tight vagina1

بنا به علت های مختلفی اشخاصعمل تنگ کردن واژن tight vagina


  را انجام می دهند ؟ اینکه کدام روش تنگ کردن واژن دارای ماندگاری بالاتر است ؟ بهترین عمل تنگ کردن واژن tight vagina



 چیست ؟ در چه مواقعی تنگ کردن واژن با لیزر  Laser vaginal tightening انجام می شود را در این مقاله بیان می کنیم .

برای رابطه جنسی ، طول واژن باید بین سه تا چهار اینچ باشد ، در مواقعی که شخص تحریک می شود ، اندازه واژن گشادتر و تغییر می کند  ، در برخی از مواقع شخص اندازه واژنش به شکل ارثی و ژنتیک بسیار تنگ است به گونه ای که در زمان مقاربت جنسی با درد بسیاری همراه است ، در این مواقع باید به کارگیری روش های به درمان این مشکل پرداخته شود ، جراحی زیبایی واژن شامل روش های مختلفی است که در سایر مقالات (مانند لابیاپلاستی با لیزر,عوارض لابیاپلاستی و ...)به بیان آنها پرداخته شده است .

آیا می دانید درد در زمان مقاربت جنسی مممکن است به یک علت ساده نظیر عفونت رخ دهد .

البته باید بیان کرد  که در برخی از مواقع درد در زمان مقاربت جنسی بیانگر یک عفونت است ، در این مواقع شخص باید به جراح زیبایی زنان مراجعه نماید تاعلت درد در زمان مقاربت جنسی مشخص گردد .


بیشتر بخوانید: تنگ کردن واژن در مشهد  tight vagina  5





عمل تنگ کردن واژن با پرینورافی



تغییرات واژن واژینوپلاستی laser vaginoplasty 




بدن بانوان در اثر برخی از تغییرات نظیر بالا رفتن سن ، زایمان طبیعی و… با تغییراتی همراه می شود  که در این مواقع نه تنها شخص از مقاربت جنسی لذتی نمی برد ، بلکه با مشکلات زناشویی متعددی روبرو می شود که باید سریعتر این مشکل برطرف گردد تا زندگی شخص تحت شعاع قرار نگیرد .


پرینورافی  Perineorrhaphy

تنگ کردن واژن  را به روش های مختلفی می توان انجام داد ، یکی از روش های تنگ کردن واژن پرینورافی است ، این روش تنگ کردن واژن به کمک جراحی است ، در این روش جراح به کمک جراحی به تنگ کردن واژن می پردازد ، جراح در این روش از بخیه برای اتمام کار استفاده می نماید ، نکته ای که باید در نظر گرفته شود این است که نباید واژن را بیش از حد تنگ نمود زیرا در زمان مقاربت جنسی شخص با درد بسیاری همراه خواهد بود ،عمل تنگ کردن واژن tight vagina




 با پرینورافی برای اشخاصی که دچار گشادی واژن بیش از حد می باشند بسیار کارایی دارد .



بیشتر بخوانید: تنگ کردن واژن در مشهد  tight vagina  5




علت تنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن



یکی از مهم ترین علت های که عمل تنگ کردن واژن tight vagina




 را انجام می دهند ، آسیب دیدن بخش پرینه می باشد که جراح در این مواقع جراحی تنگ کردن واژن را انجام دهد ، زایمان طبیعی که از روش های کمکی استفاده می کند ، نظیر روش اپیزیوتومی است ، یا زایمان های طبیعی که با پارگی همراه است ، در برخی از مواقع تروما در اثر رابطه جنسی متعدد سبب آسیب به واژن می باشد که باید جراحی زیبایی واژن انجام شود .

عوارض بالا رفتن سن ، کاهش وزن بسیار و زایمان طبیعی متعدد از دیگر عوامل انجام جراحی تنگ کردن واژن می باشند .


مزایا عمل تنگ کردن واژن با پرینورافی perineorrhaphy

  • تورم و خونریزی ممکن است پس از جراحی تنگ کردن واژن رخ دهد ، شخص نباید نگران باشد زیرا پس از مدت کوتاهی این عوارض جانبی برطرف می گردد .


بخوانید:تتنگ کردن واژن با لیزر  Laser vaginal tightening



واژن بسیاری از بانوان پس از انجام زایمان های متعدد و انجام مقاربت های جنسی متعدد دچار افتادگی و شلی می شود ، خوشبختانه امروزه روش های جدیدی ارائه شده است که می توان شکل برینه را به حالت اول خود برگرداند و مشکلات واژن را برطرف نمود .

در این مقاله روش جدیدی که جهت تنگ کردن واژن ارائه شده است بنام عمل تنگ کردن واژن tight vagina را بیان می کنیم .

تنگی واژن :

روش بالا کشیدن پرینه پشتی

گذشت زمان و بالا رفتن سن موجب می شود که واژن دچار افتادگی و شلی شود ، بنابراین نیاز است با استفاده از روش ها و تکنیک های جدید پرینه و واژن را به حالت اول خود برگرداند ، با استفاده از تکنیک جدید نخ می توان علاوه بر بالا کشیدن پرینه و واژن ، عمل تنگ کردن واژن tight vagina را انجام داد .


بیشتر بخوانید: تنگ کردن واژن در مشهد  tight vagina  5


در گذشته با استفاده از نخ فقط صورت و بدن لیفت داده می شد اما امروز با متد جدید می توان لیفت پرینه را انجام داد .

نخ های قابل جذب جهت واژن تنگ  توسط کمپانی پروم ایتالیا ارائه شده است که با استفاده از این نخ ها می توان به آسانی و به شکل ایمن تنگ کردن واژن با استفاده از نخ را فراهم کرد .

آشنایی بیشتر بانخ های تنگ کردن واژن :

با متد جراحی نوین نخ های همگرای دو جهتی می توان لیفت عضلات پرینه را به شکل سرپایی انجام داد ، در تنگ کردن واژن با استفاده از نخ هیچ گونه خونریزی و بیهوشی وجود ندارد .

دکتر لیلا خلیلی متخصص و جراح زنان و زایمان و پیشکسوت لیزر در بیماریهای زنان در ایران ، در ناحیه ورودی واژن با استفاده از نخ تنگ کردن آن را انجام می دهد در نتیجه با انجام این کار می توان دستگاه تناسلی بانوان را به حالت اولیه خود برگرداند .

نخ های تنگ کردن واژن دارای استانداردهای کشور ایتالیا ، استرالیا و کشورهای مدرن به روز دنیامی باشد .

روش تنگ کردن واژن :

به دو دلیل استفاده از نخ می تواند باعث تنگی واژن شود اثر فوری که اثر مکانیکال است و اثر تاخیری که به علت کپسوله شدن و ایجاد فیبروز می باشد.

تنگ کردن واژن با استفاده از نخ


در چه مواردی می توان از نخ های واژینال استفاده کرد :

موارد استفاده از نخ های واژینال :

جوانسازی واژن  laser vaginal rejuvenation

تنگ نمودن واژن tight vagina


ترمیم شل بودن واژن  Vaginal discharge

بازسازی پرینه پس از زایمان

لیفت بافت واژن

بازسازی پرینه پس از اپیوزوتومی

ترمیم چروک خوردگی پریمه Genital Wrinkle


بیشتر بخوانید:  تنگ کردن واژن در تهران   tight vagina 5


تنگ کردن واژن

دکتر لیلا خلیلی متخصص و جراح زنان و زایمان و پیشکسوت لیزر در بیماریهای زنان در ایران مزیت های استفاده از نخ ها تنگ کننده واژن را موارد زیر بیان می کند :

مزیت های نخ های تنگ کردن واژن :

دوره و زمان ریکاوری بسیار سریع می باشد .

عدم نیاز به بیهوشی عمومی

بدون خونریزی

غیر تهاجمی بودن روش

نخ ها مشخص نمی باشند در نتیجه ظاهر بسیار مطلوب

بهبود و تقویت عضلات لگن

بهبود وضعیت فیزیکی

بهبود وضعیت طبی

عوامل زیادی سبب می شود که آزرگی و شل شدن بافت پرینه شود ، که به دلیل شکستگی واژن  مشکلات متعددی رخ می دهد که بسیار آزار دهنده می باشد .  با استفاده از تکنیک نخ ها می توان به برطرف سازی این مشکلات پرداخته شود


مطالب مرتبط: واژینوپلاستی laser vaginoplasty


مشکلات و عواقب شل شدن واژن :

  • کاهش لذت زناشویی
  • ایجاد شدن ترشحات واژن
  • ایجاد و افزایش میکروب های واژن

نخ های جوان سازی واژن معمولا از جنس کاپرولاکتون بوده و دارای طول 12 سانتی متر می باشد ، این نخ ها به مدت 9 تا 15 ماه ماندگاری دارند .

دکتر لیلا خلیلی متخصص و جراح زنان و زایمان  توصیه می کنند بانوان گرامی پس از تنگ کردن واژن ، زایمان طبیعی انجام نشود زیرا ممکن است گشاد شدن واژن مجددا روی دهد .

روش های گوناگونی جهت تنگ کردن واژن وجود دارد که جوان سازی و تنگ کردن واژن با استفاده از نخ یک روش موثر و ایمن می باشد .

دکتر لیلا خلیلی متخصص و جراح زنان و زایمان و پیشکسوت لیزر در بیماریهای زنان در ایران تنگ کردن واژن با استفاده از نخ را انجام می دهد و به بانوان عزیزی که دچارشل شدن واژن شده اند توصیه می کند جهت کاهش و از بین بردن میکروب های واژن و  افزایش لذت زناشویی از این متد جدید استفاده کنند.

مراقبت های قبل از تنگ کردن با استفاده از نخ :

به بانوان گرامی توصیه می شود که قبل از تنگ نمودن واژن توسط پزشک متخصص زنان معاینه شوند و اگر قبل از انجام عمل دارای عفونت باشند نیاز است حتما درمان شوند سپس تنگ کردن واژن را  انجام دهند .

از دیگر مراقبت های قبل از تنگ کردن واژن انجام آزمایش پاپ اسمیر می باشد .

مراقبت های پس از تنگ کردن واژن با استفاده از نخ :

نیاز است پس از گذشت 6 هفته بیمار نزدیکی نداشته باشد ، توجه به این نکته الزامی است که بیمار پس از انجام جراحی فعالیت های روزمره خود را می تواند انجام دهد .


بیشتر بخوانید:  تنگ کردن واژن در تهران   tight vagina 5


موارد منع عمل تنگ کردن واژن tight vagina :

  • بانوان باردار
  • بانوان مجرد
  • اشخاصی که دارای عفونت لنگی PID می باشند .

دکتر لیلا خلیلی متخصص و جراح زنان و زایمان و پیشکسوت لیزر در بیماریهای زنان در ایران علاوه بر تنگ سازی واژن با استفاده از نخ موارد زیر را انجام می دهد :

زیبا سازی واژن

لبیوپلاستی  labiaplasty

واژینوپلاستی laser vaginoplasty

پرینورافی  perineorrhaphy

لیفت واژن با نخ

واژینوپلاستی laser vaginoplasty

لیفت دستگاه تناسلی خارجی با نخ

تزریق چربی و ژل در قسمت واژینال

درمان کاهش جنسی با لیزر

سفتی واژن با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ

جوان سازی واژن با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ

درمان مشکلات ارگاسم

هودکتومی

کلیتورکتومی

درمان مشکلا ت جنسی

افزایش میل جنسی   Increased libido


درمان مشکلات افتادگی مثانه با لیزر مونالیزا تاچ

زیبایی واژن با استفاده از لیزر مونالیزرا تاچ و…


بیشتر بخوانید:  تنگ کردن واژن در تهران   tight vagina 5


سوالات متداول عمل تنگ کردن واژن tight vagina :

سلام دکتر خلیلی ، من در حال حاضر 26 سال دارم  دو بار سقط داشتم ، آیا می توان تنگ کردن واژن را انجام دهم ؟ من هیچ بچه ای ندارم اما تصمیمی که با همسرم گرفتم این است که تا سه فرزند بیاوریم ، تنگ کردن واژن انجام دهم بعدش امکان زایمان طبیعی وجود دارد یا خیر ؟

پاسخ دکتر لیلا خلیلی متخصص زنان و زایمان :

من به شما پیشنهاد می کنم پس از تنگ کردن واژن یا انجام جراحی های نظیر پرینورافی از زایمان سزارین استفاده کنید و تا جایی که برای شما مقدور است از انجام زایمان طبیعی پرهیز نماید زیرا ممکن است پس از زایمان طبیعی گشادی واژن رخ دهد .

تنگ کردن واژن

خانم دکتر خلیلی من تا به امروز سه بار زایمان طبیعی انجام دادم ، متاسفانه خانم دکتر در زمان مقاربت جنسی از واژن من صدا خارج می شود آیا تنگ کردن واژن به من پیشنهاد می کنید ؟ لطفا هزینه تنگ کردن واژن هم بفرمایید ؟

پاسخ دکتر لیلا خلیلی متخصص زنان و زایمان :

دوست گرامی تنگ کردن واژن به روش های مختلفی انجام می شود از جمله تنگ کردن واژن با نخ ، پرینورافی perineorrhaphy ، تنگ کردن واژن با لیزر

هر یک از روش های بیان شده برای هر شخص متفاوت است شما می توانید به پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه نمایید تا یک روش را برای شما برگزیند ، اینجانب به روش های مختلف تنگ کردن واژن را انجام می دهم .

لابیاپلاستی همزمان با عمل تنگ کردن واژن tight vagina


          لابیاپلاستی همزمان با تنگ کردن واژن امکان پذیر است ؟ در چه مواقعی همزمان با تنگ کردن واژن می توان سایر جراحی ها را انجام داد ؟

در ابتدا باید بیان کردن که تنگ کردن واژن را با بی حسی موضعی انجام می دهند ، اما اگر در مواردی که نیاز باشد که بیمار بی هوش شود از بی هوشی عمومی برای تنگ کردن واژن استفاده می شود ، در مواقعی که بیمار نخواهد از بخیه استفاده کند ، جراح زیبایی زنان استفاده از لیزر واژینوپلاستی را برای تنگ کردن واژن به بیمار توصیه می کند ، استفاده از لیزر واژینوپلاستی یا همان تنگ کردن واژن با لیزر  Laser vaginal tightening سبب می شود که شخص در مدت زمان کمتری یعنی 48 ساعت ریکاوری داشته باشد .


بیشتر بخوانید:  تنگ کردن واژن در تهران   tight vagina 5



لابیاپلاستی همزمان با تنگ کردن واژن



آیا می دانستید که تنگ کردن واژن را به سه روش می شود انجام داد :

دکتر بهمن پور در مواقعی که شخص زایمان های متعدد طبیعی داشته باشد به گونه ای که در ناحیه کف لگن با شلی عضلات روبرو شده باشد و مشکل گشادی واژن برای او رخ داده باشد ، تنگ کردن واژن را تعیین می کند ، اگر شلی عضلات بسیار زیاد باشد ، تنگ کردن واژن با جراحی را برای اول پیشنهاد می کنند .



مطالب مرتبطبهترین تنگ کننده واژن چیست؟   tight vagina


در برخی از مواقع نه تنها لبه های واژن بسیار افتاده می شود ، بلکه شخص با گشادی واژن روبرو است که هر دو این عوامل در رابطه جنسی تاثیر گذار است ، در برخی از موارد مراجعه کنندگان دکتر بهمن پور بیان می کنند که می تواند همزمان با لابیاپلاستی تنگ کردن واژن را انجام دهند ، دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کنند ، بله می توان لابیاپلاستی همزمان با تنگ کردن واژن انجام داد .

با کمک لابیاپلاستی می توان سایز لابیاها را کاهش داد و با کمک تنگ کردن واژن می توان مشکل گشادی واژن را درمان کرد .

به دلیل اینکه این دو جراحی زیبایی واژن تاثیر بسیار زیادی در میل جنسی هستند ، توصیه می شود که حتما برای جراحی یک جراح را که در این زمینه تخصص و تبحر دارد را انتخاب نمایید .

دکتر بهمن پور بیان می کنند که به دلیل وجود بافت های متعدد عصبی و غدد متعدد در بخش واژن جراحی زیبایی واژن را شخصی باید انجام دهد که به واژن و بخش های مختلف آن آشنا است ، زیرا با انجام صحیح این جراحی می توان تا حد زیادی میل جنسی شخص افزایش یابد .


آیا می دانستید که واژن از بافت و غدد و عصب های  متعددی تشکیل شده است ، بنابراین زمان جراحی این بخش باید نهایت دقت و مهارت را جراح زیبایی زنان داشته باشد .

اگر این جراحی با دقت انجام نشود شخص با عوارض جبران ناپذیری روبرو می شود که باعث می شود که شخص برای جراحی های ترمیمی لابیاپلاستی و یا تنگ کردن واژن مراجعه نماید .

شخص زمانی که همزمان لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن را انجام می دهد ، باید در خصوص مراقبت های هر دو جراحی اطلاع کامل داشته باشد تا ترمیم سریع تر انجام شود و بتواند علاوه بر اینکه کارهای روزمره خود را انجام دهد ، فعالیت جنسی را از سر بگیرد .

در ذیل به بیان برخی از مراقبت های پس از لابیاپلاستی می پردازیم


مراقبت های پس از پرینورافی perineorrhaphy

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان برای مراقبت های پس از لابیاپلاستی مصرف برخی از داورهای ضد التهابی برای کاهش تورم پس از لابیاپلاستی را تجویز می نمایند ، مصرف قرص های نظیر موتین ، ناپروکسن و یا ایبوپروفن

بیمار باید مصرف داروها و قرص ها را زیر نظر جراح زیبایی زنان مصرف نمایند زیرا مصرف بیش از داروها ممکن است در شخص سبب تحریکات بیشتر زخم ها و درد و ناراحتی شود .

بانوانی که جراحی لابیاپلاستی انجام می دهند بهتر است که لباس زیرهای مناسبی را بپوشند ، این مورد نیز یکی از مراقبت های پس از لابیاپلاستی است .

بانوانی که لابیاپلاستی را انجام می دهند باید برای کاهش تورم پس از لابیاپلاستی از پوشیدن شلوارهای جین یا شلوارهای تنگ اجتناب نمایند .

توصیه می شود که با استفاده از صابون مخصوصی که به بانوان داده می شود روزی دو بار ناحیه جراحی شده را شست و شودهید و پس از آن حتما با سشوار خشک نمایید .


تنگ کردن واژن Tight vagina با جراحی را چه اشخاصی باید انجام دهند ؟ مشکلات گشادی واژن در اثر چه عواملی رخ می دهد ؟


بیشتر بخوانید:  تنگ کردن واژن در تهران   tight vagina 5



 آیا عمل تنگ کردن واژن tight vagina نیاز به بی هوشی دارد ؟

تنگ کردن واژن با جراحی نیز برای اشخاصی که با مشکلات گشادی واژن Vaginal dilation روبرو هستند ، بسیار کمک کننده است ، زیرا مشکل گشادی واژن را در مدت زمان اندکی می توان برطرف نمود ، البته بهتر است بدانید که تنگ کردن واژن را به روش های مختلفی می توان انجام داد .



تنگ کردن واژن با جراحی



دکتر بهمن پور جراحی زیبایی واژن تنگ کردن واژن   tight vagina




را به سه روش انجام می دهند .

تنگ کردن واژن با جراحی  perineorrhaphy

تنگ کردن واژن با لیزر  Laser vaginal tightening

تنگ کردن واژن   tight vagina با نخ Tighten the vagina with yarn


جراح زیبایی زنان با کمک بی حسی موضعی تنگ کردن واژن با جراحی  را انجام می دهد ، البته در برخی از مواقع با کمک بی هوشی عمومی تنگ کردن واژن انجام می شود ، در صورتی که جراح تشخیص دهد که از بی هوشی عمومی جهت تنگ کردن واژن استفاده شود نیاز است که شخص جهت بهبودی کامل یک روز بستری شود .



مطالب مرتبطبهترین تنگ کننده واژن چیست؟   tight vagina



روش کارتنگ کردن واژن   tight vagina

روش تنگ کردن واژن tight vagina بدین گونه است که پس از انجام بی حسی ، برش های در بخش های دیواره پشتی واژن انجام می شود ، بسته به اینکه میزان گشادی واژن Vaginal dilation چقدر است ، درخواست بیمار و تشخیص جراح زیبایی سینه نوع برش انتخاب می شود .

در تنگ کردن واژن vagina بافت های غیرطبیعی و بافت های همبند برداشته می شوند ، پوست اضافه را در این جراحی برمی دارند و بخش های پشت واژن را که شامل عضله های کشیده شده است با بخیه های جذبی به یکدیگر متصل می نمایند .


بهبودی پس از پرینورافی perineorrhaphy



پس از پرینورافی توصیه می شود که شخص تا حد ممکن استراحت نماید و از راه رفتن طولانی مدت اجتناب نماید ، یکی از توصیه های که به تمامی بیمارانی که شاغل می باشند ، این می باشد که تا سه هفته پس از جراحی تنگ کردن واژن هیچ فعالیت سنگینی را انجام ندهند و تا 7 روز مرخصی بگیرند و در منزل استراحت نمایند .
در مدت زمان سه الی چهار هفته شخص باید از فعالیت جنسی و روابط زناشویی اجتناب نماید
انجام معاینات منظم که جراح زیبایی زنان تعیین می کند ، الزامی است تا در صورت مشکلی معالجه سریع انجام شود

 .

بنا به علت های مختلفی اشخاص تنگ کردن واژن را انجام می دهند ؟ اینکه کدام روش تنگ کردن واژن دارای ماندگاری بالاتر است ؟ بهترین روش تنگ کردن واژن چیست ؟ در چه مواقعی تنگ کردن واژن   tight vagina با پرینورافی 

perineorrhaphy اانجام می شود را در این مقاله بیان می کنیم .

برای رابطه جنسی ، طول واژن باید بین سه تا چهار اینچ باشد ، در مواقعی که شخص تحریک می شود ، اندازه واژن گشادتر و تغییر می کند  ، در برخی از مواقع شخص اندازه واژنش به شکل ارثی و ژنتیک بسیار تنگ است به گونه ای که در زمان مقاربت جنسی با درد بسیاری همراه است ، در این مواقع باید به کارگیری روش های به درمان این مشکل پرداخته شود ، جراحی زیبایی واژن Vaginal Beauty Surgery  شامل روش های مختلفی است که در سایر مقالات به بیان آنها پرداخته شده است .

آیا می دانید درد در زمان مقاربت جنسی مممکن است به یک علت ساده نظیر عفونت رخ دهد .

البته باید بیان کرد  که در برخی از مواقع درد در زمان مقاربت جنسی بیانگر یک عفونت است ، در این مواقع شخص باید به جراح زیبایی زنان مراجعه نماید تاعلت درد در زمان مقاربت جنسی مشخص گردد .



عمل تنگ کردن واژن با پرینورافی


تغییرات واژن

بدن بانوان در اثر برخی از تغییرات نظیر بالا رفتن سن ، زایمان طبیعی و… با تغییراتی همراه می شود  که در این مواقع نه تنها شخص از مقاربت جنسی لذتی نمی برد ، بلکه با مشکلات زناشویی متعددی روبرو می شود که باید سریعتر این مشکل برطرف گردد تا زندگی شخص تحت شعاع قرار نگیرد .


پرینورافی perineorrhaphy



تنگ کردن واژن   tight vagina را به روش های مختلفی می توان انجام داد ، یکی از روش های تنگ کردن واژن پرینورافی 

perineorrhaphy


است ، این روش تنگ کردن واژن با لیزر  Laser vaginal tightening به کمک جراحی است ، در این روش جراح به کمک جراحی به تنگ کردن واژن می پردازد ، جراح در این روش از بخیه برای اتمام کار استفاده می نماید ، نکته ای که باید در نظر گرفته شود این است که نباید واژن را بیش از حد تنگ نمود زیرا در زمان مقاربت جنسی شخص با درد بسیاری همراه خواهد بود ، عمل تنگ کردن واژن با پرینورافی   Vaginal tightening with Prinorafi برای اشخاصی که دچار گشادی واژن vagina




بیش از حد می باشند بسیار کارایی دارد .


مطالب مرتبط: هزینه عمل تنگی واژن  چقدر است؟


علت تنگ کردن واژن   tight vagina


یکی از مهم ترین علت های که تنگ کردن واژن را انجام می دهند ، آسیب دیدن بخش پرینه می باشد که جراح در این مواقع جراحی تنگ کردن واژن را انجام دهد ، زایمان طبیعی که از روش های کمکی استفاده می کند ، نظیر روش اپیزیوتومی است ، یا زایمان های طبیعی که با پارگی همراه است ، در برخی از مواقع تروما در اثر عوارض رابطه جنسی متعدد سبب آسیب به واژن می باشد که باید جراحی زیبایی واژن انجام شود .

بالا رفتن سن ، کاهش وزن بسیار و زایمان طبیعی متعدد از دیگر عوامل انجام جراحی تنگ کردن واژن می باشند .


مزایا تنگ کردن واژن   tight vagina با پرینورافی

  • تورم و خونریزی ممکن است پس از جراحی تنگ کردن واژن tight vagina




     رخ دهد ، شخص نباید نگران باشد زیرا پس از مدت کوتاهی این عوارض جانبی برطرف می گردد .
  • جراحی تنگ کردن واژن سبب افزایش میل جنسی می شود .
  • دوران نقاهت پس از جراحی تنگ کردن واژن کوتاه است .

بیشتر بخوانید:  تنگ کردن واژن در تهران   tight vagina


جراحی زیبایی واژن امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است ، تنگ کردن واژن   tight vagina

را با استفاده از روش های مختلف بیان می نماید ، دکتر لیلا خلیلی جراح زیبایی زنان روش های گوناگون تنگ کردن واژن را در کلینیک خود در مکانی امن و کاملا بهداشتی انجام می دهند ، در ذیل به بیان روش های تنگ کردن واژن می پردازیم :
عوامل مختلفی بر مسائل زندگی تاثیر گذار است ،یکی از مهم ترین این عوامل لذت بردن از رابطه جنسی می باشد ، بنابراین اشخاص باید سعی کنند شرایطی را فراهم نمایند که شخص از رابطه جنسی خود لذت ببرد ، بنابراین به یکی از مسائلی که سبب لذت بردن شخص از رابطه زناشویی ، تنگ کردن واژن می پردازیم .



روش های گوناگونی برای تنگ کردن واژن وجود دارد از جمله :
تنگ کردن واژن   tight vagina با استفاده از نخ Tighten the vagina with yarn

تنگ کردن واژن   tight vagina با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ  Laser vaginal tightening
تنگ کردن واژن   tight vagina tight vagina با استفاده از جراحی پرینورافی



تنگ کردن واژن


تنگ کردن واژن   tight vagina با استفاده از نخ :Tighten the vagina with yarn




تنگ کردن واژن   tight vagina :
روش بالا کشیدن پرینه پشتی
بالا رفتن سن و گذشت زمان یکی از عوامل افتادگی واژن و شل شدن واژن می باشد ، بنابراین نیاز است با استفاده از روش ها و تکنیک های جدید پرینه و واژن را به حالت اول خود برگرداند ، با استفاده از تکنیک جدید نخ می توان علاوه بر بالا کشیدن پرینه و واژن ، تنگ کردن واژن   tight vagina را انجام داد .
در گذشته با استفاده از نخ فقط صورت و بدن لیفت داده می شد اما امروز با متد جدید می توان لیفت پرینه را انجام داد .

نخ های قابل جذب جهت لیفت واژن توسط کمپانی پروم ایتالیا ارائه شده است که با استفاده از این نخ ها می توان به آسانی و به شکل ایمن تنگ کردن واژن با استفاده از نخ را فراهم کرد .


در روش اول به شکل کانیکال روش تنگ کردن واژن tight vagina دستگاه تناسلی و پرینه صورت می گیرد ، خوشبختانه در این روش نیازی به بیهوشی نیست از مزیت دیگر این روش تنگ کردن واژن بدون خونریزی می باشد .

در روش دوم به شکل اثر ثانویه عمل می شود ، این روش نسبت به روش اول بسیار تاثیر گذار تر عمل می کند و سبب کلاژن سازی در ناحیه واژن می شود و بافت های ناحیه واژن به شکل خود به خود به حالت اولیه باز می گردند .



مطالب مرتبط: چگونه تنگی واژن tight vagina داشته باشیم؟



موارد استفاده از نخ های واژینال :
جوان سازی واژن laser vaginal rejuvenation
لیفت بافت واژن
بازسازی پرینه پس از زایمان  perineorrhaphy

تنگ نمودن واژن
ترمیم شل بودن واژن
بازسازی پرینه پس از اپیوزوتومی
ترمیم چروک خوردگی پریمه


مطالب مرتبط: واژینوپلاستی چیست؟ laser vaginoplasty




روش تنگ کردن واژن tight vagina با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ :
با وارد شدن لیزر CO2 به فیلد پزشکی جوان سازی واژن با لیزر laser vaginal rejuvenation  فراهم شده است ، خوشبختانه لیزر مونالیزا تاچ جهت غشای مخاطی واژن طراحی شده است .

از مزیت بارز لیزر مونالیزا تاچ ایجاد شرایط غشای مخاط به شکل طبیعی می باشد و کلاژن جدید تولید می کند .
موثرترین روش درمانی که نیاز به دارو ندارد و به شکل غیر تهاجمی به درمان می پردازد ، لیزر مونالیزا تاچ بوده که جهت درمان آتروفی و پیشگیری از آتروفی و تنگ کردن واژن کاربرد دارد.




در ذیل به برخی از کاربردهای لیزر مونالیزا تاچ می پردازیم :
کاربردهای لیزرمونالیزا تاچ :
1- تنگی واژن tight vagina
2- درمان نمودن افتادگی رحم
3- درمان بی اختیاری ادراری
4- لابیاپلاستی
5- درمان علایم یائسگی
6- درمان خشکی واژن
7- درمان سوزش
8- درمان درد در زمان مقاربت





بخوانید: واژینوپلاستی با لیزر چیست؟  


ویژگی های لیزر مونالیزا تاچ :
1- عدم نیاز به بیهوشی
2- سرپایی بودن و عدم نیاز به بستری شدن
3- هزینه بسیار کمتراز جراحی
4- مشاهده تغییرات بلافاصله پس از لیزر
5- پس از سه جلسه نتیجه مطلوب حاصل می شود
6- بدون درد
7- بدون خونریزی
خوشبختانه ماندگاری این روش پس از اولین جلسه ظاهر می گردد و تا سال ها پس از درمان ماندگاری دارد ، البته توجه به این نکته الزامی است که اشخاص باید تعداد جلساتی را که پزشک متخصص زنان وزایمان تعیین کرده است را انجام دهند ، معمولا فواصل لیزر درمانی این روش 60 روز به 60 روز می باشد .
اشخاصی که نمی توانند از لیزر مونالیزا تاچ استفاده کنند :
موارد منع لیزر مونالیزا تاچ برای بیماران حاد مبتلا به بیماری سیستمیک و موضعی می باشد ، در سایر موارد بانوان می توانند از این روش بهره ببرند و هیچ گونه منعی برای آنها وجود ندارد .
بانوانی که سستی ، سوزش ، خشکی واژن و خارش واژن ویا قصد تنگ کردن واژن را دارند می توانند از این روش بهره ببرند .


عمل پرینورافیتنگ کردن واژن   tight vagina

امروزه جراحی های زیبایی فراوانی به فیلد پزشکی ارائه شده است ، در میان جراحی های زیبایی ، جراحی زیبایی واژن و دستگاه تناسلی بانوان بسیار طرفدار پیدا کرده است .

یکی از جراحی های زیبایی عمل زیبایی پرینورافی است ، عمل زیبایی پرینورافی جهت زیبایی واژن کاربرد دارد که میتوان با استفاده از این جراحی تنگی واژن tight vagina را انجام داد .

این عمل یک نوع عمل ترمیمی در نظر گرفته می شود که به منظور کاهش سایز ورودی واژن صورت می پذیرد. در برخی مواقع می توان عمل لابیاپلاستی را در جهت تکمیل این عمل انجام داد.

کاندید های ترمیم و زیبایی واژن :

عوامل متعددی نظیر زایمان های متعدد ، بالا رفتن  سبب شل شدن واژن می شود ، می توان عمل پرینورافی را با عمل لابیاپلاستی با یکدیگر انجام داد .

برخی از دلایل بروز بیماری افتادگی و شلی رحم بدین صورت اند:

  • سن بالا
  • چاقی
  • سرفه مزمن
  • یبوست های مکرر
  • تومورهای لگنی


مطالب مرتبطبهترین تنگ کننده واژن چیست؟   tight vagina

نحوه ی انجام عمل پرینورافی  

perineorrhaphy


در این عمل پزشک با نزدیک کردن دیواره های پشتی واژن آنها را به یکدیگر وصل می کند و با این جراحی، واژن تنگ خواهد شد. طی این عمل واژن فرد تنگ خواهد شد و مدت زمان انجام عمل حدود یک ساعت خواهد بود. این عمل تحت بیهوشی عمومی و یا بی حسی موضعی انجام می پذیرد. بهبودی بعد از عمل معمولا یک هفته طول می کشد. اما بهتر است که تا یک ماه مقاربت انجام نشود.

این عمل را می توان بلافاصله بعد از زایمان انجام داد و با زدن چند بخیه توسط پزشک واژن تنگ خواهد شد. در غیر این صورت باید جراحی پرینورافی جهت تنگ کردن واژن انجام گیرد.

در صورتی که نیاز باشد عمل پرینورافی همزمان با عمل لابیاپلاستی labiaplasty  انجام شود، می توان این دو جراحی را در یک روز همزمان با هم انجام داد.

بعد از عمل نیز، با رعایت نکاتی که توسط پزشک متخصص بیان می شود می توانید به سرعت به بهبودی کامل برسید.


منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

منبع:وب سایت دکتر خلیلی




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد