هزینه لیزر واژینال

لیزر واژینال امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است ، با کمک این لیزر می توان بسیاری از مشکلات واژن را حل کرد ، همیشه در خصوص هزینه لیزر واژینالبیماران دکتر بهمن پور سوالات مختلفی را بیان می کنند در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این لیزر آشنا شوید و فاکتورهای هزینه لیزر واژینال را بدانید .

مونالیزا تاچ امروزه جهت واژن طراحی شده است که با استفاده از این لیزر می توان امواج CO2  را به دیواره واژن فرستاده تا جوانسازی واژن را انجام دهد ، جراحی زیبایی واژن شامل سفید کردن واژن ، لابیاپلاستی ، تنگ کردن واژن و … می باشد که با کمک این لیزر می توان تحول عظیمی را در فیلد پزشکی زنان انجام داد .

به وسیله پروب ای که در مونالیزا وجود دارد امواج لیزر به کناره های سر پروب ساطع می شود ، با استفاده از این امواج می توان جوانسازی واژن را انجام داد .

آیا می دانستید که لیزر واژینال تا 90% به شکل کامل مشکلات واژن را حل می کند ، 


با استفاده از لیزر مونالیزا می توان بافت های سطحی و بافت های عمیق واژن را جوان کرد .

واژن بانوان مانند بدن انسان  با گذشت زمان با تغییراتی روبرو می شود این تغییرات در اثر زایمان های متعدد طبیعی ، بالا رفتن سن و … رخ می دهد که سبب تغیراتی در بافت واژن می شود ، تغییرات واژن مشکل ساز می باشد ، مشکلاتی نظیر گشادی واژن ، از بین رفتن سفتی و قوام واژن (شل شدن واژن) و… تمامی این عوامل زندگی زناشویی را تحت تاثیر قرار می دهد در نتیجه زوجین با مشکلاتی ربرو می شوند .

هزینه لیزر واژینال

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان برای درمان گشادی واژن از روش های مختلفی استفاده می کنند ، نظیر تنگ کردن واژن با نخ  ، تنگ کردن واژن با لیزر ، تنگ کردن واژن با winbox و … ، دکتر بهمن پور توصیه می کنند برای درمان گشادی واژن نباید عجله داشته باشند ، بلکه به تخصص و تبحر جراح باید بسیار دقت نمایند .


لیزر واژینال

لیزر واژن نه تنها در جوانسازی واژن بسیار موفق عمل کرده است ، بلکه در سفید کردن واژن ، برطرف کردن نامتقارنی لابیاها نیز موفق عمل کرده است .


عوارض تنگ کردن واژن

یکی از سوالات متداولی که از دکتر بهمن پور پرسیده می شود این است که جراحی زیبایی واژن دارای عوارض است ، دکتر بهمن پور به بیماران توصیه می کنند که حتما جراحی زیبایی واژن را نزد پزشکی انجام دهند که علاوه بر تخصص و تبحر در خصوص جراحی زیبایی واژن در این زمینه هنر و خلاقیت ویژه ای داشته باشد چون واژن بانوان بسیار حساس و ظریف می باشد بنابراین برش های جراحی زیبایی واژن باید با دقت خاصی برش داده شود تا به بخش های عصبی این ناحیه آسیبی وارد نشود .

اگر جراح زیبایی زنان تخصص و تبحر نداشته باشد به بخش های واژینال آسیب وارد می شود و این امر سبب کاهش میل جنسی می شود .


هزینه جوانسازی واژن ( هزینه لیزر واژینال )

در خصوص هزینه جوانسازی واژن باید بیان کردن لیزر واژینال به منظور جوانسازی و کارهای زیبایی انجام می شود در نتیجه مانند سایر جراحی های زیبایی شامل بیمه نمی شود .

هزینه لیزر واژینال به عوامل مختلفی بستگی دارد نظیر دستمزد جراح ، مکان جراحی در مطب یا کلینیک ، مکان جغرافیایی و … ، به همین دلیل نمی توان به طور دقیق هزینه لیزر واژینا ل را بیان کرد .


سن استفاده از لیزر واژینال

در خصوص سن لیزر واژینال باید بیان کرد که دختران پس از اتمام سن 18 سال کامل می توانند از لیزر واژینال استفاده نمایند ، حداکثر سنی که بانوان می توانند از لیزر واژینال استفاده نمایند سن 65 سال می باشد .

دختران باکره از لیزر واژینال به منظور سفید کردن واژن و لابیاپلاستی می توانند استفاده نمایند ، یکی از دغدغه های دختران باکره این می باشد که این لیزر به پرده بکارت آسیبی وارد می کند یا خیر ؟

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کنند که لیزر واژینال هیچ آسیبی به پرده بکارت وارد نمی کنند بنابراین دختران با خیال آسوده می توانند از این لیزر به منظور زیبایی واژن استفاده نمایند .


چه اشخاصی کاندید مناسب لیزر واژینال هستند

کاندید مناسب لیزر واژینال بانوانی هستند که در اثر عوامل مختلفی نظیر زایمان های متعدد طبیعی ، ژنتیک با مشکل گشادی واژن روبرو هستند در نتیجه زوجین در زمان مقاربت جنسی از برقراری رابطه جنسی لذت نمی برند .

بانوانی که دارای لابیاهای آویزان و بزرگ هستند ، که این اشخاص در زمان ورزش و یا پوشیدن لباس های تنگ بسیار آزرده خاطر می شوند

بانوانی که واژن تیره دارند به گونه ای که در زمان مقاربت جنسی خجالت می کشد و از این مسئله بسیار ناراحت می باشند

بانوانی که دچار افتادگی رحم شده اند و یا با بالارفتن سن با خشکی واژن روبرو شده اند .


منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد