%%%همه چیز درباره ی لیزر صورت آقایان

همه چیز درباره ی لیزر صورت آقایان

سرفصل ها

این مقاله امروز توضیحی ابتدایی در مورد لیزر و کارایی آن برای بخش های مختلف بدن را توضیح می دهد و سپس به طور تخصصی به بررسی ویژگی های لیزر موهای زائد بر صورت آقایان می پردازد و ده ویژگی منحصر به فرد لیزر صورت برای آقایان را بررسی می کند.

عوارض لیزر موهای زائد ابرو


بخوانید:دستگاه لیزر دایود  diode laser 

رویش بسیار زیاد و شدید مو بر روی نقاط مختلف بدن همیشه مشکلی جدی برای بانوان و آقایان بوده است. اصولا ما زمان و هزینه ی قابل توجهی را برای پاکسازی دست ها، بازوها و دیگر بخش های بدن را از موهای زائد اختصاص می دهیم. روش های سنتی و معمولی که برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده می کنیم شامل تیغ، وکس و یا کرم از بین برنده ی موهای زائد هستند که زمان بسیار زیادی را از ما می گیرند، دردناک و پرهزینه هستند.با گذشت یک دهه و با توجه به افزایش محبوبیت آن، عمل لیزر موهای زائد جز یکی از عمل های زیبایی محسوب می شود. این دستگاه برای تمام نقاط از جمله صورت، چانه و دیگر بخش های بدن به نحو مطلوب اثر گذار است و مورد استفاده قرار می گیرد. عمل با این دستگاه اصولا توسط جراحان پوست در سراسر جهان انجام می شود و گزینه ای بسیار مناسب برای از بین بردن دایمی موهای زاید با حداقل احتمال خطر است. همانند بانوان، آقایان نیز استقبال قابل توجهی از این روش برای از بین بردن موهای زائد خود کرده اند.

لیزر صورت آقایان

10 نکته ای که باید درمورد لیزر موهای زائد Laser Hair Removal صورت آقایان بدانید:

بعد از سال ها انجام یک عمل تکراری بر روی یک بخش تکراری بدن یعنی اصلاح موهای زائد صورت توسط تیغ و یا دیگر روش های سنتی اصلاح موهای اضافی صورت، فکر رفع همیشگی این معضل را در ذهن هر کسی میندازد. در مجموع دو روش برای رفع دایمی موهای زاید وجود دارد: 1. الکترولیز 2. لیزر. لیزر صورت کاربرد بهتر و طرفدار بیش تری نسبت به الکترولیز دارد. ده نکته ای که باید درمورد لیزر موهای زائد صورت بدانید را بررسی می کنیم.

عوارض لیزر موهای زائد ابرو پیوست

  1. بخوانید:رفع موهای زائد   Removing excess hair

  2. شما تنها فرد برای لیزر موهای زائد صورت خود نیستید:

روزانه مردان بسیار زیادی در سرتاسر جهان از روش های سنتی اصلاح صورت ناراضی هستند و از سوزش هر روز پوست خود بخاطر اصلاح به وسیله ی تیغ به دنبال روشی بهتر برای خلاص شدن از این مسیله هستند. طبق براوردهای راچل کین(Rachel Qin) عضو مرکز لیزر موهای زائد بدن ستوری(Satori) در نیویورک، از هر پنج نفر مراجعه کننده به مرکز لیزر صورت آقایان یک نفر آن ها مرد می باشد که اکثرا برای لیزر موهای درحال رشد و ناخواسته ی صورت خود مخصوصا موهای زائد گردن به این مراکز مراجعه می کنند. لیزر صورت یکی از بخش های مورد علاقه ی آقایان است.


بخوانید: قیمت لیزر بدن Laser cost 


لیزر صورت آقایان

  1. به کاهش میزان و رویش موهای زائد توجه کنید نه رفع دایمی آن:

لیزر موهای زائد بهترین و اثرگذارترین روش برای موهای زائد صورت می باشد که میزان ضخامت و رشد این موها را به میزان 70 تا 85 درصد کاهش می دهد. اگر به دنبال روشی همیشگی برای رفع موهای اضافی صورت خود هستید به سراغ الکترولیز بروید اما این روش دردناک تر از لیزر بوده و هر فرد باید هزینه و وقت بسیار زیادی را برای از بین بردن موهای اضافی صورت خود از طریق لیزر بگذارد

پس از اولین جلسه لیزر موهای زائد
پس از اولین جلسه لیزر موهای زائد
  1. لیزر صورت روشی موثر برای سر و شکل دادن به موهای صورت است:

بخاطر اینک لیزر صورت به طور قابل توجهی موهای اضافی و ناخواسته ی صورت را نازک می سازد. پس بر روی قسمت هایی که هرروز از تیغ و یا دیگر موارد برای اصلاح آن استفاده می کنید بر روی شکل و فرم دهی آن بسیار اثر گذار است(خط ریش). می توانید به وسیله لیزر صورت آقایان و لیزر صورت موهای اضافی گردن خود را پاکسازی کنید(رایج ترین بخش موهای زائد در حال رشد)، قسمت بالای گونه، و خطوط ریش و سبیل خود را نیز از موهای اضافی و ناخواسته در حال رشد عاری کرده و به آن ها شکل و فرم دهند.

لیزر صورت آقایان

  1. بخوانید: قیمت لیزر Laser cost

  2. لیزر صورت بر روی افرادی که مناسب باشند بهترین اثر را خواهد داشت؛ این به چه معنی است؟

لیزر موهای زائد Laser Hair Removal بدن شکل و تراکم های متفاوتی از موهای اضافی را مورد هدف قرار می دهد. این به این معنی است که افرادی که موهای تیره و کم رنگ دارند بهترین نتیجه را از لیزر صورت و یا حتی دیگر بخش های بدن می گیرند. به گفته ی دکتر کین اگر مراجعه کنندگان موهای بلوند، خاکستری و یا قرمز دارند بهتر است برای رفع آن از الکترولیز استفاده کنند


بخوانید:دستگاه لیزر الکساندرایت  Alexander's laser machine


لیزر موهای زائد پشت لب
لیزر موهای زائد پشت لب
  1. نابرده رنج گنج میسر نمی شود:

لیزر موهای زائد Laser Hair Removal  صورت فولیکول های این موهای اضافی را هدف می گیرد.لیزر موهای صورت آقایان بسیار سریع انجام می گیرد. این فرایند به میزان بسیار اندکی درد دارد که در قیاس با روش های سنتی بسیار کم و ناچیز است.

  1. هزینه ی بالاتری دارد:

طبیعتا لیزر صورت نسبت به روشی سنتی مانند اصلاح توسط تیغ به هیچ عنوان قابل قیاس نیست و گران تر از آن می باشد اما بهتر نیست از یک روش اثرگذار تر و دایمی تر استفاده کرد و به جای اصلاح روزانه موهای اضافی صورت خود، وقت بیش تری را در رخت خواب بگذرانیم؟

لیزر صورت آقایان

  1. نیازی نیست که کل زمان یک روز خود را برای نقاهت آن سپری کنید:

هر جلسه ی لیزر نهایتا 15 تا 30 دقیقه زمان می برد و در بدترین حالت تنها کمی سرخی و سوزش جزیی پس از لیزر در آن بخش لیزر شده باقی می ماند که پس از مدتی رفع می شود.


بخوانید: از بین بردن موهای زائد بدن مردان  Eliminating the hair of the men's body


  1. کمی زمان لازم است تا نتیجه ی آن را ببینید:

زمان لازم برای لیزر صورت در طول یک ساعت نهایتا شش ساعت خواهد بود درحالی که زمان لازم برای الکترولیز در طول چهار سال چهارصد ساعت است تا بتوان نتیجه ی آن را دید.

لیزر صورت آقایان

  1. هر فرایند دایمی ممکن است برای همیشه دوام نداشته باشد:

دکتر کین: بعد از جلسات ابتدایی لیزر صورت خود، بهتر است هر سال یک بار این جلسات را تکرار کنید تا اثر این فرایند بر روی موهای زاید بیش تر شود. از آن جایی که در طول یک سال ممکن است در متابولیسم بدن تغییر ایجاد شود پس این شانس رشد مجدد موهای زاید را بیش تر می کند.

لیزر موهای زائد بدن آقایان

  1. آقایانی که از لیزر موهای زائد Laser Hair Removal صورت استفاده کرده اند از این فرایند راضی بوده اند:

بسیاری از مراجعه کنندگان برای لیزر به دلیل سرعت بالا، اثرگذاری قوی و زمان کم جلسات آن از لیزر صورت راضی بوده اند و این روش را بهتر و اثر گذار تر از روش های سنتی مثل اصلاح با تیغ می دانند.


/venouse.com

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در مشهد   Laser Hair Removal

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران    Laser Hair Removal

لیزر موهای زائد در مشهد   Laser Hair Removal

لیزر موهای زائد در تهران   Laser Hair Removal

لیزر موهای زائد در تبریز   Laser Hair Removal

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد