تورم پس از لابیاپلاستی

تورم بعد از لابیاپلاستی چرا اتفاق می افتد ؟ چه روش های برای درمان تورم پس از لابیاپلاستی باید انجام داد ؟ در این مقاله نکات مهم را در خصوص تورم پس از لابیاپلاستی بیان می کنیم .

جهت بهبود وضعیت دستگاه تناسلی از جراحی لابیاپلاستی می توان کمک گرفت ، این جراحی معمولا لب های لابیاهای داخلی و خارجی را بهبود می بخشد ، با انجام جراحی لابیاپلاستی می توان پوست های اضافه لابیاها را برداشته انجام این کار نه تنها ظاهر دستگاه تناسلی را بهبود می بخشد بلکه سبب افزایش میل جنسی بانوان نیز می شود زیرا پوست های اضافه لابیاها برداشته می شود ، تورم پس از لابیاپلاستی یکی از نگرانی بانوانی است که این جراحی را انجام می دهند که در این مقاله به بیان تورم پس از لابیاپلاستی می پردازیم ، علاوه بر آن در بخش تصاویر لابیاپلاستی ، راه های کاهش تورم پس از لابیاپلاستی را بیان می کنیم .

به شکل کلی لابیاپلاستی و جراحی زیبایی واژن سبب بهبود روابط زناشویی می شود .


نکات جراحی لابیاپلاستی

  • جراحی لابیاپلاستی یک عمل سرپایی می باشد
  • این جراحی نیاز به بی هوشی ندارد
  • معمولا نیاز به یک ساعت زمان دارد
  • نقاهت جراحی بسیار کوتاه است
  • عدم نیاز به استراحت طولانی مدت


زمان بهبودی پس از لابیاپلاستی labiaplasty

پس از عمل لابیاپلاستی نیاز است شخص سه الی چهار روز استراحت نماید ، پس از این مدت زمان شخص می تواند فعالیت های خود را از سر بگیرد اما نباید تا یک ماه فعالیت های سنگین انجام دهد و یا اجسام سنگین را بردارد ، مصرف انواع ویتامین C در این دوران توصیه می شود .


تورم پس از لابیاپلاستی

تورم پس از لابیاپلاستی امری عادی است زیرا در ناحیه ی واژن که جراحی انجام  می شود مملو از غدد لنفاوی و عصبی است ، تورم پس از جراحی لابیاپلاستی ممکن است تا یک ماه به طول انجامد نباید نگران این موضوع باشید زیرا پس از مدت زمان اندکی این تورم ها برطرف می شود .

برای کاهش تورم ها از نشستن در وان آب گرم و یا استفاده از سونا تا سه ماه ممنوع می باشد .

هر گونه گرما در ناحیه تناسلی سبب تشدید تورم ها می شود .

مصرف غذاهای پر چرب و پر نمک نیز سبب تشدید تورم ها می شود در نتیجه باید رژیم غذایی خود را در مدت زمان لابیاپلاستی و پس از آن به رژیم غذایی پرفیبر و بدون غذایی پرچرب و پر نمک تغییر دهید .(پیشنهاد میکنیم برای راه های کاهش تورم بعد از عمل لابیاپلاستی از مطالب وب سایت سپیدیار استفاده کنید)

 

منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد