینوپلاستی laser vaginoplasty
  • هاپمنوپلاستی
  • لابیاپلاستی در تهران  labiaplasty
  • تقویت نقطه جی G-Spot Enhancement
  • برداشتن پوست یا روکش کلیتوریس
  • فرونوپلاستی
  • پرینوپلاستی
  • و درمان ترکیبی موارد فوق

عده ای نیز امیدوار هستند بتوانند با این جراحی ها، رضایت جنسی خود را افزایش دهند اما میل جنسی ارتباطی به اندازه لبهای کوچک تناسلی ندارد . (راه های افزایش میل جنسی زنان Increased libido چیست؟)

عمل لابیاپلاستی یک روش جراحی ترمیمی زیبایی برای شکل دادن به لبه های داخلی واژن (labia minora)، لبه های بیرونی (labia majora) و یا هر دو می باشد که لبه های داخلی کلیتوریس و دهانه ی واژن را پوشش می دهند. لبه های بیرونی، ناحیه ی اطراف واژن را تشکیل می دهد.

لبه های دهانه ی واژن ممکن است به دلیل مقاربت جنسی، زایمان، ژنتیک و یا افزایش سن، کشیده شده و نامتقارن شوند.

چه کسانی برای انجام عمل لابیاپلاستی labiaplasty مناسب هستند؟

عمل زیبایی لابیا محدودیت سنی ندارد با این حال افرادی که لبه های داخلی و بیرونی بزرگی دارند و به همین دلیل از شکل ظاهری واژن خود لذت نمی برند، کاندیدهای مناسبی برای عمل لابیاپلاستی هستند.

لبه های بزرگ واژن ممکن است در طی مقاربت جنسی، ورزش یا حتی پوشیدن شلوار جین باعث درد شود. زنان جوان و بالغی که در سلامتی کامل هستند برای این جراحی مناسب می باشند. این جراحی به منظور افزایش لذت جنسی و رضایتمندی طراحی نشده است.

آیا عمل لابیاپلاستی باعث افزایش میل جنسی می شود؟

اگر هدف شما بهبود رابطه جنسی است، باید با جراح خود در مورد دیگر روش های جراحی زیبایی واژن صحبت کنید. جراحی لابیاپلاستی تنها جراحی زیبایی که بر روی واژن انجام می شود، نیست.

به عنوان مثال جوانسازی واژن با لیزر laser vaginal rejuvenation برای سفت کردن نواحی داخلی و اطراف واژن که در طول زایمان تحت کشش قرار می گیرد، لیفت واژن با نخ و غیره نیز انجام می شود. برخی از پزشکان معتقدند که جوانسازی واژن لذت جنسی را برای هر دو طرف افزایش می دهد.


بهترین دکتر لابیاپلاستی  Doctor lobby plastician 



جوش زیر پوستی در ناحیه تناسلی

پیشنهاد میکنیم ببینیدفیلم عمل لابیاپلاستی   labiaplasty action movie


عوارض لابیاپلاستی چیست ؟ complications of labiaplasty

کنگره آمریکایی متخصص زنان و زایمان مخالف جراحی های زیبایی واژن هستند. این گروه اظهار داشتند که خطرات این جراحی بیشتر از مزایای آن است. برخی از عوارض لابیاپلاستی complications of labiaplasty عبارتند از:

  • عفونت
  • خونریزی
  • بی حسی موقت
  • عدم تقارن لابیاها
  • تغییرات رنگدانه
  • کاهش حس در آن منطقه
  • درد
  • تشکیل اسکار اضافی (به شکل گوشت اضافی در ناحیه ی جراحی به وجود می آید)
  • هماتوم (باز شدن عروق خونی موجب خونریزی محلی یا لخته خون در آن ناحیه می شود)
  • چروک شدن پوست
  • اختلال در عملکرد جنسی
  •  در مواردی هم ممکن است  کمی تورم وحساسیت در زمان نزدیکی ایجاد نماید که پس از طی شدن زمانی برطرف می شود .

آمادگی های لازم قبل از عمل لابیاپلاستی labiaplasty

بهتر است که حداقل یک هفته قبل از جراحی لابیاپلاستی در تهران  labiaplasty ، سیگار کشیدن و مصرف الکل را متوقف کنید. با متخصص زنان و زایمان خود در مورد روش های سریع تر ترک سیگار صحبت کنید.

جراح پلاستیک یا متخصص زنان و زایمان احتمالا از شما بخواهد که مصرف داروهای خاصی مانند آسپرین، داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی (NSAID ها) و رقیق کننده های خون را که می توانند خطر خونریزی را افزایش دهند، متوقف کنید.

برخی از داروهای گیاهی و ویتامین ها، از جمله ویتامین E، اسید های چرب امگا ۳، چای سبز و جینکوبیلوبا نیز ممکن است خطر خونریزی را در طول و بعد از جراحی زیبایی واژن افزایش دهند. شب قبل از جراحی لابیاپلاستی رابطه ی جنسی نداشته باشید.


بخوانید:بهترین دکتر لابیاپلاستی Doctor lobby plastician  

هزینه عمل جراحی

نحوه انجام عمل لابیاپلاستی labiaplasty

لابیاپلاستی با لیزر  Laser labiaplasty  معمولا با بی حسی موضعی به صورت سرپایی انجام می شود. جراحی حدود دو ساعت طول می کشد. در طول جراحی، با استفاده از قیچی های مخصوص یا لیزر لبه های داخلی واژن که بزرگ و ناهموار هستند، برش داده شده و کوتاه می شوند.

محل مناسب برش بستگی به بسیاری از عوامل فردی از جمله پیکر بندی، بافت و اندازه ی لبه دارد. علاوه بر این، برای لبه های بیرونی در صورت لزوم می توان لیپوساکشن انجام داد. سپس جراح این برش ها را با نخ های جذبی بخیه می زند.(می توانید برای کسب اطلاعات در زمینه ی عمل های زیبایی واژن به سایت تخصصی سپیدیار مراجعه کنید.

تکنیک های لابیاپلاستی labiaplasty

ناحیه دستگاه تناسلی و واژن در زنان از نواحی حساس زنان محسوب شده و علاوه بر مسایل و مراقبت های پزشکی، بخش زیبایی شناسی آن نیز مطرح است. به همین منظور، روش های زیادی برای ترمیم و زیباسازی این ناحیه از بدن زنان صورت می گیرد.

اصطلاح لابیاپلاستی شامل روشی است که اغلب برای  جوان سازی واژینال و جراحی لبه های واژن و لابیا  مورد استفاده قرار می گیرد. در برخی از زنان، ناحیه لابیا ممکن است به صورت گوشت های زائد و برجسته ای بوده و برخی خواهان برطرف کردن و حذف این لبه های زائد باشند که در تکنیک لابیاپلاستی ، بهبود این وضعیت صورت می گیرد.

شایع ترین نوع لابیاپلاستی در تهران  labiaplasty روش ترمیمی است که در آن بافت اضافی به طور مستقیم برداشته شده و پس از این کار، بافت ها  به هم چسبانده می شود. بعد از محبوبیت این روش، تقاضا برای این نوع جراحی افزایش پیدا کرد.

در این تکنیک، پس از برداشتن یک قطعه بافت ، شکل طبیعی این ناحیه حفظ  می شود. همچنین می توان  در برخی موارد، لبه های به هم چسبیده را جداسازی کرده و سپس عمل ترمیم انجام شود.

در نهایت نیز، با استفاده از نخ های قابل جذب، بخیه انجام می شود. لابیاپلاستی واژن روشی  حداقل تهاجمی بوده وبا حفظ  بافت اصلی، بازیابی رنگ مطلوب و حفظ  شکل عصبی عضلانی صورت می گیرد. در سال های اخیر،  تکنیک لابیاپلاستی به طور فزاینده ای محبوب شده است.


پیشنهاد میکنیم ببینیدفیلم عمل لابیاپلاستی   labiaplasty action movie



۱- تکنیک برداشتن

تنکنیک برداشتن در لابیاپلاستی ، یک روش جراحی  خاص برای  حذف کامل ناحیه لابیا یا چروک های پوستی اطراف  مهبلی است. این عمل  شامل برداشتن لبه های داخلی (Labia Minora) می شود و پس از حذف کامل، به نظر می رسد که این ناحیه پنهان شده و یا در بخش داخلی واژن قرار گرفته است.



بخوانید:بهترین دکتر لابیاپلاستی Doctor lobby plastician  



۲- تکنیک wedge

در این روش،  متخصص زنان و زایمان و یا جراح زیبایی به  کاهش حجم قابل مقایسه ای از لبه های لابیا می پردازد؛ در حالی که حاشیه اصلی  لوبیتکنیک حفظ شده و ترمیم نیز شامل  برش لبه های زائد تا حداقل یک سانتی متر است.

باید توجه شود که  حذف بیش از حد لبه ها در این روش باعث می شود که ترمیم و بازسازی دشوار شود. این تکنیک برای ایجاد انعطاف پذیری، کاهش ضخامت بیش از حد لبه ها و تغییر رنگ احتمالی لبه مینورا  انجام می شود.

این روش ساده بوده و می تواند در هر شرایطی مورد استفاده قرار گیرد و زخم های پس از جراحی نیز معمولا به سرعت بهبود می یابد. تنها ضعف این روش شامل  بروز ضایعات ضعیفی بر روی لبه، ایجاد زخم و مراقبت های پس از جراحی است.

استفاده از w-plasty یا zig-zag در امتداد لبه می تواند به جلوگیری از ترس و سایر مشکلات احتمالی اسکار کمک کند و جراحان معمولا از این تکنیک استفاده می کنند. باید توجه داشته باشید که حذف دقیق و بسته شدن انتهای فوقانی و پایین تر از برش ها برای جلوگیری از سوزش ضروری است.

در تکنیک wedge لبه های مینور labiaحذف شده و استخوان های درونی برداشته می شوند. در موقعیت های منحصر به فرد، می توان با استفاده از تکنیک های ترمیمی در تلاش برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن از یک روش،  چند روش ترکیبی را انجام داد. در این روش ممکن است کیست هایی به شکل اسکار ایجاد شوند و در برخی موارد نیز ممکن است تغییرات قاعدگی در طول دوره ها ایجاد شود.

۳- برداشتن قسمت مرکزی لابیا

در لابیاپلاستی روشی وجود دارد که شامل برداشتن قسمت مرکزی لابیا است.  در این تکنیک، بخش  deepitelizatio و برخی از بافت های اطراف آن در بخش مرکزی برداشته شده و درعین حال، بخش ها و بافت های دیگر به همان صورت باقی مانده و تغییری در آن ها ایجاد نمی شود. این روش احتیاج به مهارت کافی در حفظ بافت های اطراف لابیا دارد.

لابیاپلاستی labiaplasty بدون جراحی یا روش سافتنینگ


در حالی که تقاضا برای روش های جراحی  و دستگاه های مبتنی بر لیزر در اصلاح  و ترمیم بخش خارجی واژن  بالا رفته است، اما در عین حال باید گفت که برخی از زنان نیز خواهان روش های غیر تهاجمی برای ترمیم و زیباسازی ناحیه واژن هستند. براساس نظرسنجی های اخیر، تقاضا برای جوانسازی واژن به ۱۰۹ درصد افزایش یافته است.  ۸۰ درصد از زنانی که  این دوره درمان پزشکی را گذرانده اند از نظر ترمیمی و زیباسازی، بهبود چشمگیری داشته اند و ۶۰٪  نیزبهبود قابل توجهی در رضایت جنسی را اعلام کرده اند.


پیشنهاد میکنیم ببینیدفیلم عمل لابیاپلاستی   labiaplasty action movie


عوارض عمل لابیاپلاستی چیست؟ complications of labiaplasty


عوارض عمل   لابیاپلاستی در تهران  labiaplasty  چه مواردی است ؟ آیا عوارض عمل لابیاپلاستی برای همیشه باقی می ماند ؟ آیا عوارض لابیاپلاستی سبب کاهش میل جنسی می شود ؟ در این بخش به بیان نکات مهم در خصوص عوارض عمل لابیاپلاستی می پردازیم تا بیشتر با این جراحی و عوارض آن آشنا شوید .

عوارض عمل لابیاپلاستی شامل چه مواردی است ؟ چه عواملی در این امر تاثیر گذار هستند .

لابیاپلاستی یکی از زیر مجموعه های جراحی زیبایی واژن می باشد که دکتر بهمن پور جراح زیبای زنان به روش های مختلفی این جراحی را انجام می دهند ، یکی از سوالاتی که از اکثر بیماران پرسیده می شود این است که آیا لابیاپلاستی عوارض دارد یا خیر در این مقاله به بیان این موضوع نیز خواهیم پرداخت .


بهترین دکتر لابیاپلاستی  Doctor lobby plastician 



بانوانی که خواهان تغییر سایز لابیاهای خود هستند ، انجام جراحی لابیاپلاستی بسیار به آنان کمک می کند ، لابیاپلاستی یک جراحی بسیار حساس و مهم می باشد که تخصص و تبحر جراح در این موارد بسیار کمک کننده است .


این جراحی تحت بیهوشی انجام نمی شود بلکه با بی حسی موضعی این جراحی را انجام می دهند ، مدت زمان این جراحی بین 30 الی 1 ساعت است .


مراقبت های پس از لابیاپلاستی  care after labiaplasty


بیمار باید مصرف داروها و قرص ها را زیر نظر جراح زیبایی زنان مصرف نمایند زیرا مصرف بیش از داروها ممکن است در شخص سبب تحریکات بیشتر زخم ها و درد و ناراحتی شود .

آیا می دانستید که پس از لابیاپلاستی یکی از نکاتی که باید رعایت کنید ، استفاده از لباس زیرهای نخی است .

بانوانی که جراحی لابیاپلاستی labiaplasty با لیزر انجام می دهند بهتر است که لباس زیرهای مناسبی را بپوشند ، این مورد نیز یکی از مراقبت های پس از لابیاپلاستی است .

بانوانی که بخوانید:  لابیاپلاستی در تهران  labiaplasty  را انجام می دهند باید برای کاهش تورم پس از لابیاپلاستی از پوشیدن شلوارهای جین یا شلوارهای تنگ اجتناب نمایند .

توصیه می شود که با استفاده از صابون مخصوصی که به بانوان داده می شود روزی دو بار ناحیه جراحی شده را شست و شودهید و پس از آن حتما با سشوار خشک نمایید .

در صورتی که ترشحات سفید رنگ دارید باید ناحیه را از ترشحات خشک نمایید ، و از تجمع ترشحات و رطوبت ناحیه اجتناب نمایید




پیشنهاد میکنیم ببینیدفیلم عمل لابیاپلاستی   labiaplasty action movie



 عوارض لابیاپلاستی complications of labiaplasty

این جراحی عوارض نادری دارد ، اگر هم شخص دچار عوارض لابیاپلاستی شود ، این عوارض جانبی می باشند و پس از مدتی برطرف می گردند ، شخص نباید پس از عمل لابیاپلاستی سیگار بکشد ، زیرا کشیدن سیگار موجب بازشدن زخم ها می گردد و احتمال خونریزی را افزایش می دهد .


بخوانید:بهترین دکتر لابیاپلاستی Doctor lobby plastician  


پارگی پس از لابیاپلاستی labiaplasty  یکی از عوارض لابیاپلاستی است که در برخی از اشخاص رخ می دهد ، جدا شدن زخم یا دهیسنس را دکتر بهمن پور در مقاله ذیل به شکل کامل توضیح داده اند کافی است که بر لینک پارگی پس ازعمل لابیاپلاستی کلیک نمایید تا بیشتر با عوارض لابیاپلاستی آشنا شوید .

پس از لابیاپلاستی شخص باید داروها و مسکن های را که پزشک تجویز نموده است را مصرف نماید ، تا سریعتر زخم ها بهبود یابد .

شخص نباید در وان آب گرم قرار بگیرد ، از استحمام با آب گرم نیز باید اجتناب بورزد ، زیرا زخم ها ممکن است باز شود و شخص با عفونت نیز روبرو شود .

شخص با تورم و کبودی برخورد کند ، امر عادی می باشد که در این مواقع با راهنمایی های که جراح زیبایی زنان می کند می توان از این موارد پیشگیری کرد .

 محل مناسب برش بستگی به بسیاری از عوامل فردی از جمله پیکر بندی، بافت و اندازه ی لبه دارد. علاوه بر این، برای لبه های بیرونی در صورت لزوم می توان لیپوساکشن انجام داد. سپس جراح این برش ها را با نخ های جذبی بخیه می زند.(می توانید برای کسب اطلاعات در زمینه ی عمل های زیبایی واژن به سایت تخصصی سپیدیار مراجعه کنید.


مطالب مرتبطهزینه ی لابیاپلاستی چقدر است؟  the cost of labiaplasty

بیشتر بخوانید: لابیاپلاستی در مشهد  labiaplasty

بیشتر بخوانید: جراحی لابیاپلاستی در مشهد  labiaplasty

بیشتر بخوانید: جراحی لابیاپلاستی در تهران  labiaplasty  

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر لابیاپلاستی در مشهد   Doctor lobby plastician 


منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

منبع:وب سایت نبض ما

منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

منبع:وب سایت دکتر خلیلی

منبع:وب سایت دکتر خلیلی

منبع: وب سایت دکتر خلیلی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد