666لیپوماتیک در کرمان


با کم تحرک شدن افراد در طی فعالیت های روزانه خود، شاهد افزایش چاقی در بین مردم هستیم . چاقی از معضل های مهم در دنیا به شمار می آید کم تحرکی، استفاده از غذاهای آماده و فست فود، عدم برنامه ریزی مناسب ورزشی، عدم رعایت رژیم غذایی می تواند از عوامل ایجاد چاقی باشد. برخی از افراد در مراحل ابتدایی چاقی قرار گرفته اند و به سختی چربی های انباشه شده در اطراف شکم خود را از دست بدهند، روش های لاغری موضعی به کمک این افراد آمده است. یکی از روش های مناسب با نتیجه عالی استفاده از لیپوماتیک شکم  Abdominal lipomatics می باشد.

لیپوماتیک

لیپوماتیک

لیپوماتیک شکم  Abdominal lipomatics چیست ؟

به منظور از بین بردن چربی، دستگاه های مختلفی تا کنون استفاده شده است . یکی از این دستگاه ها لیپوماتیک ناتم دارد . در لیپوماتیک یک لوله به قطر ۳ تا ۶ میلی متر وجود دارد که توسط برش های کوچک وارد بدن شده و با ایجاد ارتعاشات باعث رفع چربی های انباشه شده می شود. اولین بار یک جراح المانی از این روش جهت از بین بردن چربی های اضافه استفاده نمود .

نکته قابل توجه آن است که لیپوماتیک مورد تایید سازمان FDA بوده و یکی از امن ترین و موثر ترین روش های لاغری موضعی به شمار می آید.

در کدام قسمت های بدن از پیکر تراشی شکم Abdominal lipomatics می توان استفاده نمود ؟

با لیپوماتیک می توان چربی بسیاری از قسمت های بدن را که در آن چربی انباشه شده است از جمله ران، بازو، شکم، پهلو، کمر، پشت سینه را در عرض چند ساعت خاذرج نمود.

بهترین کاندیدهای لیپوماتیک شکم  Abdominal lipomatics چه کسانی هستند ؟

افراد بالای ۱۸ سال می توانند برای بررسی های دقیق تر به یک جراح پلاستیک خوب مراجعه نمایند تا با بررسی های دقیق اقدام به رفع چربی های اضافه نمایند .

وزن افرادی که برای لیپوماتیک مراجعه می کنند باید در یک دوره ثابت شده باشد. افرادی که قسط کاهش وزن به روش ورزش و رژیم غذایی را دارند باید ابتدا تا حر امکان وزن خود را کاهش داده و سپس برای رفع چربی های تجمع یافته که سخت کاهش می یابند اقدام نمایند.

برای این جراحی فرد باید از شرایط جسمی سالم برخوردار باشد . گاهی پزشک چند آزمایش برای دریافت اطلاعات کافی از وضعیت جسمانی مراجعه کننده تهیه می کند .

لیپوماتیک تا چند ماه بعد از بارداری انجام نمی شود .


آیا پیکر تراشی شکم Abdominal lipomatics مانع بارداری می شود ؟

یکی از سوالات متداول مراجعه کنندگان برای انجام عمل لیپوماتیک در زمینه بارداری بعد از آن می باشند. بدانید که انجام لیپوماتیک هیچگونه مانعی برای بارداری بعد از آن ندارد و مشکلی در دوران بارداری به وجود نمی آورد .

نحوه انجام لاغری با vپیکر تراشی شکم Abdominal lipomatics

برای انجام لیپوماتیک از روش بی حسی موضعی می توان استفاده نمود .

یکی از مهم ترین مزایای لیپوماتیک آن است که به برش بزرگ نیازی ندارد، تنها یک سوارخ به اندازه ۲ تا ۶ سانتی متر بر روی شکم فرد ایجاد می شود، کانولا یک میله توخالی از این برش عبور کرده و با حرکت رفت و برگشتی که صورت می گیرد باعث رفع چربی تجمع یافته می شود.

چربی خارج شده توسط روش لیپوماتیک سالم بوده و می توان در سایر قسمت ها به عنوان مثال در سینه به منظور پروتز سینه، در قسمت باسن برای پروتز باسن و … استفاده نمود.

مراقبت های پس از انجام لیپوماتیک شکم  Abdominal lipomatics

ا چند روز بعد از جراحی ممکن است تورم و کبودی وجود داشته باشد، بهتر از کمپرس سرد برای کمتر شدن تورم استفاده نمایید.

استفاده از گن مخصوص به مدت ۲ الی ۳ ماه بعد از انجام لیپوماتیک موجب سفت شدن پوست می شود.

توجه داشه باشید که برداشتن چربی با لیپوماتیک به این معنا نیست که دیگر در آن دمناطق چربی تجمع نمی یابد، بلکه شما باید با انجام رژیم غذایی و داشتن برنامه ورزشی مناسب وزن خود را کنترل نمایید.

به طور کلی  مراقبت های بعد از پیکر تراشی شکم Abdominal lipomatics  شامل موارد زیر هستند:

استفاده از غذاهای پر ادویه و پر نمک ممنوع است.

یک روز بعد از جراحی استراحت داشته باشند.

انجام ورزش های سنگین تا دو هفته بعد از لیپوماتیک ممنوع است.

به منظور کاهش درد و پیشگیری از عفونت آنتی بیوتیک و مسکن های تجویز شده به موقع مصرف گردد.

مزایای پیکر تراشی شکم Abdominal lipomatics نسبت به سایر روش های موجود

ایجاد تورم و التهاب در این روش کمتر می باشد.

یکی از امن ترین روش های لاغری موضعی به شمار می آید.

درد ناشی از این روش بسیار کمتر است.

دوره نقاهت کمتری دارد.

آبدومینوپلاستی Abdominal lipomatics سینه در آقایان

گاهی بزرگ بودنه سینه مردان به دلیل تجمع بافت سینه است، به این مشکل در مردان ژینکوماستی گفته می شود، لذا برای رفع آن می توان از لیپوماتیک استفاده نمود.

لیپوماتیک غبغب

تجمع چربی در زیر چانه که به آن غبغ گفته می شود، ممکن است در بسیاری از افراد چاق نیز نمایان شود. اگر فک عقب باشد برای رفع مشکل می توان از جراحی فک استفاده نمود . اما در صورت تجمع چربی در این قسمت از روش لیپوماتیک استفاده می شود.


لیپوماتیک یکی از روشهایی که می توانید به اندام ایده آل برسید انجام روش لاغری با لیپوماتیک است لیپوماتیک به شما کمک می کند تا بافت چربی ها از زیر پوست شما خارج شود.


همه چیز دربارهلیپوماتیک

برای اینکه بتوانید یک اندام ایده آل داشته باشید می توانید روش های مختلفی را در پیش بگیرید اما با گذشت زمان و رها کردن رژیم ورزش دوباره شاهد اضافه وزن خواهید بود.اما پیکر تراشی شکم Abdominal lipomatics به شما این اطمینان را می دهد که در صورت از بین بردن چربی ها بازگشت چاقی غیر ممکن خواهد بود مگر اینکه فرد موارد لازم را رعایت نکند و تغذیه و عادات غذایی غلطی را در پیش بگیرد.

در واقع اگر شما شکم و پهلوی خود را ابدومینوپلاستی Abdominal lipomatics کنید شاهد خواهید بود که برای همیشه از داشتن یک شکم صاف و زیبا لذت می برید. داشتن یک اندام مناسب در گرو مراجعه ی شما به یک  پزشک متبحر تا بتواند با شناخت دقیق بافت های بدن شما را زیبا و جوان کند ، زیباسازی شکم و پهلو ها و نیز تراشیدن پاها از جمله جراحی هایی است که با این روش امکان پذیر است .در نتیجه علاوه بر داشتن شکمی صاف صاحب یک باسن خوش فرم و سینه ی برجسته نیز خواهید شد.

علت چاقی افراد حجیم شدن سلول های چربی در زیر پوست است، در صورتیکه تعداد سلول های های چربی در بدن کاهش یابد در صورت حجیم شدن هم، چاقی به اندازه ی قبل دیده نخواهد شد. لیپوماتیک شکم  Abdominal lipomatics درست سلول های چربی را کاهش می دهد و باعث می شود تا از میزان و حجم آن ها کاشته شود، بنابراین به عنوان یک روش دائمی برای لاغری محسوب و شناخته می شود.

لیپوماتیک چیست؟

شما می توانید قسمت قبل از عمل پیکر تراشی شکم Abdominal lipomatics بخوانید را مطالعه نمایید تا بعضی از مواردی که در این قسمت به آنها اشاره نشده است را مطلع شوید.

ایا تب بعدازلیپوماتیک نرمال است؟

تب مختصر بعد عمل به علت رفلکس بدن به ترومای ابدومینوپلاستی Abdominal lipomatics ممکن است ایجاد شود و نرمال میباشد.


چه مدت بعد از عمل لیپوماتیک لیپوماتیکباید گن پوشید؟

یک جمله معروف این است که هرچه ناراحتی در زمان گن پوشیدن بیشتر باشد نتیجه نهایی نیز بهتر خواهد بود. توصیه به پوشیدن ۲تا ۳ هفته گن تنگ و ۴ تا ۶ هفته گن شل تر می باشد.بعد از رفع درد پس از جراحی میتوان رانندگی کرد و۲ هفته بعد هم میتوان به سفر رفت.تا ۸ هفته طول میکشد تا ورم عمل کاهش پیدا کند و نتیجه اصلی تا ۶ ماه طول می کشد و تا پیش از آن قابل قضاوت نیست.نواحی که جراحی شده ، حس سوزن سوزن شدن وجود دارد. تغییر حس پوستی بعد از آبدومینوپلاستی Abdominal lipomaticsشایع میباشد و گاه تا ۶ ماه طول می کشد به حالت طبیعی برگشت نماید.کبودی ها بعد از انجام تا ۲ هفته کامل طول میکشد، ۷ روز بعد جراحی رنگ کبودی به ارغوانی مبدل می شود.

ورم بعد از عمل تا ۸ هفته طول و نتیجه اصلی تا ۶ ماه طول می کشد.

ماساژ بعد از جراحی با لوسیون در کاهش ورم کمک می کند.

کبودی ها چه مدتی بعد پیکر تراشی شکم Abdominal lipomatics طول می کشد؟

کبودی ۲ هفته کامل طول میکشد، ۷ روز بعد از جراحی ، رنگ کبودی به ارغوانی مبدل می شود.

کاهش وزن با لیپوکاتیک

دوره نقاهت مراقبتهای بعد از جراحی پیکر تراشی شکم Abdominal lipomatics



در صورتیکه قبل از اتمام مایعات سوراخها بسته شود مایع در محل تجمع می یابد که به صورت بزرگ شدن تدریجی ناحیه عمل ، تشدید درد و گاه قرمزی پوست می شود که بایستی محل برش را مجددا باز کرد .در صورتیکه خود قادر به باز کردن آن نبودید به پزشکتان اطلاع دهید. هنگامی که ترشح مایع تمام شود و به مدت ۲۴ ساعت از محل برش مایعی خارج نشود نیازی به پانسمان مجدد نیست.از پدهای گرمایی یا آیس بگ استفاده نکنیدتا بسته شدن کامل منافذ ازنشستن در وان ، اسخر ، سونا اجتناب کنید.

قیمت و هزینه  آبدومینوپلاستی Abdominal lipomatics

قیمت و هزینه جراحی نسبت به منطقه و میزان حجم چربی متفاوت است

ایا اختلال قاعدگی بعد از انجام جراحی نرمال است؟

بله بعد از جراحی به خاطر واکنش بدن اختلال قاعدگی طبیعی می باشد.

بعد از جراحی چه کارهایی را نباید کرد؟

به هیچ عنوان ناحیه را کمپرس سرد و یا گرم نکنید.

تا چند روز بعد از جراحی ترشح خونی ادامه دارد؟

تا 3 روز بعد از جراحی ترشح کاهش میابد.

چرا بعد از در اوردن گن دچار سرگیجه میشویم؟

گن بعد پیکر تراشی شکم Abdominal lipomatics وقتی برداشته میشود مخصوصا در قسمت پاها باعث افت فشار میشود لذا توصیه به 10 دقیقه دراز کشیدن بعد از در آوردن گن میشود.با یک بار بین 4 تا 12 سانتی متر سایز کم خواهید کرد

چه موقع بعد از جراحی میتوان به سونا حمام استخر رفت؟

حمام به صورت ساده و اب ولرم از همان روز بعداز جراحی قابل انجام است اما رفتن به استخر از 2 هفته بعد و همچنین وان ابگرم و سونا از یک ماه بعد قابل انجام است.

کبودی ها تا چه مدت ادامه دارد؟

کبودی ها 2 هفته کامل طول میکشد و 7 روز بعد رنگ کبودی به رنگ ارغوانی purplish مبدل میشود

این روش بی خطر و بدون عارضه (در صورت استفاده از دستگاههای استاندارد)می باشد.

lipomatic


چگونه میتوان نتیجه بعد از پیکر تراشی شکم Abdominal lipomatics را بهتر کرد

دوری از غذا های نمکی و چربی

آیا خانمهایی که تازه زایمان کردند میتوانند این جراحی را انجام دهند؟

در صورت شیردهی بهتراست تا پایان دوره شیردهی صبر نمایند


https://ariamanclinic.com/

آبدومینوپلاستی Abdominal lipomaticsو پهلو ها

به طور کلی اکثر افرادی که برای آبدومینوپلاستی Abdominal lipomatics به جراح پلاستیک مراجعه می کنند، از بزگی شکم و پهلو های خود به شدت ناراضی بوده و به دنبال سریع ترین راه برای از بین بردن آن هستند. با در نظر گرفتن چند اصل مهم می توان چربی های این بخش را رفع نمود :

میزان چربی که در قسمت زیر پوست تجمع یافته است.

میزان شلی چربی و جلوزدگی آن

مقدار چربی تجمع یافته در احشاء شکم

باید توجه داشته باشید که به وسیله ابدومینوپلاستی Abdominal lipomatics تنها چربی هایی که زیر پوست قرار گرفته اند از بین می رود و چربی های احشاء باید توسط ورزش و رژیم های غذایی مناسب و در مدئت طولانی تری از بین رود.

یکی دیگر از موارد مهم در ارزیابی شکم، مقدار افتادگی پوست می باشد . کسانی که به دلیل اضافه وزن های شدید و یا بارداری دچار افتادگی شدید در این قسمت می باشند، باید از روش های همچون آبدومینوپلاستی Abdominal lipomatics جهت رفع مشکل خود استفاده کنند.



آبدومینوپلاستی در مشهد Abdominal lipomatics

آبدومینوپلاستی در تهران Abdominal lipomatics

آبدومینوپلاستی در مشهد Abdominal lipomatics

آبدومینوپلاستی در تهران Abdominal lipomatics

آبدومینوپلاستی در مشهد Abdominal lipomatics

آبدومینوپلاستی در تهران Abdominal lipomatics

آبدومینوپلاستی در مشهد Abdominal lipomatics

آبدومینوپلاستی در تهران Abdominal lipomatics

آبدومینوپلاستی در مشهد Abdominal lipomatics

آبدومینوپلاستی در تهران Abdominal lipomatics

آبدومینوپلاستی در مشهد Abdominal lipomatics

آبدومینوپلاستی در تهران Abdominal lipomatics


http://dr-ashabyamin.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد