مراحل انجام لیزر مونالیزا

پیشرفت علم و تکنولوژی نه تنها سبب آسان تر شدن کارها شده است ، بلکه باعث شده است که لیزرهای به بازار ارائه گردد که مشکلات مختلفی را درمان کنند ، لیزر مونالیزا در زمینه فیلد پزشکی زنان بسیار موفق عمل کرده است ، بانوانی که به دلیل مشکلات واژن با اختلافاتی زناشویی روبرو هستند ، به آسانی و در کمترین زمان می توانند مشکلات واژن خود با لیزر مونالیزا درمان نمایند ، در این بخش مراحل انجام لیزر مونالیزا را بیان می کنیم .

دکتر بهمن پور جراحی زیبایی واژن  بیان می کنند که لیزر مونالیزا یک انقلاب عظیم در فیلد پزشکی زنان می باشد که بسیاری از مشکلات واژن را درمان کرده است .

در لیزر مونالیزا از اشعه CO2 جهت درمان های واژن استفاده می شود، زمانی که از لیزر مونالیزا استفاده می شود شخص در زمان درمان هیچ گونه دردی را احساس نمی کند، در این روش نیازی به بیهوشی نیست، دکتر بهمن پور برای جراحی زیبایی واژن و یا لابیاپلاستی از بی هوشی استفاده نمی کند بلکه از بی حسی موضعی استفاده می کند.

زمانی که از لیزر مونالیزا به منظور جراحی زیبایی واژن و لابیاپلاستی استفاده می شود شخص حالت سوزن سوزن را احساس خواهد کردو ارتعاشات ملایمی را در نزدیکی دهانه رحم احساس خواهد کرد.

بسته به این که میزان تغییرات واژن چقدر است و نیازبیمار چقدر است درمان با لیزر مونالیزا متفاوت است، برخی از روش های درمانی با استفاده از لیزر مونالیزا نیاز به 5 دقیقه است ، اما برخی از روش های نیاز به یک ساعت زمان نیاز است.

دکتر بهمن پور لیزر مونالیزا را به نواحی خارجی و داخلی واژن می تاباند و با تولید کلاژنی که صورت می گیرد و بهبود جریان خون جوانسازی واژن انجام می شود، یکی از مواردی را که مونالیزا بسیار عالی درمان نموده است  خشکی واژن  ( آتروفی واژن ) است


تعداد جلسات درمانی با لیزر مونالیزا

بسته به شرایط بیمار و شدت علائم هر شخص تعداد جلسات متفاوت است ، در برخی از بیماران با یک جلسه نتایج درمانی بسیاری را مشاهده خواهیم کرد ، اما در برخی از بیماران نیاز به 4 جلسه هم می باشد .


مراحل انجام لیزر مونالیزا



فاصله تعداد جلسات درمانی لیزر مونالیزا

معمولا نیاز به 40 الی 60 روز زمان است ، با استفاده از این لیزر مونالیزا می توان بهبودی طبیعی و بازسازی طبیعی را انجام داد ، به گونه ای که شخص با تغییرات قابل توجهی مواجه خواهد شد .

در اغلب بانوان پس از 12 ساعت از گذشت درمان با لیزر مونالیزا نتایج درمانی عالی مشاهده می شود که همگی بسیار خرسند هستند ، در برخی از بیماران نیاز است که زمان بیشتری پس از درمان سپری شود تا شخص نتایج درمانی را ملاحظه نماید .

مراحل لیزر مونالیزا برای هر کار جراحی زیبایی واژن متفاوت است .


منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد