%%%همه چیز درباره ی لیزر صورت آقایان

همه چیز درباره ی لیزر صورت آقایان

سرفصل ها

این مقاله امروز توضیحی ابتدایی در مورد لیزر و کارایی آن برای بخش های مختلف بدن را توضیح می دهد و سپس به طور تخصصی به بررسی ویژگی های لیزر موهای زائد بر صورت آقایان می پردازد و ده ویژگی منحصر به فرد لیزر صورت برای آقایان را بررسی می کند.

عوارض لیزر موهای زائد ابرو


بخوانید:دستگاه لیزر دایود  diode laser 

رویش بسیار زیاد و شدید مو بر روی نقاط مختلف بدن همیشه مشکلی جدی برای بانوان و آقایان بوده است. اصولا ما زمان و هزینه ی قابل توجهی را برای پاکسازی دست ها، بازوها و دیگر بخش های بدن را از موهای زائد اختصاص می دهیم. روش های سنتی و معمولی که برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده می کنیم شامل تیغ، وکس و یا کرم از بین برنده ی موهای زائد هستند که زمان بسیار زیادی را از ما می گیرند، دردناک و پرهزینه هستند.با گذشت یک دهه و با توجه به افزایش محبوبیت آن، عمل لیزر موهای زائد جز یکی از عمل های زیبایی محسوب می شود. این دستگاه برای تمام نقاط از جمله صورت، چانه و دیگر بخش های بدن به نحو مطلوب اثر گذار است و مورد استفاده قرار می گیرد. عمل با این دستگاه اصولا توسط جراحان پوست در سراسر جهان انجام می شود و گزینه ای بسیار مناسب برای از بین بردن دایمی موهای زاید با حداقل احتمال خطر است. همانند بانوان، آقایان نیز استقبال قابل توجهی از این روش برای از بین بردن موهای زائد خود کرده اند.

لیزر صورت آقایان

10 نکته ای که باید درمورد لیزر موهای زائد Laser Hair Removal صورت آقایان بدانید:

بعد از سال ها انجام یک عمل تکراری بر روی یک بخش تکراری بدن یعنی اصلاح موهای زائد صورت توسط تیغ و یا دیگر روش های سنتی اصلاح موهای اضافی صورت، فکر رفع همیشگی این معضل را در ذهن هر کسی میندازد. در مجموع دو روش برای رفع دایمی موهای زاید وجود دارد: 1. الکترولیز 2. لیزر. لیزر صورت کاربرد بهتر و طرفدار بیش تری نسبت به الکترولیز دارد. ده نکته ای که باید درمورد لیزر موهای زائد صورت بدانید را بررسی می کنیم.

عوارض لیزر موهای زائد ابرو پیوست

  1. بخوانید:رفع موهای زائد   Removing excess hair

  2. شما تنها فرد برای لیزر موهای زائد صورت خود نیستید:

روزانه مردان بسیار زیادی در سرتاسر جهان از روش های سنتی اصلاح صورت ناراضی هستند و از سوزش هر روز پوست خود بخاطر اصلاح به وسیله ی تیغ به دنبال روشی بهتر برای خلاص شدن از این مسیله هستند. طبق براوردهای راچل کین(Rachel Qin) عضو مرکز لیزر موهای زائد بدن ستوری(Satori) در نیویورک، از هر پنج نفر مراجعه کننده به مرکز لیزر صورت آقایان یک نفر آن ها مرد می باشد که اکثرا برای لیزر موهای درحال رشد و ناخواسته ی صورت خود مخصوصا موهای زائد گردن به این مراکز مراجعه می کنند. لیزر صورت یکی از بخش های مورد علاقه ی آقایان است.


بخوانید: قیمت لیزر بدن Laser cost 


لیزر صورت آقایان

  1. به کاهش میزان و رویش موهای زائد توجه کنید نه رفع دایمی آن:

لیزر موهای زائد بهترین و اثرگذارترین روش برای موهای زائد صورت می باشد که میزان ضخامت و رشد این موها را به میزان 70 تا 85 درصد کاهش می دهد. اگر به دنبال روشی همیشگی برای رفع موهای اضافی صورت خود هستید به سراغ الکترولیز بروید اما این روش دردناک تر از لیزر بوده و هر فرد باید هزینه و وقت بسیار زیادی را برای از بین بردن موهای اضافی صورت خود از طریق لیزر بگذارد

پس از اولین جلسه لیزر موهای زائد
پس از اولین جلسه لیزر موهای زائد
  1. لیزر صورت روشی موثر برای سر و شکل دادن به موهای صورت است:

بخاطر اینک لیزر صورت به طور قابل توجهی موهای اضافی و ناخواسته ی صورت را نازک می سازد. پس بر روی قسمت هایی که هرروز از تیغ و یا دیگر موارد برای اصلاح آن استفاده می کنید بر روی شکل و فرم دهی آن بسیار اثر گذار است(خط ریش). می توانید به وسیله لیزر صورت آقایان و لیزر صورت موهای اضافی گردن خود را پاکسازی کنید(رایج ترین بخش موهای زائد در حال رشد)، قسمت بالای گونه، و خطوط ریش و سبیل خود را نیز از موهای اضافی و ناخواسته در حال رشد عاری کرده و به آن ها شکل و فرم دهند.

لیزر صورت آقایان

  1. بخوانید: قیمت لیزر Laser cost

  2. لیزر صورت بر روی افرادی که مناسب باشند بهترین اثر را خواهد داشت؛ این به چه معنی است؟

لیزر موهای زائد Laser Hair Removal بدن شکل و تراکم های متفاوتی از موهای اضافی را مورد هدف قرار می دهد. این به این معنی است که افرادی که موهای تیره و کم رنگ دارند بهترین نتیجه را از لیزر صورت و یا حتی دیگر بخش های بدن می گیرند. به گفته ی دکتر کین اگر مراجعه کنندگان موهای بلوند، خاکستری و یا قرمز دارند بهتر است برای رفع آن از الکترولیز استفاده کنند


بخوانید:دستگاه لیزر الکساندرایت  Alexander's laser machine


لیزر موهای زائد پشت لب
لیزر موهای زائد پشت لب
  1. نابرده رنج گنج میسر نمی شود:

لیزر موهای زائد Laser Hair Removal  صورت فولیکول های این موهای اضافی را هدف می گیرد.لیزر موهای صورت آقایان بسیار سریع انجام می گیرد. این فرایند به میزان بسیار اندکی درد دارد که در قیاس با روش های سنتی بسیار کم و ناچیز است.

  1. هزینه ی بالاتری دارد:

طبیعتا لیزر صورت نسبت به روشی سنتی مانند اصلاح توسط تیغ به هیچ عنوان قابل قیاس نیست و گران تر از آن می باشد اما بهتر نیست از یک روش اثرگذار تر و دایمی تر استفاده کرد و به جای اصلاح روزانه موهای اضافی صورت خود، وقت بیش تری را در رخت خواب بگذرانیم؟

لیزر صورت آقایان

  1. نیازی نیست که کل زمان یک روز خود را برای نقاهت آن سپری کنید:

هر جلسه ی لیزر نهایتا 15 تا 30 دقیقه زمان می برد و در بدترین حالت تنها کمی سرخی و سوزش جزیی پس از لیزر در آن بخش لیزر شده باقی می ماند که پس از مدتی رفع می شود.


بخوانید: از بین بردن موهای زائد بدن مردان  Eliminating the hair of the men's body


  1. کمی زمان لازم است تا نتیجه ی آن را ببینید:

زمان لازم برای لیزر صورت در طول یک ساعت نهایتا شش ساعت خواهد بود درحالی که زمان لازم برای الکترولیز در طول چهار سال چهارصد ساعت است تا بتوان نتیجه ی آن را دید.

لیزر صورت آقایان

  1. هر فرایند دایمی ممکن است برای همیشه دوام نداشته باشد:

دکتر کین: بعد از جلسات ابتدایی لیزر صورت خود، بهتر است هر سال یک بار این جلسات را تکرار کنید تا اثر این فرایند بر روی موهای زاید بیش تر شود. از آن جایی که در طول یک سال ممکن است در متابولیسم بدن تغییر ایجاد شود پس این شانس رشد مجدد موهای زاید را بیش تر می کند.

لیزر موهای زائد بدن آقایان

  1. آقایانی که از لیزر موهای زائد Laser Hair Removal صورت استفاده کرده اند از این فرایند راضی بوده اند:

بسیاری از مراجعه کنندگان برای لیزر به دلیل سرعت بالا، اثرگذاری قوی و زمان کم جلسات آن از لیزر صورت راضی بوده اند و این روش را بهتر و اثر گذار تر از روش های سنتی مثل اصلاح با تیغ می دانند.


/venouse.com

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در مشهد   Laser Hair Removal

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران    Laser Hair Removal

لیزر موهای زائد در مشهد   Laser Hair Removal

لیزر موهای زائد در تهران   Laser Hair Removal

لیزر موهای زائد در تبریز   Laser Hair Removal

 

 

###ارتودنسی به منظور آماده سازی برای جراحی فک


 هزینه جراحی فک Cost of maxillofacial surgery

۱) ناهنجاریهای دندانی - فکی شدید در بیمارانی که رشد فک در آنها به اتمام رسیده است

۲) بیمارانی که به دلیل الگوی نامناسب رشد فک و یا شدت مشکل فکی، درمانهای اصلاح رشد فک درحین دوره رشد در آنها موثر واقع نشده ومشکل فکی بیمار به همان شدت باقی مانده است. 

۳)  مواردی که با انجام درمانهای ارتودنسی به تنهایی (  مثل درمانهای ارتودنسی جبرانی ) ممکن است ناهنجاری دندانی - فکی بیمار به طور کامل اصلاح نشود و انجام این نوع درمانها زیبایی بیمار را بهبود نبخشند.

امروزه با ظهور پیچهای مخصوص ارتودنسی ( Orthodontic miniscrew ) بعضی از انواع ناهنجاریهایی که قبلا فقط با ارتودنسی همراه با جراحی فک اصلاح می شدند را با درمانهای ارتودنسی می توان اصلاح نمود که این موارد خاص نیاز به بررسی دقیق شرایط  بیمار و انجام درمان کاملا تخصصی توسط متخصص ارتودنسی خواهد داشت.


مطالب مرتبط: آیا جراحی فک شامل بیمه میشود؟  Does jaw surgery include insurance?

 

نکات مهم  در مورد ارتودنسی همراه با جراحی فک Maxillofacial Surgery

درمان ارتودنسی به منظور آماده سازی بیمار جهت جراحی فک شامل ۳ مرحله درمان می باشد:

۱) درمان ارتودنسی قبل از جراحی فک Maxillofacial Surgery

این درمان شامل ردیف نمودن دندانها ، برطرف نمودن جبرانهای دندانی و برگرداندن دندانهای هر فک  به موقعیت صحیح خود روی قوس فکی و ایجاد تطابق بین قوس فک بالا وپایین می باشد.

در طی این درمان ارتودنسی معمولا مشکل فکی بیمار شدید تر شده و بیمار احساس خواهد کرد که فرم صورت بدتر و ناهنجاری فکی شدیدتر از قبل شده است. طول مدت این مرحله برحسب شدت مشکل معمولا ۱ تا ۲ سال خواهد بود و ممکن است در طی مراحل ارتودنسی چندین بار قالبگیری انجام شود تا متخصص ارتودنسی از تطابق کامل دندانها اطمینان حاصل کند.


مطالب مرتبط: هزینه جراحی فک Cost of maxillofacial surgery


منظور از  برطرف نمودن جبرانهای دندانی چیست؟ در بیماران دارای مشکلات فکی شدید معمولا دندانها تمایل دارند که مشکل فکی را جبران نمایند. بعنوان مثال در بیماری که فک پایین وی بزرگ بوده و جلوتر از فک بالا قرار دارد معمولا دندانهای فک پایین به سمت داخل  و دندانهای فک بالا به   سمت جلو خواهند آمد تا مشکل فکی بیمار را تا حدودی جبران نمایند. در طی درمان ارتودنسی این افراد معمولا  دندانهای فک بالا به سمت عقب ودندانهای فک پایین به سمت جلو حرکت داده می شوند. این امر باعث تشدید مشکل فکی خواهد شد که باعث می شود بیمار احساس کند  که فکش جلوتر آمده و مشکل فکی وی تشدید شده است. با این کار جراح می تواند فکین را بهتر و بیشتر جابجا کند تا مشکل فکی بیمار بطور کامل اصلاح شود . توجه شود که در صورت عدم اصلاح جبرانهای فکی جراح نمی تواند فکین را به میزان کافی جابجا نماید و مشکل فکی بیمار و در نتیجه زیبایی صورت بطور کامل اصلاح نخواهد شد.

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط: عکس جراحی فک  Photo of jaw surgery


۲) درمان جراحی فک

پس از آماده سازی مناسب فکین توسط متخصص ارتودنسی ، درمان جراحی فک توسط جراح فک و صورت انجام خواهد شد که برحسب شدت مشکل فکی، نظر جراح  ، نوع آماده سازی ارتودنسی و مشاوره بین متخصص ارتودنسی و جراح فک  شامل  یکی از جراحیهای زیر می باشد:

انجام جراحی در یک فک ( فک بالا یا پایین ) که معمولا در مشکلات فکی با شدت کمتر و درگیری تنها یک فک صورت می گیرد

جراحی فک بالا Maxillary surgery هر دوفک ( فک بالا وپایین) که در صورت وجود مشکل در هر دو فک و ناهنجاریهای شدید این نوع درمان انجام می شود.

جراحیهای دیگر مثل جراحی چانه یا جراحیهای زیبایی مثل افزودن به حجم گونه ها و برداشتن چربی و ....


  ۳) ارتودنسی بعد از جراحی فک Maxillofacial Surgery


پس از اتمام دوره نقاهت جراحی فک بالا Maxillary surgery و با تایید جراح فک و صورت بیمار جهت تکمیل مراحل درمان ارتودنسی  و ایجاد تطابق بهتر قوسهای فکی به متخصص ارتودنسی ارجاع داده می شود.

مدت زمان این مرحله از درمان معمولا ۳ تا ۶ ماه خواهد بود.

توجه شود که زمانهای گفته شده در مورد مدت زمان درمان ، متوسط زمان درمانی است و در موارد شدید ممکن است طول مدت هرکدام از مراحل گفته شده افزایش یابد.

خوشبختانه با پیشرفت روشها و تکنیکهای جراحی دوره نقاهت و مشکلات بیماران  ( عدم امکان جویدن غذاها به مدت طولانی ) و عوارض درمان بسیار کاهش یافته است.

مراحل درمان ارتودنسی همراه با جراحی فک بالا Maxillary surgery: ارتودنسی به منظور آماده سازی بیمار برای جراحی فک که شامل برطرف نمودن جبرانهای دندانی و ایجاد تطابق در قوسهای فکی خواهد بود و سپس جراحی فک 


مطالب مرتبط: اقدامات بعد از جراحی فک Post-jaw care




جراحی فک در اهواز  maxillofacial surgery

 جراحی فک در تهران  maxillofacial surgery

بهترین جراح فک و صورت در تهران  The best jaw surgeon

بهترین جراح فک و صورت در مشهد  The best jaw surgeon

بهترین جراح فک در تهران   The best jaw surgeon

بهترین جراح فک در مشهد The best jaw surgeon


dr-ravadgar.com

جراحی زیبایی پلک: حذف پوست، چربی و عضلات زائد و ترمیم موقعیت پلک با جراحی

جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی، یک عمل زیبایی متداول برای جوان سازی و جذاب کردن پلک ها است. در این عمل زیبایی با حذف پوست، چربی و عضلات زائد و ترمیم موقعیت پلک، شرایطی در صورت شخص ایجاد می شود تا چهره ای جوان تر و شاداب تر داشته باشد.

جراحی زیبایی پلک
جراحی زیبایی پلک

جراحی زیبایی پلک

جراحی پلک بالا  Top eyelid surgery یا بلفاروپلاستی، یک عمل زیبایی متداول برای جوان سازی و جذاب کردن پلک ها است. در این عمل زیبایی با حذف پوست، چربی و عضلات زائد و ترمیم موقعیت پلک، شرایطی در صورت شخص ایجاد می شود تا چهره ای جوان تر و شاداب تر داشته باشد. نتیجه این عمل تا سال ها و گاهی تا آخر عمر با شخص می ماند.

چشم ها ما را به جهان بیرون ربط می دهند و نقش مهمی در رابطه های اجتماعی ما دارند. ارتباط چشمی اولین گام برای ایجاد یک رابطه انسانی است. به همین خاطر ظاهر چشم ها اثر بسیار زیادی در قضاوت دیگران درباره ما و همینطور در افزایش اعتماد به نفس ما دارند. با بالا رفتن سن در ساختار پلک ها تغییراتی ایجاد می شود که منجر به خستگی و پیری در چشم ها می گردد. قسمت اصلی این تغییرات شامل:

  • به وجود آمدن چین و چروک های ریز در اطراف پلک ها
  • کشیدگی و شل شدگی پوست پلک ها که باعث آویزان شدن پوست از لبه پلک می شود.
  • جمع شدن چربی زائد در زیر پوست پلک ها
  • شل شدگی عضله های پلک ها
  • به وجود آمدن افتادگی پلک یا ابرو

همه این تغییرات می توانند صورت شخص را خسته تر و پیرتر نشان دهند. اگر این نشانه ها شدیدتر باشند، می توانند باعث انسداد میدان دید جانبی شخص شده و دیدن شخص را با مشکل مواجه کند.

 

جراحی پلک Eyelid surgery با لیزر

جراحی پلک با لیزر یک درمان برای برطرف کردن افتادگی پلک است که شامل برش دادن کوچکی در درون پلک و کم کردن عضله پلک (جراحی برش عضله لواتور) و یا وصل کردن پلک به عضله پیشانی (جراحی اسلینگ) است. با انجام این روش‌ ها می توان به راحتی پلک فوقانی را بلندتر کرد.

پیش از عمل جراحی پلک با لیزر، در حال نشسته، اندکی از پوست بیمار برداشته می شود و محل چربی های زائد در ناحیه چشم معین می گردد و نشانه گذاری می شود. در افراد بزرگتر این عمل به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می شود، اما در کودکان و افراد کم سن از بیهوشی عمومی کامل استفاده می شود. چون برای حفاظت از چشم ها، یک محافظ فلزی در پلک ها قرار می گیرد.

پوست زائد با کمک برش لیزری حذف شده و اغلب برش پلک در ناحیه ای انجام می شود که پوست پلک چین و چروک دارد. این کار جای زخم برش را پنهان می کند. اگر نیاز به سفت کردن و کشیدن پلک باشد نواری از عضله نیز برداشته می شود. پد چربی و گوشه درونی چشم‌ ها هم تا اندازه مناسبی برداشته می‌ شود. بعد خونریزی را کنترل کرده، و لبه‌ های پوست را به همدیگر نزدیک می کنند و بخیه می زنند. لایه‌ برداری را می‌توان با کمک لیزر CO2 اولترا-پلاس انجام داد. بعد از عمل محافظ های فلزی برداشته می شود و چشم ها با کمک محلول سالین شستشو داده می شود و بعد پماد آنتی‌بیوتیک و ژل اشک مصنوعی در چشم‌ ها ریخته می شود، و در مرحله نهایی بسته های خنک کننده روی چشم ها گذاشته می شود. به منظور اصلاح سیاهی زیر چشم می توان از لیزر سیاهی دور چشم کمک گرفت.

جراحی پلک بالا و پایین
جراحی پلک بالا و پایین

هزینه جراحی پلک بالا

هزینه جراحی پلک بالا به نوع و سختی عمل وابسته است. در ایران هزینه جراحی زیبایی پلک بالا تحت پوشش بیمه نیست. اما در خارج از کشور این عمل جراحی اگر بینایی بیمار را با مشکل مواجه کند شرکت های بیمه، هزینه آن را می پردازند. به خاطر حساس بودن جراحی پلک بالا و کم کردن عارضه های بعد از عمل جرایح پلک باید در انتخاب پزشک فوق تخصصجراحی زیبایی صورت دقت بیشتری کنید.

هزینه عمل جراحی پلک بالا در بین پزشکان فوق تخصص این مورد ثابت نیست و هزینه جراحی بر روی دو بیمار در یک کلینیک هم متغیر است. عوامل زیادی مثل:

و هزینه های جانبی چون هزینه آزمایش، دارو و ویزیت های بعد از عمل بر تعیین هزینه عمل افتادگی پلک بالا تاثیر دارند. هزینه جراحی پلک Eyelid surgery بالا بعد از معاینه و تعیین نوع جراحی پلک بالا و سایر جراحی های لازم برای زیبایی چشم مشخص خواهد شد.


 بخوانید: عوارض جراحی پلک Eyelid surgery complications


هزینه بلفاروپلاستی به چه صورت است؟ Cost of blepharoplasty

هزینه جراحی پلک پایین بعد از معاینه توسط جراح پلک و تعیین نوع عمل جراحی زیبایی مشخص می شود. جراحی پلک پایین برای اصلاح پف پلک پایین از درون چشم انجام می شود و برشی بر روی پوست زده نمی شود. در برخی موارد نیاز به صاف کردن محدود پوست پلک است تا از مقدار چین و چروک پلک پایین کم شود. در بسیاری از کسانی که 45 سال دارند، نیاز به کشیدگی زاویه چشم برای تقویت پمپ اشکی است. عوارض بعد از عمل جراحی پلک پایین عبارتند از: گرد شدن چشم , برگشتگی پلک به خارج و ظاهر شدن سفیدی زیر چشم. اگر در زیر چشم، چین و چروکی به وجود بیاید, نیاز به تزریق بوتاکس بعد از جراحی پلک پایین است.

 

مراقبت های بعد از جراحی پلک چیست؟ Postoperative care of the eyelids

ورم چشم بعد از عمل پلک و کمی کبودی طبیعی است و ممکن است در مدت سه روز بعد از عمل نیز زیادتر شود. در روزهای اول بعد از عمل پلک به خاطر ورم اطراف چشم ممکن است پلک ها به خوبی بسته نشوند، پس بهتر است پیش از خواب، از پماد آنتی بیونیک برای درون چشم ها استفاده کنید.

برای اینکه ورم چشم بعد از عمل بلفاروپلاستی Blepharoplasty  پلک کمتر شود بهتر است از کمپرس آب سرد در ناحیه های پلک و اطراف چشم ها استفاده کنید. این کار را در سه روز اول بعد از عمل مرتب انجام دهید. به منظور کمپرس آب سرد، کمی یخ را در کیسه ای نایلونی بریزید و آن را روی صورت تان بگذارید. البته نباید کیسه را به صورت مستقیم بر روی صورت قرار دهید بلکه باید میان صورت و کیسه یک پارچه بگذارید. چون آن نواحی بی حس هستند و سرمای بیش از حد می تواند باعث آسیب به چشم ها شوند.

کمپرس آب سرد را به مدت ۲۰ دقیقه روی ناحیه موردنظر قرار دهید و بعد استراحت ۳۰ دقیقه ای به چشم ها بدهید و دوباره این کار را بکنید. بهتر است کمپرس آب سرد را در حالت نشسته یا نیمه نشسته انجام دهید و از به صورت خوابیده انجام ندهید. این کار به پیشگیری از ورم چشم بعد از عمل پلک کمک زیادی می کند.

در عمل پلک Eyelid surgery بالا معمولا ورم چشم بعد از یک الی دو روز فروکش می کند و چشم ها به حالت طبیعی خود برمی گردند. شستشوی منظم جای زخم ها و به کار گیری پمادهای موضعی چشم بر روی محل جراحی می تواند کمک زیادی در بهبودی سریع چشم ها و برطرف کردن آثار جراحی داشته باشد.

مدت زمان بهبودی کبودی و ورم چشم بعد از عمل پلک بلفاروپلاستی Blepharoplasty برای افراد مختلف است و گاهی در افرادی بیشتر طول می کشد و این باعث افسردگی آنها می شود. اما با تحمل چند هفته ای این عوارض بیمار می تواند شاهد تغییرات خوبی در صورت خود باشد.

جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی
جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی

تورم بعد از جراحی پلک Eyelid surgery

تورم بعد از عمل پلک Eyelid surgery کاملا طبیعی است نیاز به مراقبت چند هفته ای دارد که بهترین راه مراقبت آن استفاده از کمپرس آب سرد است. کمپرس آب سرد را بعد از گذاشتن پارچه ای روی چشم ها روی صورت قرار دهید و بیست دقیقه آن را در ناحیه تورم چشم ها نگهدارید. بعد از اینکه تورم بعد از جراحی پلک از بین رفت خواهید دید که صورت تان تغییر زیادی کرده و زیبایی پلک ها و چشمان شما افزایش یافته است. جای بخیه هم از بین می رود چون بخیه ها معمولا در خط پلک پایین یا پشت چین پلک بالا زده می شود و به صورت خود به خود محو می شوند.

برای کاهش تورم بعد ازبلفاروپلاستی با لیزر  Laser eyelid surgeryموقع خواب، زیر سرتان دو بالش اضافی بگذارید تا سرتان بالاتر از حد معمول باشد.

 

بهترین جراح پلک در تهران

Best eyelid surgery expert

کسانی که قصد جراحی افتادگی پلک  Eyelids Surgery  پلک دارند باید به دنبال جراحی با تجربه و ماهر در این زمینه باشند تا عمل آنها به خوبی انجام شود و چشم ها و پلک های آنها بعد از عمل با مشکلاتی روبه رو نشود. راه پیدا کردن بهترین جراح پلک در تهران متفاوت است، چون جراحان زیادی در تهران مشغول به کار هستند که انتخاب بهترین آنها می تواند کار سختی برای بیماران باشد.

ما در مجموعه زیبایی پرگل به شما درباره یافتن بهترین جراح پلک در تهران توصیه می کنیم حتما روزمه و سوابق پزشک جراح را به خوبی بررسی کنید و عمل های موفق آمیز وی را بسنجید و بعد با وی مشورت کنید تا از تجربه و راهکارهایی که برای جراحی شما می دهد مطلع شوید.

بهترین جراح پلک در تهران کسی است که هم تجربه کافی این جراحی را داشته باشد و هم با بیمار روراست باشد و همه جزییات عمل را با بیمار در میان بگذارد و اگر مشکلی در عمل باشد را در همان جلسه مشاوره به بیمار اطلاع دهد.

به دیده ها و شنیده های خود نیز اطمینان نکنید و از مراکز رسمی پلاستیک و زیبایی ایران، درباره جراحان پلک استعلام کنید تا بتوانید بهترین جراح پلک  Best eyelid surgery expert در تهران را برای عمل زیبایی پلک های خود انتخاب کنید.

توصیه می کنیم در یافتن بهترین جراح پلک در تهران به سابقه حداقل هفت ساله پزشک عمومی، سابقه حداقل چهار ساله پزشک جراح عمومی و سابقه حداقل  سه ساله پزشک فوق تخصص جراحی پلاسیک دقت کنید و همینطور بررسی کنید که آیا پزشک موردنظر شما عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران است یا نه.


ببینیدعکس عمل پلک     Photo action of the eyelid

 

 



 بهترین جراح پلک در  مشهد  Best eyelid surgery expert

بهترین جراح پلک در تهران Best eyelid surgery expert

جراحی پلک در شیراز       Eyelid surgery

 

هزینه جراحی پلک در مشهد 

 

   Costs of Eyelid Surgery

 

بهترین جراح پلک در اصفهان  Best eyelid surgery expert


pargool.ir