سفت کردن واژن


جراحی زیبایی واژن امروزه کمک بسیار زیادی به بانوان کرده است ، با انجام جراحی زیبایی واژن می توان بسیاری از مشکلات واژن را برطرف نمود  زیرا اکثر این مشکلات در اثر عوامل مختلفی نظیر زایمان های متعدد طبیعی ، بالا رفتن سن ایجاد می شوند ، دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان در کنگره های مختلف جهانی که در خصوص جراحی زیبایی واژن است، شرکت کننده اند و با فرا گرفتن این نکات جدیدترین تکنولوژی ها و روش های جوانسازی را برای بانوان انجام می دهند .


واژینوپلاستی چیست ؟

این جراحی تا چه حد سفت کردن واژن را انجام می دهد ؟


واژینوپلاستی

با کمک جراحی واژینوپلاستی می توان سفت کردن واژن را انجام داد ، معمولا زمانی که بانوان زایمان های متعدد طبیعی را انجام می دهند واژن با تغییرات زیادی نظیر گشادی روبرو می شود ، نکته جالبی که در خصوص واژینوپلاستی می توان بیان کرد ، این می باشد که دانشگاه آمریکایی زنان ادعا کرده اند که با جراحی واژینوپلاستی حساسیت واژن نیز از بین می رود .

جمع کردن بافت واژن ، تحریک جنسی را نیز می توان با جراحی واژینوپلاستی انجام داد .



لابیاپلاستی

لابیاپلاستی یکی از محبوبترین جراحی زیبایی واژن در ایران است ، این جراحی تغییراتی را در بخش های اطراف لب های واژن اعمال می کند ، یکی از سوالاتی که مطرح می شود این است که می توان این جراحی را همزمان با واژینوپلاستی انجام داد یا خیر ؟



در پاسخ به این سوال باید بیان کرد که بله همزمان می توان این دو جراحی را همزمان با هم انجام داد ، دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بسته به شرایط بیمار و نیاز بیمار تصمیم می گیرد که این دو جراحی همزمان انجام شود یا خیر

با جراحی لابیاپلاستی می توان تقارن بین لب های واژن ، کوچک کردن لب های واژن و … ، تغییر شکل و اندازه لابیاها را انجام داد .


جراحی ترمیمی در مقابل جراحی پلاستیک

دکتر بهمن پور بیان می کنند که جراحی پلاستیک  جهت بهبود بخشی به یک آناتومی بدن است این در حالی است که جراحی ترمیمی بدن یک عضو از بدن را تقویت می نماید .

اکثر مردم جوانسازی واژن را واژینوپلاستی می شناسند ، با انجام این جراحی اعتماد به نفس شخص تا حد قابل توجهی افزایش می یابد و با واژینوپلاستی و جراحی زیبایی واژن می توان مشکلات واژن را برطرف نمود

دکتر بهمن پور بیان می کنند که با استفاده از برخی از تمرین های ورزشی نظیر تمرینات کگل می توان مشکلات جزئی واژن را نظیر شلی و ضعف عضلات واژن را بهبود بخشید .


خطرات واژینوپلاستی و لابیاپلاستی

تا به امروزه هیچ گزارشی در خصوص مشکلات لابیاپلاستی و واژینوپلاستی بیان نشده است ، در دانشگاه آمریکایی زنان نیز هیچ گزارشی در خصوص خطرات لابیاپلاستینیز بیان نشده است .

در خصوص جراحی زیبایی واژن  خطراتی بیان شده است که در ذیل به بیان آنها می پردازیم ، قبل از آن بهتر است بدانید که این خطرات جانبی است و پس از مدت زمان برطرف می شود و جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد

  • داشتن درد
  • عفونت
  • زخم
  • کبودی
  • خونریزی

و..


منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد