لیفت واژن

بانوانی که تمرین های سنگین ورزشی را انجام می دهند و یا اینکه اجسام سنگین را بسیار بلند کرده اند و یا زایمان های متعدد طبیعی داشته اند با برخی مشکلات نظیر افتادگی واژن روبرو می شوند برای افتادگی واژن روش های مختلفی وجود دارد ، یکی از این روش ها لیفت واژن است که در ادامه نکات مفیدی را در خصوص لیفت واژن بیان می کنیم.

واژینوپلاستی یک روش است که با هدف “سفت کردن” مهبل (واژن) است زایمان های طبیعی متعدد و یا بالا رفتن سن سبب از دست رفتن سفتی و قوام واژن می شود ، لیفت واژن کمک شایانی به بانوان می کند تا مشکلاتشون حل گردد .

می دانستید که لیفت واژن را به سه روش می توان انجام داد

  • لیفت واژن با نخ
  • لیفت واژن با جراحی
  • لیفت واژن ترکیبی

در اثر این عوامل بافت واژن با کشش روبرو می شود، بافت جراحی بافت واژن نمی تواند یک واکنش جنسی را افزایش دهد، اما با جوانسازی واژن می توان علاوه برافزایش میل جنسی ،سبب افزایش ارگاسم در بانوان می شود .


لابیاپلاستی

با عمل لابیاپلاستی می توان لب های اطراف واژن و نامتقارنی لب های واژن را اصلاح نمود ، دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان به روش های مختلفی جراحی زیبایی واژن و لابیاپلاستی را انجام می دهند .


مطالب مرتبط: بهترین دکتر لابیاپلاستی در مشهد


لابیاپلاستی را ایشان برای بانوان ودخترانی که می خواهند بدون بخیه انجام دهند با سافت سرجری انجام می دهند .

لیفت واژن با استفاده از تکنیک های روز دنیا در مطب دکتر بهمن پور انجام می شود ، زمانی که بانوان زایمان طبیعی را انجام می دهند بافت بخش ورودی واژن به دلیل کش آمدن سست شده و این امر سبب می شود که زوجین در زمان مقاربت جنسی میلشان کاهش یابد و در زمان نزدیکی از مقاربت لذتی نبرند .

این امر ممکن است شخص را با بی اختیاری ادرار ، درد لگن مواجه نماید ، این اشخاص در زمان مبتلا شدن به بی اختیاری ادرار در زمان خندیدن ، عطسه و یا کوچکترین تحریک مثانه با بی اختیاری ادرار و نشست ادرار روبرو می شوند .

یائسگی و افزایش سن یکی دیگر از عوامل از دست رفتن قوام واژن است .


مطالب مرتبط: هزینه ی عمل لابیاپلاستی در تهران


لیفت واژن با نخ

برای لیفت واژن روش های مختلفی وجود دارد ، لیفت واژن با نخ سبب می شود کنه دو طرف واژن باکمک های نخ های واژینال به آسانی به داخل کشیده شود ، به شکل سرپایی این کار انجام می شود .

برای لیفت واژن با نخ نیازی بیهوشی نمی باشد .


روش های لیفت واژن با نخ

  • مکانیکال

با این روش می توان پرینه را لیفت داد و نتایج بسیار درخشانی برای بیمار ایجاد می شود ، شخص بدون هیچ درد و خونریزی می تواند این جراحی را انجام دهد .

  • تکنیک روز تنگ کردن واژن

در این روش که جراحان بیان می کنند نسبت به روش اول کارآمدتر هست ، در این روش بخش واژن را به شکل کامل کلاژن سازی می کنند ، و بخش های و نواحی ورودی واژن را سفت کرده به گونه ای که با قوام بهتری روبرو خواهند بود .


جراحی زیبایی واژن شامل تنگ کردن واژن ، لابیاپلاستی ، سفید کردن واژن و هزینه تنگ کردن واژن و… می شود .




منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد