بهترین متخصص زنان


متخصص زنان دارای وظایف مختلفی است که همگی در حوزه زنان می باشد. وظایف متخصص زنان به دو دسته درمان و زیبایی تقسیم بندی می شود.

متخصص زنان در وهله بیماری هایی که مربوط به زنان و اختلالاتی را که به دنبال آن می آید را تشخیص و درمان می نماید.

بهترین متخصص زنان

همچنین در بحث زیبایی می تواند با انجام جراحی زیبایی واژن هم زیبایی را به اندام خانم ها برگرداند و هم باعث گردد تا برخی از بیماری های مربوط به زنان مانند خشکی واژن درمان شود.

به همین منظور باید به بهترین متخصص زنان مراجعه کرد. از این رو باید با برخی از  مشخصات بهترین متخصص زنانآشنا شویم. در ادامه این مقاله با توضیح خانم دکتر شایان فر با برخی از مشخصات متخصص زنان خوب آشنا می شویم.

علت مراجعه به متخصص زنان

بیشتر خانم ها این تصور را دارند که فقط باید برای آمادگی های قبل از بارداری  و همچنین برای دوره بارداری باید بهمتخصص زنان مراجعه نمایند. این باور اشتباه است.

خانم ها به دلیل آن که دارای ساختار بدنی خاصی هستند، با ابتلا به بیماری های خاص که ممکن است اصلا علائم خاصی هم نداشته باشند. بیماری های زنان فقط با مراجعه به متخصص زنان با انجام آزمایش و روش های تشخیصی ممکن است. برخی از بیماری ها ممکن است در صورت عدم تشخیص به موقع مشکلات فراوانی را در آینده برای خانم ها ایجاد کند. پس توصیه می شود تا حداقل سالی دو بار برای معاینه کلی به بهترین متخصص زنان مراجعه نمایید.

همچنین در صورتی که در دوران قاعدگی و رابطه جنسی دچار مشکل شدید، سریعا به متخصص زنان مراجعه نمایید.

درمان نازایی

از مهمترین مواردی که امروزه در بین زوجین جوان و بعد از ازدواج مطرح است، بحث نازایی است. در بحث نازایی زمانی که علت نازایی مرد نباشد، زن مورد بررسی قرار می گیرد. این بررسی توسط متخصص زنان انجام می شود.لاپاراسکوپی از جمله روش هایی است که امروزه برای تشخیص و درمان نازایی مورد استفاده قرار می گیرد.

جراحی زیبایی واژن

از جمله جراحی هایی که امروزه بین خانم ها طرفدار زیادی پیدا کرده است، جراحی زیبایی واژن به منظور جوانسازی و درمان برخی از بیماری های واژن می باشد.

دکتر شایان فر از لیزر ژولیت به منظور جوانسازی واژن و جراحی زیبایی واژن استفاده می کنند. جراحی زیبایی واژن به منظور برطرف کردن افتادگی های لگن، افزایش میل جنسی، کاهش خشکی واژن و رفع شل و افتادگی واژن انجام می شود.

خدمات دکتر شایان فر جراح زیبایی زنان و متخصص زنان و زایمان

هیستروسکوپی

کولپوسکوپی

لابیاپلاستی 

جراحی زیبایی واژن 

درمان ناباروری با iui

حاملگی خارج از رحم 

پرینورافی 

واژینوپلاستی

زایمان طبیعى

زایمان سزارین

هیسترکتومى

میومکتومى

لابیوپلاستى بارادیوفرکونسى

تزریق چربى در لابیا ماژور با تکنولوژى بادى جت

سفید کردن و جوانسازى واژن با لیزر ژولیت

تنگ کردن واژن با لیزر و جراحى واژینوپلاستى



منبع:وب سایت دکتر شایان فر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد