بهبودی پس از لابیاپلاستی با لیزر

دغدغه بسیاری از بانوانی که می خواهند لابیاپلاستی را انجام دهند ، این است که بهبودی پس از لابیاپلاستی با لیزر چه مدت به طول می انجامد ؟ چه زمانی پس از لابیاپلاستی با لیزر می توانند به سر کار بروند ؟ آیا برای بهبودی پس از لابیاپلاستی نیاز به انجام مراقبت های خاصی است ؟ در این مقاله به پاسخ این سوالات می پردازیم ، تا بیشتر با جراحی زیبایی واژن آشنا شوید .


لابیاپلاستی چیست labiaplasty

لابیاپلاستی یکی از زیر شاخه های جراحی زیبایی واژن است که در این روش جراح زیبایی زنان کاهش سایز لابیاها را با لیزر انجام می دهد ، بسیار مهم است که در این روش جراح علاوه بر تخصص و داشتن دانش ، مهارت کافی را داشته باشد تا به لابیاها آسیبی وارد نشود ، زیرا در این بخش هزاران عصب و غدد لنفاوی وجود دارد که اگر جراح به آنها آشنا نباشد ، آسیب های جبران ناپذیری به واژن وارد می کند ، به همین دلیل توصیه می شود که حتما نزد جراح متخصص لابیاپلاستی را انجام دهید .


 

آیا می دانید بانوانی که دچار شلی واژن یا زایمان های متعدد طبیعی بوده اند و یا دارای لابیاهای بزرگ و نامتقارن هستند کاندید مناسبی برای لابیاپلاستی هستند .



چه اشخاصی می توانند عمل لابیاپلاستی را انجام دهند


کاندید مناسب جراحی لابیاپلاستی

  • بانوانی که دچار شلی واژن شده اند
  • بانوانی که افتادگی رحم و واژن دارند
  • بانوانی که زایمان های متعدد طبیعی داشته اند
  • بانوانی که در زمان مقاربت جنسی با درد شدیدی همراه هستند
  • بانوانی که در زمان انجام ورزش به دلیل لابیاهای بزرگ اذیت می شوند
  • بانوانی که لابیاهای تیره دارند
  • بانوانی که انحراف شدید بخش ادراری دارند
  • بانوانی که لابیاهای نامتقارن دارند
  • بانوانی که لابیاها بسیار بزرگ دارند
  • بانوانی که لابیاهای بیرون زده دارند


کبودی ، درد و داشتن تورم پس از لابیاپلاستی یک امر طبیعی است ، زیرا پس از 14 روز شخص بهبود می یابد و شخص 72 ساعت بعد از عمل می تواند ، تمامی فعالیت های خود را از بگیرد . بهبودی پس از لابیاپلاستی با لیزر بسیار سریع رخ می دهد .

شخص تا 4 هفته باید از پوشیدن لباس های تنگ خودداری نماید ، هم چنین نباید در وان بنشیند و یا دوش آب گرم بگیرد .

شخص باید از انجام فعالیت های سنگین اجتناب بورزد ، زیرا ناحیه ای که جراحی شده است در ماه های اول حساس می باشد و شخص نباید به این ناحیه فشار زیادی را وارد نماید .

پس از 4 هفته شخص می تواند به تدریج و با مشورت جراح زنان خود به تدریج ورزش های سبک را آغاز نماید ، شخص هم چنین نباید تا 4 تا 6 هفته رابطه جنسی داشته باشد .

پس از لابیاپلاستی پزشک متخصص لابیاپلاستی جهت کنترل درد بیمار داروهای ضد درد را تجویز می نماید ، اگر شخص درد شدیدی داشت باید پزشک خود را مطلع سازد ، زیرا درد شدید امر غیرطبیعی است .

شخص تا دو روز باید از کمپرس یخ استفاده نماید ، زیرا استفاده از این کمپرس سبب کاهش درد بعد عمل می شود .

در مطب دکتر بهمن پورجراح زیبایی زنان عمل لابیاپلاستی با لیزر را به روش های مختلفی انجام می دهند .


منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد