عمل زیبایی واژن بعد از زایمان

بعد از زایمان خیلی از اشخاص فکر می کنند که افسردگی پس از زایمان فقط مهم است ، این در صورتی است که گشادی واژن پس از زایمان نیز مهم می باشد ، خیلی از بانوان نمی دانند که می توانند عمل زیبایی واژن بعد از زایمان را انجام داد ، در این بخش به بیان عمل زیبایی واژن بعد از زایمان می پردازیم.


جراحی زیبایی واژن

جراحی زیبایی واژن امروزه بسیار مورد استقبال بانوان قرار گرفته است علت این امر موفقیت جراحی زیبایی واژن در برطرف کردن مشکلات واژن می باشد .
جراحی زیبایی واژن مناسب هر سنی می باشد ، با استفاده از جراحی زیبایی واژن می توان علاوه بر برطرف کردن مشکلات واژن به درمان مشکلات یائسگی پرداخته شود .
براساس جراحی واژن می توان دستگاه تناسلی را زیبا کرد و اگر دچار تیرگی باشد این مشکلات را نیز می توان درمان نمود .



عمل زیبایی واژن بعد از زایمان


یکی دیگر از کاربردهای جراحی زیبایی واژن برطرف کردن شل عضلات واژن می باشد ، گشادی واژن سبب می شود که زوجین از مقاربت جنسی لذت نبرند در نتیجه در زندگی زناشویی با مشکلاتی روبرو شوند به همین دلیل توصیه می شود بانوان اگر با مشکلات گشادی واژن روبرو هستند حتما جهت درمان این مشکل به جراح زیبایی زنان مراجعه نمایند .

یکی از سوالات متداولی که درخصوص جراحی زیبایی واژن بیان می شود این است ، چه زمانی پس از زایمان می توان جراحی زیبایی واژن را انجام داد ؟
دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کنند که 3 ماه پس از زایمان می توانند جراحی زیبایی واژن را انجام دهند .
جراحی زیبایی واژن به دلیل این توصیه می شود که 3 ماه پس از زایمان انجام شود تا بخیه های شخص به شکل کامل ترمیم یابد و میزان گشادی واژن مشخص شود بسته به میزان گشادی واژن بتوان تعیین کرد که چه روشی برای درمان گشادی واژن انجام شود .


قبل از هر چیز درباره لابیاپلاستی باید بدانید :

لابیاپلاستی پس از زایمان را به دلیل اینکه بدن دارای ورم است ، دکتر بهمن پور توصیه می کنند که انجام ندهید ، هم چنین شما عزیزان نباید همزمان با زایمان لابیاپلاستی را انجام دهید .

 

یکی از جراحی های زیبایی واژن ، لابیاپلاستی است ، با استفاده از لابیاپلاستی می توان به درمان بزرگی لابیاها و رفع بد شکلی لابیاها پرداخته شود .

اگر لابیاپلاستی به درستی انجام شود ، سبب افزایش میل جنسی می شود .

عمل زیبایی پس از زایمان را باید با مشورت جراح زیبایی واژن انجام دهید .


مناسب ترین کاندیدا بر ای انجام جراحی زیبایی واژن یا لابیاپلاستی

  • زنانی که لب های واژنشان سایز نسبتا زیادی دارد و پهنای این اجزا بیشتر از حالت عادی است.
  • زنانی که سابقه زایمان های متعددی داشته و فرم و شکل واژن از حالت ایده آل خارج شده است.
  • زنانی که در حین انجام مقاربت با درد زیادی مواجه می شوند.
  • این افراد مناسب ترین کاندیدا برای انجام جراحی لابیاپلاستی یا زیبایی واژن هستند.

پس از لابیاپلاستی مانند هر جراحی دیگری نیاز است که شخص مراقبت های انجام دهد در ذیل به بیان نکات و مراقبت های پس از لابیاپلاستی می پردازیم .



مراقبت های بعد از انجام عمل لابیاپلاستی:

احساس بوی بد از واژن غیر عادی است و لازم است پزشکتان را از این مسئله مطلع سازید.

چنانچه هر گونه علایم ورم و التهاب غیر عادی و کبودی زیاد در ناحیه بیرونی واژن رخ داد در اولین فرصت پزشک خود را در جریان قرار دهید.


منبع:وب سایت دکتر بهمن پور


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد