نکاتی در خصوص لیزر واژینال

در این مقاله به بیان مهم ترین نکات در خصوص لیزر واژینال می پردازیم تا بیشتر با این لیزر آشنا شوید ، بهتر است بدانید که لیزر واژینال نه تنها سبب جوانسازی واژن می شود بلکه تاثیر بسیار زیادی در بالا بردن اعتماد به نفس بانوان دارد ، تعداد جلسات جوانسازی واژن با لیزر را جراح زیبایی زنان تعیین می کند ، دکتر بهمن پور انواع روش های جراحی زیبایی واژن را انجام می دهند .

لیزر مونالیزا لیزری که مخصوص بانوان است ، با کمک این لیزر می توان بسیاری از مشکلات واژن را درمان نمود .


ماندگاری لیزر واژینال

در خصوص ماندگاری لیزر واژینال باید بیان کرد کهن معمولا این لیزر دارای ماندگاری بالایی است ، تعداد فواصل لیزر درمانی 30 تا 45 روز می باشد .


آیا لیزر واژینال دردناک است

در پاسخ به این سوال باید بیان کرد به دلیل اینکه از بی حسی استفاده می شود ، شخص دردی را حس نمی کند ، در برخی از مواقع هم حتی از بی حسی هم استفاده نمی شود .

نکاتی که بانوان پس از لیزر واژینال انجام دهند را در ذیل بیان می کنیم :


مراقبت های پس از لیزر واژینال

  • 72 ساعت استراحت کامل
  • به مدت یک ماه فعالیت های جنسی را متوقف نمایند
  • از بلندکردن اجسام تا سه هفته اجتناب نمایند
  • از نشستن در وان آب گرم یا استحمام با آب گرم اجتناب نمایند
  • مصرف داروها و مسکن ها به شکل منظم

هزینه لیزر مونالیزا

هزینه لیزر مونالیزا را نمی شود به شکل کامل بیان کرد ، زیرا تعداد جلسات ، نیاز به تزریق چربی به واژن ، استفاده از سایر روش های تکمیلی ، موقیعت جغرافیایی ، دستمزد جراح در هزینه لیزر واژینال تاثیر گذار است

لیزر مونالیزا انقلاب بسیار عظیمی را در دستگاه تناسلی زنان ایجاد کرد ، به گونه ای که بسیاری از مشکلات زیبایی و درمانی واژن را می توان با این لیزر درمان نمود .

دکتر بهمن پور با برگزاری کنگره های بین الملی در کشورهای مختلف سعی می کند که جدیدترین و بهترین روش ها را در کشورمان برای بانوان به کار بگیرد .


منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد