لیفت واژن با نخ های واژینال


آیا با نخ های واژن می توان لیفت واژن را انجام داد ؟ لیفت واژن نیازی به بی هوشی دارد ؟ با فواید لیفت واژن آشنا هستید ؟ لیفت واژن با نخ های واژینال تا چه حد ماندگاری دارد ؟ برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را مطالعه نمایید تا پاسخ تمامی سوالات خود را بیابید .

دکتر بهمن پور جراحی زیبایی واژن برای اشخاصی که به دنبال لیفت واژن بدون جراحی هستند ، استفاده از نخ های واژینال را توصیه می کنند .

 

جراحی زیبایی واژن فواید بسیار زیادی دارد ، ساده ترین فایده جراحی زیبایی واژن این است که اعتماد به نفس شخص بالا می رود و شخص نسبت به زندگی حس بهتری خواهد داشت ، این جراحی نه تنها در زیبایی تاثیر گذار است بلکه جنبه درمانی هم دارد .
یکی از زیر شاخه های جراحی زیبایی واژن ، تنگ کردن واژن است که با روش های مختلف انجام می شود ، جراح زیبایی زنان بسته به وضعیت بدنی هر شخص ، میزان گشادی واژن و نیاز بیمار تصمیم می گیرد که از کدام روش های تنگ کردن واژن استفاده نماید .




لیفت واژن با نخ های واژینال


کاندید مناسب تنگ کردن واژن

گشادی واژن برای بسیاری از زنان آزاردهنده است ، این مشکل نه تنها بدفرمی واژن را به دنبال دارد بلکه خطرعفونت های واژن را نیز افزایش می دهد .


عوامل ایجاد گشادی واژن

  • زایمان طبیعی متعدد
  • بالا رفتن سن
  • افزایش رابطه جنسی متعدد
  • ژنتیک
    و…
    دکتر بهمن پور به تمامی بانوانی که بر اثر زایمان های متعدد طبیعی ، افزایش سن ، افزایش رابطه جنسی متعدد و یا ژنتیک دچار گشادی واژن شده اند توصیه می کند که تنگ کردن واژن را انجام دهد تا علاوه بردرمان گشادی واژن ، روابط زندگی زناشویی آنها نیز بهبود یابد .

چه کسانی نمی توانند تنگ کردن واژن انجام دهند

لابیاپلاستی همزمان با تنگ کردن واژن


آیا می دانستید که می توانید همزمان با لابیاپلاستی تنگ کردن واژن را انجام دهید ، این کار را بهترین جراحان لابیاپلاستی را همزمان با تنگ کردن واژن در مطب انجام می دهد .(پیشنهاد میکنیم برای گزینش بهترین جراحان لابیاپلاستی شهر خود، مقاله ی بهترین متخصص لابیاپلاستی در شهر موردنظر را مطالعه کنید.)


مقاربت جنسی پس از تنگ کردن واژن را بانوان باید پس از سه هفته انجام دهند و به بانوان توصیه می کند مقاربت جنسی پس از تنگ کردن واژن را نباید در کمتر از این زمان انجام دهند .


مطالب مرتبط: هزینه تنگ کردن واژن


زیرا در این مدت زمان نیاز است که بهبودی کامل حاصل شود .
لیفت واژن با نخ امروزه علاوه بر اینکه طرفداران زیادی پیدا کرده است ، بلکه نتایج درمانی بسیار زیادی دارد .

لیفت واژن با نخ های واژینال تحول بزرگی را در تغییرات واژن ایجاد کرده است


منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد