تنگ کردن واژن با جراحی

تنگ کردن واژن Tight vagina با جراحی را چه اشخاصی باید انجام دهند ؟ مشکلات گشادی واژن در اثر چه عواملی رخ می دهد ؟



 آیا تنگ کردن واژن با جراحی نیاز به بی هوشی دارد ؟

تنگ کردن واژن با جراحی نیز برای اشخاصی که با مشکلات گشادی واژن Vaginal dilation روبرو هستند ، بسیار کمک کننده است ، زیرا مشکل گشادی واژن را در مدت زمان اندکی می توان برطرف نمود ، البته بهتر است بدانید که تنگ کردن واژن را به روش های مختلفی می توان انجام داد .



تنگ کردن واژن با جراحی



دکتر بهمن پور جراحی زیبایی واژن تنگ کردن واژن  tight vagina

را به سه روش انجام می دهند .

تنگ کردن واژن با جراحی  perineorrhaphy

تنگ کردن واژن با لیزر  Laser vaginal tightening

تنگ کردن واژن با نخ Tighten the vagina with yarn

 

جراح زیبایی زنان با کمک بی حسی موضعی تنگ کردن واژن با جراحی  را انجام می دهد ، البته در برخی از مواقع با کمک بی هوشی عمومی تنگ کردن واژن انجام می شود ، در صورتی که جراح تشخیص دهد که از بی هوشی عمومی جهت تنگ کردن واژن استفاده شود نیاز است که شخص جهت بهبودی کامل یک روز بستری شود .



مطالب مرتبط: چگونه تنگ ترین واژن را داشته باشیم؟



روش کار تنگ کردن واژن

روش تنگ کردن واژن بدین گونه است که پس از انجام بی حسی ، برش های در بخش های دیواره پشتی واژن انجام می شود ، بسته به اینکه میزان گشادی واژن Vaginal dilation چقدر است ، درخواست بیمار و تشخیص جراح زیبایی سینه نوع برش انتخاب می شود .

در تنگ کردن واژن vagina بافت های غیرطبیعی و بافت های همبند برداشته می شوند ، پوست اضافه را در این جراحی برمی دارند و بخش های پشت واژن را که شامل عضله های کشیده شده است با بخیه های جذبی به یکدیگر متصل می نمایند .


بهبودی پس از پرینورافی perineorrhaphy

پس از پرینورافی توصیه می شود که شخص تا حد ممکن استراحت نماید و از راه رفتن طولانی مدت اجتناب نماید ، یکی از توصیه های که به تمامی بیمارانی که شاغل می باشند ، این می باشد که تا سه هفته پس از جراحی تنگ کردن واژن هیچ فعالیت سنگینی را انجام ندهند و تا 7 روز مرخصی بگیرند و در منزل استراحت نمایند .
در مدت زمان سه الی چهار هفته شخص باید از فعالیت جنسی و روابط زناشویی اجتناب نماید
انجام معاینات منظم که جراح زیبایی زنان تعیین می کند ، الزامی است تا در صورت مشکلی معالجه سریع انجام شود

 .

منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

بلندی کلیتوریس

دستگاه تناسلی زنان شامل دو بخش کلی داخلی و خارجی می باشد که هریک فیزیولوژی خاص خود را دارند و قسمت های مختلفی را شامل می شوند.

بخش داخلی شامل موارد ذیل میباشد :

  • – سـرویکس
  • – رحم
  • – لوله های رحمی
  • – تخمدان ها

بخش خارجی شامل:

  • – مونس پوبیس
  • – لابیــا ماژور labia

  • – لابیــــــــا مینور
  • – کلیتــــــــوریس
  • – پرده بکارت(هایمن)
  • – دهانه ادراری
  • – دهانه واژن

واژن یا مهبل: دارای هر دو قسمت خارجی و داخلی بوده و رحم را به قسمت خارجی بدن وصل مـی کند. واژن از عضله و پوست تشکیل شده و در واقع لوله ای دراز و تو خالی است که گاهی کانال تولد خوانده می شـود.

همنچین با توجه به اینکه واژن کانال تولد و زایمان طبیعی است، ایـن عضو در هنگام زایمان باید آنقدر باز شود تا خروج نوزاد را امکـان پـذیر سازد.

گردن رحم (سرویکس) : به قسمت پایینی رحم گردن رحم می گویند که به واژن متصل است.

لوله های رحمی: تخمدان ها را به رحم وصل می کند. این لوله ها در دو طـرف و زیر شکم قـرار دارند. این لوله ها وظیفه انتقال تخمک آزاد شده از تخمدان را به رحم را بر عهده دارند.

تخمدان ها: یک جفت تخمدان در بدن هر خانم در پایین شکم قرار دارند. که در هـر دوره قاعدگی از تخمدان ها یک تخمـک آزاد مـی شود.


برجستگی عانه (مونس پوبیس) : به بافت برآمده ازجنس چربی که روی استخوان عانه قرار گرفته مونس پوبیس می گویند که درایجاد لذت جنسی درخانم ها نقش مهمی دارد

لابیا labia ماژور( لب های بزرگ ) : نوعی بافت کـه از واژن محافظت می کند و خارجی ترین قسمت اندام بیرونی هستند.

لابیا مینور(لب های کوچک) : این بخش از دهانه واژن محافظت می کند و محل قرار گیری آن درون لابیا ماژور می باشد.

پرده بکارت (هایمن): پرده بکارت در داخل مهبل قرار دارد و در اولین تماس جنسی پاره می شود که ممکن است همراه با کمی خونریزی باشد. این پرده دارای انواع متفاوتی است و دارای سوراخهایی است که امکان خروج خون در زمان قاعدگی را فراهم می کند.


دهانه ادراری: قسمت خارجی پیشابراه یـا همان مجاری ادراری را که وظیفه خروج ادرار از مثانه به خارج بدن را دارد.

کلیتوریس (چوچول) : عضوی نرم و قابل انعطاف و بسیار حساس که در قسمت بالایی واژن است. این عضو نیز عضوی مهم برای رسیدن به اوج لذت جنسـی درزن است ولی در باروری زنان نقشی ندارد. در واقع عضو کلیتوریس مهـم تـرین بخـش انـدام تناسلی در زنان برای رسیدن به ارگاسم یا اوج لذت جنسی است. تحریک شدن این عضو در زمان تماس جنسی باعث ترشح در اندام های دستگاه تناسلی داخلی می شود.

یکی از مشکلات آناتومیک در زنان درناحیه کلیتوریس مشاهده می شود بزرگی ناحیه کلیتوریس است که می تواند به علل مختلفی ایجاد شود. این مشکل می تواند ارثی و یا اکتسابی باشد. در حالت ارثی (مادر زادی) به دلیلی نوعی مشکل در آنزیمی به نام هیدرولاز کربوسیلاز این حالت به وجود می آید و در حالت اکتسابی در زمان بلوغ این مشکل ایجاد می شود.

به بزرگ کلیتوریس کلیتورومگالی نیز می گویند.اما در چه حالت می گویند که کلیتوریس دارای مشکل بزرگی است؟

بزرگی کلیتوریس به حالتی می گویند که طول آن بیش از 3.5 سانتی متر باشد که اندازه گیری آن با وسیله مخصوصی به نام دیژیتال و توسط پزشک صورت می گیرد. بزرگی کلیتوریس در نوزدان دختر باید اکثر 5 میلیمتر باشد که اگر بیش از این باشد جز اختلالات مادر زادی محسوب می شود.

از علل دیگر بزرگی کلیتوریس پرکاری غده فوق کلیه می باشد که این مشکل نیز مادر زادی است. این اختلال در غده باعث تولید بیشتر هورمون های مردانه می شود که نهایتا منجر به بزرگی کلیتوریس می شود. البته مشکلات دیگری از جمله سندروم تخمدان پلی کیستیک می تواند باعث افزایش میزان هورمون های مردانه شود.

در بزرگی کلیتوریس باعث بروز مشکلاتی ازجمله عدم تحریک جنسی کافی و ارگاسم نشدن زن می شود که درمان این مشکل با عمل جراحی امکان پذیر می باشد.



مطالب مرتبط: تزریق چربی داخل واژن چگونه است؟ Injection of fat into the vagina 



علت بزرگی کلیتوریس :
از علل دیگر بزرگی کلیتوریس پرکاری غده فوق کلیه می باشد که این مشکل نیز مادر زادی است. این اختلال در غده باعث تولید بیشتر هورمون های مردانه می شود که نهایتا منجر به بزرگی کلیتوریس می شود. البته مشکلات دیگری از جمله سندروم تخمدان پلی کیستیک می تواند باعث افزایش میزان هورمون های مردانه شود.
بزرگی کلیتوریس باعث بروز مشکلاتی ازجمله عدم تحریک جنسی کافی و ارگاسم نشدن زن می شود که درمان این مشکل با عمل جراحی امکان پذیر می باشد..
علت اصلی بزرگی کلیتوریس ایجاد شدن اختلال در هورمون های بانوان می باشد ، علت بهم خوردن تعادل هورمونها، بابت وجود مقدار زیادی هورمون مردانه می باشد ، سندرم پلی کیستیک و هیپرتکوزیس از عوامل تاثیر گذار درعدم تعادل هورمون ها می باشند .
بیماری هیپرتکوزیس مهم ترین علت ترشح هورمون مردانه در تخمدان می باشند ، توجه به این نکته الزامی است که بیماری های تخمدان شبیه به بیماری تخمدان پلی کیستیک است ، بنابراین نباید این بیماری را با بیماری های دیگر اشتباه گرفت .
یکی دیگر از عوامل تولید هورمونهای مردانه مصرف دوپینگ های ورزشی می باشد ، مصرف داروهای چربی سوز نظیر داروهای ضد لاغری از دلایل مهم بزرگ شدن کلیتوریس می باشد .
دکتر لیلا خلیلی متخصص زنان وزایمان بیان می کنند که مصرف این قرص ها نه تنها موجب چربی سوزی نمی شود ، بلکه سبب ایجاد شدن مشکلاتی نظیر بزرگ شدن کلیتوریس را در پی دارد .


مطالب مرتبط: تزریق چربی به واژن چگونه است؟ Injection of fat into the vagina 


عوارض که هورمونهای مردانه برای بانوان ایجاد می کنند :
ریزش موی سر
افزایش موهای زائد صورت
کلفت شدن صدا
شل شدن بافت سینه
بزرگ کلیتوریس
ایجاد شدن جوش های چرکی
ایجاد شدن آکنه


دکتر لیلا خلیلی متخصص زنان وزایمان بیان می کنند که با انجام برخی از درمان ها می توان مشکلات و عوارضی را که پیش آمده است را درمان نمود ، اما اگر این عوارض به شکل طولانی مدت در بدن شخص وجود داشته باشد ، علاوه بر تاثیر گذاری مخرب در بدن بانوان ، هیچ درمانی را نمی توان برای آنها درنظر گرفت .
کلیتوریس از آنجا که عضو شهوانی بانوان می باشد در بخش داخلی واژن قرار دارد ،طول کلیتوریس زمانی که تحریکات جنسی صورت می گیرد کمی افزایش می یابد .
زمانی که کلیتوریس بزرگ شده تحریکات شهوانی کاهش می یابد در نتیجه بانوان در زندگی زناشویی با مشکلاتی روبرو می شوند که نیاز است با انجام برخی از جراحی های زیبایی به درمان آن پرداخته شود .



مطالب مرتبط: تزریق چربی به واژن چگونه است؟ Injection of fat into the vagina 



ترمیم کلیتوریس :
جراحی ترمیم کلیتوریس :
در صورتی که بزرگ شدن کلیتوریس شدید باشد موجب بد حالت شدن آلت تناسلی می شود ، این امر سبب ایجاد مشکل در زمان مقاربت جنسی می شود، برای حل این مشکل می توان از جراحی های زیبایی استفاده کرد و به کوچک کردن آنها پرداخته شود .
دکتر لیلا خلیلی متخصص زنان و زایمان بیان می کنند که جراحی کوچک کردن کلیتوریس یک جراحی حساسی می باشد زیرا نیاز است که اعصاب ظریفی که در این ناحیه وجود دارند را حفظ نمود ، به همین دلیل ایشان توصیه می کنند که این جراحی را نزد پزشک متخصص جراح زیبایی انجام دهند تا از عوارضی که ممکن است پس از جراحی در مکان های غیر معتبر و علمی رخ دهد اجتناب شود .


منبع:وب سایت دکتر خلیلی

مراقبت های بعد از جراحی زیبایی ناحیه تناسلی

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی care after labiaplasty

جراحی زیبایی واژن که به اقتضای تغییرات لازم در این ناحیه بستگی دارد ، شامل تغیراتی در ظاهر و سفید کردن ناحیه تناسلی  lightening labia skin

در زنان می شود، این اقدام که با لیزر های پیشرفته انجام می شود بی ضرر بوده و در نهایت جوانسازی و زیبایی را به ناحیه تناسلی باز می گرداند ، دقت داشته باشید که جراحی ناحیه تناسلی می تواند باعث از بین رفتن افتادگی واژنvagina و زیباسازی کلیتوریس  های بر امده و کوچک کردن لابیا مینور ها شود .

این اقدامات که می تواند به صورت چشمگیری در جوانسازی واژنlaser vaginal rejuvenation تاثیر گذار باشد در صورتی که با دستگاه لیزر انجام شود ، به صورت تخصصی جراحی می شود و مشکلات و عوارضی برای فرد در بر نخواهد داشت.(بخوانید: عوارض لیزر جوانسازی واژن)laser vaginal rejuvenation


به علاوه اینکه این نوع جراحی  بسیار کوتاهی را می طلبد و باعث می شود که فرد از ظاهر زیبای ناحیه ی تناسلی خود که با رفع تیرگی واژن با لیزر  وکوچک شدن لبیا ها به دست آمده است احساس رضایمندی کاملی داشته باشد .


مطالب مرتبط: نقطه جی چیست؟(نقطه جی در زنان کجاست؟) G-Spot Enhancement

 

در ادامه نیز باید خاطر نشان کرد که جراحی ناحیه تناسلی نیازی به اقدامات بسیار ویژه نداشته و در واقع با مراقبت های ساده ای می توان از دوره ی نقاهت آن کاست ، نیاز است تا این ناحیه را خشک نگه دارید و توجه داشته باشید که رطوبت اضافی در ناحیه تناسلی باقی نماند . همچنین می توان از کمپرس سرد بعد از جراحی استفاده نمود تا میزان تورمات ناشی از جراحی به حد اقل برسد.

منبع:وب سایت دکتر خلیلی

تزریق چربی به نقطه G point

تزریق چربی به نقطه G point

تزریق چربی به نقطه G point  چرا باید انجام شود ؟  نقطه جی پوینت را آیا  تمامی بانوان دارند ؟ چه میزان می توان به این نقطه تزریق چربی را انجام داد ؟ تزریق چربی به این نقطه بهتر است یا تزریق ژل ، در این بخش به بیان نکات

تزریق چربی به نقطه G point می پردازیم .

بسیاری از زوجین متاسفانه از نقطه G point  اطلاعی ندارند ، در صورتی که اگر زوجین از این نقطه اطلاع داشته باشند ، نمی دانند که تا حد قابل توجهی می توانند ارگاسم بانوان  را بالا ببرند ، این نقطه چیست ، با چه روش های می توان نقطه جی پوینت را تقویت نمود ، تاثیر نقطه G point  در رابطه جنسی و افزایش ارگاسم بانوان چه تاثیری دارد را در این مقاله بیان می کنیم ، توصیه ما به تمامی اشخاصی که این مقاله را مطالعه می کنند ، این است که حتما زوجین جوان را تشویق نمایند تا این مقاله را مطالعه نمایند تا علاوه بر آشنایی آنان از نقطه G point ، راه های تقویت این نقطه که شامل تزریق چربی به واژن است را بدانند .


بخوانید: نقطه جی در زنان کجاست؟    G-Spot Enhancement



تزریق چربی به نقطه G point

این مقاله را براساس تجربیاتی که دکتر بهمن پور براساس دانش و تجربه خود در زمینه تزریق چربی به نقطه G point انجام شده است و نتایجی که به دست آمده است نوشته است ، بهتر است بدانید که در یک بیمار 29 ساله خواستار افزایش حس جنسی بوده و این کار انجام شده است نتایج پس از تزریق چربی به واژن ، سبب شد که بیمار نه تنها میل جنسی اش افزایش پیدا کرده است بلکه روابط زناشویی آنها به طور چشمگیری بسیار بهتر شده بود که در ادامه تمامی نکات مهم این کار را بیان می کنیم .

نقطه جی پوینت را چه کسی کشف کرد ؟ آیا مکان نقطه جی پوینت را می دانید ؟


نقطه جی کجاست ؟  

بهتر است بدانید که یک متخصص زنان آلمانی حدود 60 سال پیش این نقطه را کشف کرد و به تمامی زوجین در زمان مقاربت جنسی تحریک این نقطه را توصیه کرد ، نقطه جی پوینت در بخش قدامی واژن قرار دارد که دارای قطر 10-20 میلی متر است ، این نقطه 2 الی 5 سانتی متر بالاتر از بخش ورودی واژن است که با انگشت به آسانی قابل لمس است ، مزیت این روش سبب افزایش ارگاسم بهتر در میان بانوان است ، در صورتی که زوجین از وجود این نقطه آگاه باشند ولی با لمس افزایش ارگاسم انجام نشود با تزریق چربی به واژن می توان این نقطه را تحریک و تقویت نمود .

میل جنسی اکثر بانوان با بالارفتن سن ، زایمان های طبیعی متعدد و بسیاری از عوامل دیگر تغییر می کند و در اغلب آنان کاهش میل جنسی بروز می کند ، دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان که انواع جراحی زیبایی واژن را که شامل تزریق چربی به لابیاها ، لابیاپلاستی labiaplasty، تنگ کردن واژن tight vagina ، سفید کردن واژن و… را انجام می دهند ، ایشان برای بالا بردن میل جنسی در بانوان روش های مختلفی را انجام می دهند که یکی از این نکات تزریق چربی به نقطه G می باشد .


فواید تزریق چربی به نقطه G point 

تزریق چربی به نقطه G point فواید بسیاری دارد که مهم ترین آنها شامل بالا بردن اعتماد به نفس اشخاص می باشد ، از سوی دیگر سبب بالا رفتن اعتماد به نفس شخص می شود زیرا ارگاسم بهتر و بالاتر انجام می شود و این ارگاسم بالاتر سبب افزایش رابطه زناشویی می شود .



تزریق چربی به واژن چگونه است

یکی از سوالات متداولی که بسیاری از بانوان بیان می کنند ، این است که تزریق چربی به واژن چگونه است ، دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان از نقاطی که معمولا تجمع چربی در آنها بیشتر است ، نظیر شکم و پهلوها چربی ها را استخراج می نماید ، پس از تصفیه چربی ها آن را به نقطه G point تزریق می نمایند.


منبع:دکتر بهمن پور