بهترین جراح زیبایی واژن در تهران


جراحی زیبایی واژن امروزه از مهمترین جراحی هایی است که خانم ها به آن روی می آورند و دارای طرفداران زیادی در کشور های اروپایی و آمریکایی و اروپایی است. برای انجام جراحی زیبایی واژن باید به بهترین جراح زیبایی واژن در تهران مراجعه شود تا نتیجه مطلوبی را از جراحی داشت.

 به همین منظور پرسیده می شود که بهترین جراح زیبایی واژن در تهران کیست و چه ویژگی هایی دارد؟

در ادامه این مقاله به توضیح مختصری در خصوص جراحی زیبایی واژن پرداخته و سپس ویژگی های بهترین جراح زیبایی واژن در تهران را ذکر خواهیم کرد.

 

جراحی زیبایی واژن چیست ؟

جراحی زیبایی واژن از جمله جراحی های زیبایی زنان است که دارای دو جنبه درمانی و زیبایی می باشد. همچنین از پرطرفدارترین جراحی در بین زنان می باشد. انجام جراحی زیبایی واژن علاوه بر برطرف کردن مشکلات واژن مانند خشکی واژن و برطرف کردن مشکلات در هنگام روابط جنسی، ظاهر لابیا های واژن را بهبود بخشیده و زیبایی واژن را بر می گرداند.به همین دلیل انجام جراحی زیبایی واژن اعتماد به نفس را در خانم ها افزایش می دهد.

بهترین جراح زیبایی واژن در تهران

برای انجام جراحی زیبایی واژن، روش های مختلفی را جراحان زیبایی زنان در نظر دارند.بهترین و آخرین روش استفاده از امواج رادیویی براى برش می باشد که دکتر شایان فر هم تمامى عملهاى جراحى زیبایی را  با این روش انجام مى دهند.

کاربردهای لیزر ژولیت

در اخرین مجلات انجمن جراحان پلاستیک آمریکا از لیزر ژولیت بعنوان انقلاب در جوانسازى واژن و وولو  یاد شده
در اخرین رفرانس فوریه ٢٠١٨ براى عملهاى جراحى زیبایی ناحیه تناسلى از لیزر ژولیت بعنوان بهترین و موثرترین روش براى جوانسازى واژن و تنگ کردن واژن یاد شده است. که در ادامه به برخی از کاربرد های آن اشاره می شود.

  • جوانسازى واژن
  • و تنگ کردن واژن
  • سفید کردن واژن
  • درمانstress incontinence یا همان بى اختیارى ادرار حین سرفه و عطسه به روش غیر جراحی

ویژگی های بهترین جراح زیبایی واژن

برای شناخت هر چه بهتر ویژگی های بهترین جراح زیبایی واژن به توضیح برخی از خصوصیات جراح می پردازیم که عبارتند از :

در وهله اول بهترین جراح زیبایی واژن باید با آناتومی واژن آشنایی کامل داشته باشد تا در حین معاینه و درمان بتواند به راحتی مشکلات و بیماری های واژن را تشخیص داده و درمان نماید. زیرا واژن به دلیل داشتن اعصابی حساس باید مورد توجه جراح زیبایی واژن قرار بگیرد تا مشکلی در حین درمان و جراحی بروز نکند.

همچنین در حین لابیاپلاستی باید تمامی عصب های لابیا را در حین جراحی مد نظر داشته باشد تا به آن ها آسیبی وارد نشود. دکتر شایان فر به دلیل داشتن تجربه و تبحر زیاد در جراحی زیبایی واژن، می تواند در این امر همواره به خانم های عزیز. یاری برساند. خانم دکتر شایان فر برای انجام لابیاپلاستی از RF بهره میگیرند که برای اولین بار در ایران این کار انجام شده است.

ازمهمترین ویژگی های  بهترین جراح زیبایی واژن این است که همواره تمامی نکات و مراقبت هایی که قبل و بعد از جراحی نیاز است را در اختیار بیمار بگذارد. همچنین باید در تمامی مراحل درمان و جراحی با صعه صدر پاسخگوی بیماران باشد.

لازم به ذکر است که یک جراح زیبایی واژن حاذق باید از آخرین و بهترین روش های جراحی روز دنیا آگاه بوده و همواره از این روش ها برای جراحی بهره ببرد.

در آخر برای انتخاب بهترین جراح زیبایی واژن باید همواره این را در نظر داشت که تمامی بیماران باید بعد از جراحی زیبایی واژن رضایت کامل از این جراحی داشته باشد.

در حال حاضر خانم دکتر شایان فر تنها متخصص جراحی زیبایی واژن هستند که از لیزر ژولیت به منظور انجام این جراحی بهره می برند.

خدمات دکتر شایان فر جراح زیبایی زنان و متخصص زنان و زایمان

هیستروسکوپی

کولپوسکوپی

لابیاپلاستی 

جراحی زیبایی واژن 

درمان ناباروری با iui

حاملگی خارج از رحم 

پرینورافی 

واژینوپلاستی

زایمان طبیعى

زایمان سزارین

هیسترکتومى

میومکتومى

لابیوپلاستى بارادیوفرکونسى

تزریق چربى در لابیا ماژور با تکنولوژى بادى جت

سفید کردن و جوانسازى واژن با لیزر ژولیت

تنگ کردن واژن با لیزر و جراحى واژینوپلاستى


منبع:وب سایت دکتر شایان فر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد