مزایا لابیاپلاستی

بیاپلاستی چه جراحی است ؟ بهترین زمان انجام  لابیاپلاستی کی می باشد ؟ مزایا لابیاپلاستی شامل چه مواردی می شود ؟ با مشکلات لابیا بزرگ آشنا هستید ؟ برای پاسخ تمامی این سوالات بهتر است این مقاله را مطالعه نمایید .

آیا می دانستید که لابیاپلاستی یکی از زیر مجموعه های جراحی زیبایی واژن است و در صورتی که این جراحی با دقت و مهارت بالایی انجام شود سبب افزایش میل جنسی در بانوان می شود .

 

لابیاپلاستی

بسیاری از بانوان با لابیاهای بسیار بزرگ متولد می شوند که ظاهر این لابیاها نه تنها برای شخص بسیار آزار دهنده است ، بلکه در سنین بالا نیز در زندگی زناشویی شخص نیز تاثیر گذار است و سبب تاثیر بر زندگی زناشویی آنها می شود ، برخی از خانم ها به منظور زیبا سازی لب ها از لابیاپلاستی بهره می برند که این موارد همگی مزایای عمل  لابیاپلاستی می باشند .

آیا می دانستید که درد ناحیه لب های کوچک واژن می تواند بر اثر مشکلات لابیاهای بزرگ  باشد .

 

مشکلات لابیاهای بزرگ

  • سوزش
  • درد ناحیه لب های کوچک
  • التهاب
  • خارش
    و…

مزایا لابیاپلاستی



مشکلات لابیاهای بزرگ سبب بروز مشکلات دیگری نیز می شود

درد در زمان تحریک پذیری ، هم چنین شخص در زمان مقاربت جنسی درد را احساس می کند ، علاوه بر این شخص در زمان پوشیدن لباس های تنگ و ورزشی با مشکل و درد روبرو می شود .
زمانی که شخص طولانی مدت راه می رود و یا تحریک می شود ، نه تنها درد بلکه با مشکلات دیگری نیز روبرو می شود .


یکی از علت های چند جهتی شدن ادرار وجود لابیاهای بزرگ می باشد .

لابیاهای بزرگ نیز هم چنان موجب چند جهتی شدن مسیر ادرار می شود .
عدم تقارن در لب های کوچک نیز رخ می دهد و شخص در این لب ها با تیرگی روبرو می شود .
با انجام لابیاپلاستی شخص علاوه بر اینکه اعتماد به نفس خود را بدست می آورد ، حس خوبی دارد و دیگر در زمان مقاربت جنسی نه تنها دردی را به خاطر لابیاهای بزرگ احساس نمی کند بلکه از مقاربت جنسی لذت می برد .
بهتر است بدانید که لابیاپلاستی نیاز به یک الی یک ساعت و نیم زمان دارد .


مزایا لابیاپلاستی

بهتر است بدانید که در مطب دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان ، لابیاپلاستی بدون درد و بخیه با جدیدترین دستگاه روز دنیا به نام سافت سرجری انجام می شود ، در نتیجه دختران و بانوانی که از بخیه و جای بخیه واهمه دارند می توانند در این مطب بدون درد و خونریزی این جراحی را انجام دهند


منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد