, What is labiaplasty

لابیاپلاستی چیستWhat is labiaplasty


لابیاپلاستی labiaplasty  یکی از جراحی زیبایی زنان است که امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده است ، با استفاده از لابیاپلاستی می توان علاوه بر کاهش سایز لابیاها میل جنسی را در میان بانوان افزایش داد .

جراحی لابیاپلاستی labiaplasty  را باید یک جراح زیبایی زنان انجام دهد زیرا در این بخش عصب های فراوانی وجود دارد که نباید به آنها آسیب برسد به همین دلیل است که توصیه می شود حتما جراحی زیبایی لابیاپلاستی را یک جراح زیبایی زنان که در این زمینه تخصص و تبحر داشته باشد .

تخصص و تبحر جراح زیبایی زنان نه تنها در زیبایی دستگاه تناسلی تاثیر گذار است بلکه سبب افزایش حس جنسی در شخص می شود .

یکی از سوالات متداولی که پرسیده می شود این است که آیا ورزشکاران می توانند جراحی لابیاپلاستی را انجام دهند ؟

در پاسخ به این سوال اظهار می کنند ، بله این اشخاص می توانند جراحی لابیاپلاستی را انجام دهند اما تا یک ماه پس از جراحی لابیاپلاستی باید از انجام فعالیت های سنگین ورزشی باید اجتناب نمایند تا زخم ها بهبود یابد .


آیا ورزشکاران می توانند جراحی زیبایی زنان  Vaginal Beauty Surgery    را انجام دهند ؟

یکی از مراقبت بعد از جراحی لابیاپلاستی عمل کردند به توصیه های که جراح زیبایی جهت انجام این جراحی توصیه می کند اشخاص انجام دهند .

خوشبختانه دوران نقاهت جراحی لابیاپلاستی بسیار کوتاه است به گونه ای که اشخاص 48 ساعت پس ازجراحی لابیاپلاستی می توانند به سر کار خود بازگردند و فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند .

برای ورزشکاران نیز دوران نقاهت 48 ساعت است اما تا یک ماه از انجام تمرین های سنگین ورزشی باید اجتناب نمایند .

منبع: کلینیک گروه پزشکان سورنا 



یکی از موضاعات مهم در رابطه با عمل لابیاپلاستی labiaplasty ، تعریف لابیاپلاستی است، 


مطالب مرتبطهزینه ی لابیاپلاستی چقدر است؟  the cost of labiaplasty


 بسیاری از زنانی که خواستار انجام این جراحی هستند تعریف دقیقی از این روش جراحی زیبایی زنان ندارند.


تفاوت لابیاپلاستی با لبیوریداکشن

تفاوت عمل زیبایی واژن  labiaplasty    با لبیوریداکشن


هدف از عمل لابیاپلاستی    labiaplasty تغییر سایز لابیاها و ایجاد یک هارمونی مناسب در دستگاه تناسلی زنان است. اصلاح نمودن عدم تقارن لابیا ها، رفع چین و چروک پوستی لابیا ها و کوچک کردن سایز لابیاها از دلایل انجام جراحی لابیاپلاستی می باشد. در جراحی لابیاپلاستی از تکنیک هایمختلفی استفاده می شود که در زیر به بیان توضیحاتی در رابطه با این تکنیک ها می پردازیم:


TRIM Techniqe



TRIM Techniqe حدودا به یک ساعت زمان نیاز دارد در این تکنیک دکتر لیلا خلیلی جراح زیبایی زنان به منظور اصلاح نمودن لابیاها با کلامپ نمودن لب های داخلی برشی را ایجاد می نمایند و سپس به بخیه لب ها می پردازند.


WEDGE  Techniqe



WEDGE  Techniqe به مدت زمان بیشتری نیاز دارد در این تکنیک با استفاده از برش V شکل در لبه های لابیا مینور تغییرات لازم انجام می گیرد و ظاهر زیبایی در لابیا ها ایجاد می شود.


تکنیک سافتنینگ


برخی از مراجعین دکتر لیلا خلیلی متخصص زنان و زایمان این سوال را مطرح می کنند که آیا لابیا پلاستی بدون انجام برش امکان پذیر می باشد یا خیر؟


یکی از روش های جدید لابیاپلاستی labiaplasty  که با دستگاه مخصوصی انجام می شود روش سافتنینگ می باشد که در این روش با استفاده از وسیله ای مخصوص سافلینگ، لابیا ها بدون ایجاد برش و بخیه زدن تراش داده می شود باید به این نکته اشاره کرد که انجام این  روش لابیاپلاستی برای افرادی مناسب می باشد که اندازه لابیاهای آن ها کوچکتر از یک سانت و یا خواستار تغییر شکل و تغییر رنگ لابیا می باشند.


در واقع لابیاپلاستی labiaplasty  شامل عمل ها و تکنیک هایی است که در نهایت منجر به زیبایی لابیاها و ایجاد یک هارمونی مناسب در دستگاه تناسلی زنان می شود و در مقابل عمل لبیوریداکشن است که متاسفانه در اکثر موارد با استفاده از نام لابیاپلاستی  برای بیمارن انجام می گرید که تکنیک ساده ای است که نیاز به مهارت خاصی ندارد 




مطالب مرتبط: بهترین دکتر لابیاپلاستی Doctor lobby plastician


.


انجام لبیوریداکشن بسیار ساده می باشد و تکنیک خاصی ندارد و توسط اکثر پزشکان انجام می گیرد اما انجام عمل زیبایی واژن  labiaplasty    حتما احتیاج دارد که توسط یک پزشک باتجربه و مهارت بالا صورت گیرد، در صورتی که خواستار دریافت اطلاعات بیشتری از جراحی لابیاپلاستی هستید می توانید از طریق وب سایت سپیدیار در زمینه جراحی لابیاپلاستی ریافت نمایید.


 مطالب مرتبطهزینه ی لابیاپلاستی چقدر است؟  the cost of labiaplasty


لابیاپلاستی (جراحی زیبایی زنان  Vaginal Beauty Surgery   ) چیست؟

عمل لابیاپلاستی    labiaplasty (labiaplasty) نوعی عمل جراحی زیبایی است که به وسیله آن، شکل ظاهری لبه داخلی و یا لبه بیرونی واژن را بهبود می بخشند. آمارها نشان می دهد بیشتر خانمهایی که متقاضی عمل لابیاپلاستی هستند، تمایل به کاهش اندازه و یا طول لبه داخلی واژن خود دارند. اگرچه تابحال از نظر فنی، اندازه نرمالی برای لبه واژن تعریف نشده است، اما حالت ایده آل برای بیشتر زنان حالتی است که لبه داخلی واژن از لبه بیرونی آن بیرون نزند. البته ناگفته نماند که در این جراحی، مقدار اضافی کلاهک کلیتوریس نیز می تواند برداشته شود.


چرا زنان به دنبال عمل زیبایی واژن هستند؟

تقاضا برای جراحی زیبایی زنان  Vaginal Beauty Surgery    در طی سالهای اخیر افزایش یافته است. بیشتر زنان با هدف داشتن واژنی زیباتر، دست به عمل لابیاپلاستی می زنند. البته زنانی هم هستند که به دلیل ناراحتی در لباس پوشیدن و تمرینات ورزشی یا مشکلات حاد در رابطه جنسی خود، متقاضی این جراحی هستند. اگرچه بیرون زدگی لبه های داخلی واژن یک امر غیر طبیعی نیست؛ اما اگر واژن(vaginoplasty)

، لبه های بزرگی داشته باشد، می تواند موجب درد و ناراحتی و حتی احساس خجالت در فرد شود. پس بطور خلاصه می توانیم اینطور بگوییم که لابیاپلاستی می تواند باعث شود زنان احساس بهتری نسبت به خودشان داشته باشند و هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ جنسی کیفیت زندگیشان بهبود پیدا کند.


دلایل اصلی که خانمها به انجام عمل زیبایی واژن  labiaplasty    اقدام می کنند عبارتند از:

• داشتن ظاهری تمیز و زیبا

• اصلاح عدم تقارن ظاهری واژن

• درد در حین مقاربت جنسی

• کم بودن تحریک کلیتوریس به دلیل پوست اضافه کلاهک کلیتوریس

• درد یا ناراحتی در هنگام فعالیت هایی مثل دوچرخه سواری

• ناراحتی در هنگام پوشیدن لباس های تنگ مثل شلوارهای چسبان

• احساس کشیدگی، سایش و سوزش در هنگام ورزش



آشنایی با روش های لابیاپلاستی با لیزر  Laser labiaplasty


روش های متفاوتی برای انجام عمل لابیاپلاستی    labiaplasty وجود دارد. اما معمولا دو روش هستند که توسط جراحان ارجحیت دارند: روش trim و روش wedge.

در روش trim، لابیا مینور (لبه داخلی واژن) بریده شده و دو لبه با بخیه به هم دوخته می شوند. مزیت این روش، سریع بودن عمل جراحی است. اما این احتمال هم وجود دارد که لبه داخلی واژن بیش از حد بریده شده و جای خط زخمی مستقیم، بر روی مرز لبه واژن باقی بماند. به همین دلیل معمولا روش دوم، روش ارجح در عمل زیبایی واژن است.

در روش wedge یک برش V شکل در مرکز لبه اضافی ایجاد می کنند. این روش نسبت به روش trim بهتر است زیرا مرز طبیعی لبه واژن را حفظ می کند.

همچنین پزشک برای انجام عمل لابیاپلاستی می تواند از تبغ جراحی و یا لیزر مونالیزا استفاده کند. استفاده از لیزر ضمن اینکه باعث می شود، برش دقیق تر انجام شود می تواند موجب بهبود سریعتر بخیه ها هم بشود.



کوچک سازی کلاهک کلیتوریس حین عمل لابیاپلاستی labiaplasty 

کوچک سازی کلاهک کلیتوریس را می توان همزمان با عمل زیبایی واژن یا به صورت یک عمل جداگانه انجام داد. در این حالت، کل ناحیه واژن باید به صورت یکجا مورد بررسی قرار بگیرد و جراحی به صورتی انجام شود که اجزای بیرونی واژن از نظر سایز، متناسب باشند. در واقع، در برخی بیماران، پوست اضافه ای در ناحیه کلاهک کلیتوریس و لابیا وجود دارد که اگر تنها لابیا مورد عمل قرار گیرد، نیمه بالایی این ناحیه شکل غیر طبیعی به خود خواهد گرفت. در نتیجه پزشک جراح، همزمان با لابیوپلاستی، به منظور زیبایی هرچه بیشتر واژن، کلاهک کلیتوریس را هم کوچک می کند.  


جراحی زیبایی واژن (لابیاپلاستی labiaplasty ) چقدر طول می کشد؟


پیش از هرگونه عمل لابیاپلاستی، حتما یک جلسه مشاوره لازم است. در این جلسه، پزشک نحوه جراحی را برای شما توضیح خواهد داد و به شما کمک می کند که بفهمید قبل از عمل، در حین جراحی و پس از آن، باید انتظار چه چیزهایی را داشته باشید.

بیشتر عمل های لابیاپلاستی تحت بی حسی موضعی بدون تزریق وریدی انجام می شوند. عمل معمولا حدود یک ساعت به طول می انجامد.  


مطالب مرتبطهزینه ی لابیاپلاستی چقدر است؟  the cost of labiaplasty


عوارض لابیاپلاستی چیست ؟ complications of labiaplasty

لابیاپلاستی جزو جراحی های ایمن و بی خطر محسوب می شود. این عمل اگر توسط جراحی مجرب در کلینیک یا مطب معتبر انجام شود، کاملا بی خطر خواهد بود و تجربه شیرینی را برای شما رقم خواهد زد. به همین دلیل است که ما خانم اسدی را به شما پیشنهاد می دهیم. پس از این عمل، بدلیل بخیه های زده شده، معمولا افراد نیاز دارند تا یک روز از کمپرس یخ استفاده کنند. تا سه روز امکان دارد دچار درد و ورم در ناحیه واژن خود شوند که با مسکن ها قابل رفع است. بعد از حداکثر یک هفته به سر کار خود برمی گردند و بهبودی کامل دست پیدا می کنند. در پایان هم بعد از حداکثر یک ماه شخص می تواند رابطه جنسی خود را از سر بگیرد.


یکی از جدیدترین متدهای روز دنیا در عملهای زیبایی زنان و بخصوص عمل زیبایی واژن، استفاده از لیزر مونالیزاتاچ است. دقت بالای لیزر در برش باعث زیباتر شدن هرچه بیشتر نتیجه عمل می شود. ضمن اینکه عوارض احتمالی عمل بسیار کمتر شده و فرد می توانید بعد از نیم ساعت استراحت در مطب بدون هیچ مشکلی به خانه برگردد. چنانچه علاقمندید در خصوص این روش و مزایا و هزینه آن بیشتر بدانید پیشنهاد می کنیم مقاله لعوارض لابیاپلاستی چیست ؟ complications of labiaplasty را مطالعه بفرمایید. 


ویزیت های پس از عمل لابیاپلاستی    labiaplasty


ویزیت های پس از عمل معمولا بصورت زیر می باشند:

یک هفته پس از جراحی: برای بررسی بخیه ها

یک ماه پس از عمل: برای بررسی نتیجه نهایی عمل و آمادگی شخص برای برقراری رابطه جنسی  



پیشنهاد میکنیم ببینیدفیلم عمل لابیاپلاستی   labiaplasty action movie


مراقبتهای بعد از عمل لابیاپلاستی


بهبودی پس از انجام لابیاپلاستی با لیزر  Laser labiaplasty نسبتا سریع است. به طور تیتروار نکاتی را که باید پس از عمل، رعایت کنید در ادامه بیان می کنیم:

- در سه روز اول بعد از جراحی، احساس درد و تورم طبیعی است که با مسکن های خوراکی مثل قرص بروفن به راحتی قابل کنترل است.

- روز اول پس از عمل، استفاده از کمپرس یخ و تمیز نگه داشتن ناحیه تناسلی توسط پزشک توصیه می شود.

- از پوشیدن لباس های تنگ خودداری کنید.

- بیشتر بیماران در کمتر از یک هفته (3 تا 5 روز) به سر کار و فعالیت های عادی خود بر می گردند.

- می توانید 24 ساعت پس از جراحی دوش بگیرید اما باید از مالش ناحیه جراحی خودداری کنید.

- حمام طولانی، نشستن در وان و یا رفتن به استخر تا بهبودی کامل ممنوع هستند.

- تورم و درد تا سه روز بیشترین میزان را دارد و ورم تا دو یا سه هفته بعد از جراحی کم کم کاهش خواهد یافت. 

- از تمرینات ورزشی که به طور مستقیم موجب وارد آمدن فشار و سایش به ناحیه عمل می شوند (دوچرخه سواری، اسب سواری و غیره) تا خوب شدن کامل خودداری کنید.

- فعالیت جنسی را می توان 3 تا 4 هفته پس از عمل جراحی از سر گرفت اما بیشتر زنان برای جلوگیری از باز شدن زخم ترجیح می دهند که 6 تا 8 هفته صبر کنند. (بهتر است اجازه دهید زخمتان به طور کامل بهبود یابد وگرنه احتمالا مجبور به طی کردن دوره بهبودی جدیدی می شوید.)

توجه کنید که تمام توصیه ها و روند های بهبودی از بیماری تا بیمار دیگر متفاوت هستند. بنابراین، این توصیه های عمومی ممکن است برای تمام بیماران قابل اجرا نباشند. حتما با پزشک خود در تماس باشید و بر اساس صلاحدید او فعالیت های مختلف را از سر بگیرید.




بخوانید:بهترین دکتر لابیاپلاستی  Doctor lobby plastician 


چه سنی برای انجام جراحی زیبایی زنان  Vaginal Beauty Surgery    مناسب است؟ 

.، یکی از عملهای سبک و سرپایی و بدون عارضه زیبایی محسوب می شود و قشر زیادی از خانمها به انجام آن مبادرت می ورزند. این عمل می تواند برای دختران بالای 20 سال تا خانمهای 50 ساله بدون هیچ مشکلی انجام شود. در سنین بالای 50 سال، بدن در ترمیم خود و بهبود بخیه ها معمولا با مشکل مواجه می شود و به همین دلیل در این سن انجام عمل زیبایی واژن پیشنهاد نمی شود. در مورد سنین زیر 20 سال هم هنوز، احتمال تکمیل نشدن رشد جنسی خانم و به بلوغ جنسی کامل نرسیدن دختر وجود دارد. این نکته حائز اهمیت است که بلوغ جنسی با رشد لابیاها همراه است. به همین دلیل به دختران زیر این سن پیشنهاد می شود تا رسیدن به سن 20 سالگی از انجام لابیوپلاستی خودداری کنند. 


هزینه لابیاپلاستی چقدر است؟

بدون شک یکی از سوالات متداول در مورد هر عمل زیبایی، هزینه آن است. عوامل متعددی بر هزینه لابیاپلاستی تاثیرگذارند و این عوامل موجب ایجاد یک رنج قیمت در این عمل می شوند. چنانچه تمایل دارید بدانید چه چیزهایی بر این رنج قیمت تاثیر گذارند پیشنهاد می کنیم مقاله بیشتر بخوانیدهزینه عمل لابیاپلاستی در تهران   the cost of labiaplasty  را بخوانید. 


آیا دختران باکره هم می توانند عمل لابیاپلاستی    labiaplasty انجام دهند؟

بله. این عمل برای دختران باکره منعی ندارد. لابیاپلاستی عملی است که با لبه های واژن کار دارد در حالیکه پرده بکارت داخل دستگاه تناسلی قرار دارد. بنابراین در لابیاپلاستی هیچ آسیبی به پرده بکارت نمی خورد و این عمل برای دختران باکره منعی ندارد.


آیا می توان جراحی لابیاپلاستی   labiaplastyرا هنگام زایمان انجام داد؟

از آنجایی که هنگام زایمان، میزان خونریزی در قسمت واژن زیاد است درحالیکه عمل زیبایی لابیا جزو جراحی های زیبایی محسوب می شود، انجام این عمل را باید به وقت دیگری موکول کرد. دو ماه پس از زایمان زمان مناسبی برای عمل زیبایی واژن محسوب می شود. 


پیشنهاد میکنیم ببینیدفیلم عمل لابیاپلاستی   labiaplasty action movie


آیاجراحی لابیاپلاستی   labiaplasty درد دارد؟

بدون شک خیلی از خانمها از انجام عمل لابیاپلاستی می ترسند و گمان می کنند این عمل یک جراحی دردناک است. به این خانمها حق می دهیم و می دانیم که علت این طرز تفکر به خاطر تعداد بالای عصبهای حسی در لبه های واژن و حساسیت شدید آن است. اما لازم است توضیح دهیم که این عمل هم اکنون در مطب خانم دکتر ذاکرین با جدیدترین متدهای بی حسی و طی چندین مرحله بی حسی انجام می شود. عمل لابیاپلاستی هم اینک تحت بی حسی کامل و کاملا بدون درد انجام می شود و خیال شما از این بابت کاملا آسوده خواهد بود. 


آیا لابیاپلاستی با لیزر  Laser labiaplasty باعث کاهش میل جنسی می شود؟

نگرانی برخی از خانمها این است که مبادا لابیاپلاستی باعث کاهش میل جنسی بشود. در پاسخ باید گفت عصبهای جنسی زنان در دو نقطه از واژن قرار دارند. بخش اول در نقطه G هستند که درون واژن قرار دارد و موجب تحریک جنسی درون مهبلی می شود و بخش دوم در قسمت کیتوریس هستند و باعث ارگاسم بیرونی می شوند. از آنجایی که  اعصاب جنسی در قسمت لابیاها وجود ندارند، عمل زیبایی لابیا هیچ آسیبی به روابط جنسی خانم نمی زند. از طرف دیگر با زیبا شدن واژن، اعتماد بنفس خانم در روابط جنسی بسیار بالاتر می رود و این مورد باعث بهبود روابط جنسی می شود. همین موضوع  یکی از اصلی ترین دلایل گرایش خانمها به عمل های زیبایی واژن در سراسر دنیاست.

 

جراحی زیبایی واژن از جراحی های زیبایی است که اغلب خانم ها تمایل به انجام آن دارند که اصطلاحا به آن جراحی زیبایی واژن یا لابیاپلاستی labiaplasty  گفته میشود.

عمل جراحی لابیاپلاستی که جراحی پلاستیک بر روی لابیا ( لبه های اطراف واژن ) است، به منظور تغییر شکل و اندازه ی لابیا صورت می پذیرد. همچنین در برخی مواقع به منظور ایجاد تقارن بین لبه های واژن صورت می پذیرد. این عمل می تواند به تنهایی و یا به همراه جراحی واژینوپلاستی انجام گیرد.


مطالب مرتبطهزینه ی لابیاپلاستی چقدر است؟  the cost of labiaplasty


انواع جراحی پلاستی

  • مونس پلاستی
  • واژینوپلاستی
  • هاپمنوپلاستی
  • جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty
  • افزایش G- spot
  • برداشتن پوست یا روکش کلیتوریس
  • فرونوپلاستی
  • پرینوپلاستی
  • و درمان ترکیبی موارد فوق

 لابیاپلاستی چیستWhat is labiaplasty



برخی از نکات مهم که اشخاص باید بدانند:

چین و چروک دستگاه تناسلی در اشخاص امری طبیعی می باشد ، بنابراین این تصور اشتباه می باشد که براثر خود ارضایی امر رخ داده است .

میل جنسی ارتباطی با اندازه لبهای کوچک تناسلی ندارد .


جراحی زیبایی زنان

دلایل انجام جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty:

  • اصلاح نمودن عدم تقارن لبیاها
  • کاهش یافتن تحریک کلیتوریس
  • از بین بردن چین وچروک پوستی لابیاها
  • ایجاد کردن دستگاه تناسلی زیبا

انواع تکنیک های لابیاپلاستی

تکنیک برداشتن :

در تکنیک برداشتن، به طور کامل لابیامینور برداشته می شود .

تکنیک wedge :

طی آن بافت اضافی لابیا به صورت wedge برداشته می شود .

برداشتن قسمت مرکزی لابیا

این تکنیک شامل برداشتن deepitelizatio و پوشش آن به طوری که حاشیه اطراف کاملا سالم و طبیعی مانده و ترمیم شود .

توضیحاتی در خصوص جراحی زیبایی زنان  Vaginal Beauty Surgery   :

 عمل جراحی لابیاپلاستی نیازی به بستری شدن ندارد بلکه به شکل سرپایی انجام می شود .

این جراحی را می توان به شکل سرپایی انجام داد ، اما اگر بیمار بخواهد با بیهوشی عمومی  می توان این جراحی را انجام داد .

تکنیک های که  در جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty انجام می دهند :

  1. TRIM Techniqe

در این تکنیک دکتر لیلا خلیلی با کلامپ نمودن لبهای داخلی برش را ایجاد می نماید ، سپس به بخیه لبها می پردازد ، به طور میانگین این جراحی یک ساعت به طول می انجامد .

2- WEDGE  Techniqe

در این تکنیک جراحی جراح زیبایی واژن با استفاده از برش V شکل بیشترین بافتی را که در لبه های لبیامینور می شود ایجاد می کند ، این عمل نسبت به عمل قبلی نیاز بیشتری زمان برای جراحی دارد ، اما از نظر ظاهری نتایج بهتری حاصل می شود .

چه کسانی برای انجام جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty مناسب هستند؟

خانم هایی که تعداد زیادی زایمان داشته اند برای انجام این عمل بسیار مناسب هستند. همچنین افرادی که دارای لابیامینورهای بزرگی هستند ( لبه های اطراف دهانه واژن آنها بزرگ و پهن است ) می توانند این جراحی را انجام دهند و با اینکار ناحیه ی تناسلی خود را جوانسازی کنند. همچنین کسانی که دارای درد و مشکلات جنسی هستند برای انجام این جراحی گزینه ی مناسبی هستند.


عوارض عمل لابیاپلاستی :

خوشبختانه جراحی لابیاپلاستی دارای عوارض خاصی نیست اما در برخی از اشخاص که حساس می باشند ممکن است کمی تورم وحساسیت در زمان نزدیکی ایجاد نماید که پس از گذشت مدت زمانی برطرف می شود .

اگر این جراحی در مراکز معتبر و نزد پزشک متبحر انجام شود ، هیچ گونه عارضه ای و مشکلی برای بیمار پس از جراحی ایجاد نمی شود .



مطالب مرتبطهزینه ی لابیاپلاستی چقدر است؟  the cost of labiaplasty


نحوه ی انجام عمل لابیاپلاستی

جراحی زیبایی لابیاپلاستی با بی حسی موضعی انجام می شود و درد زیادی ندارد. همچنین دوره نقاهت آن کوتاه مدت خواهد بود چرا که در این ناحیه گردش خون بسیار بالا است. دوره ی نقاهت بعد از این عمل حدود سه روز خواهد بود و بعد از آن با انجام توصیه های پزشک متخصص جراحی زیبایی زنان، می توانید به زودی به بهبودی کامل برسید.


پیشنهاد میکنیم ببینیدفیلم عمل لابیاپلاستی   labiaplasty action movie


 لابیاپلاستی بدون جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty

آیا لابیا پلاستی بدون انجام برش امکان پذیر می باشد یا خیر؟

یکی از روش های جدید لابیاپلاستی که با دستگاه مخصوصی انجام می شود روش سافتنینگ می باشد که در این روش با استفاده از وسیله ای مخصوص سافلینگ، لابیا ها بدون ایجاد برش و بخیه زدن تراش داده می شود باید به این نکته اشاره کرد که انجام این  روش لابیاپلاستی برای افرادی مناسب می باشد که اندازه لابیاهای آن ها کوچکتر از یک سانت و یا خواستار تغییر شکل و تغییر رنگ لابیا می باشند

توصیه های پس از جراحی لابیاپلاستی از طرف بهترین دکتر لابیاپلاستی Doctor lobby plastician :

پس از عمل لابیاپلاستی در صورت مشاهده افزایش تورم و کبودی به پزشک مراجعه نمایید .

پس از عمل لابیاپلاستی در محل بخیه ها با مشاهده ترشح زرد یا سبز حتما به پزشک مراجعه نمایید.

در صورت بوی بد واژن حتما به پزشک مراجعه نمایید .


برداشتن کلاهک کلیتوریس :

در برخی از موارد در زمان مقاربت جنسی پوست ضخیم کلیتوریس بسیار آزار دهنده است بنابراین با انجام عمل لابیاپلاستی می توان به درمان آن پرداخته شود ، عمللابیاپلاستی علاوه بر رفع مشکل فوق سبب زیبایی ظاهری دستگاه تناسلی می شود .

هزینه جراحی لابیاپلاستی در تهران  labiaplasty  :

همان گونه که هیچ یک از جراحی های زیبایی شامل بیمه نمی شود عمل جراحی لابیاپلاستی نیز شامل بیمه نمی شود ، هزینه جراحی با توجه به نیازهای هر شخص متفاوت می باشد و نمی توان هزینه دقیقی را برای آن بیان کرد .


 بخوانید:مراقبتهای بعد از عمل لابیاپلاستی care after labiaplasty 

نیاز است که مراقبت هایی بعد از جراحی لابیاپلاستی انجام شود تا فرد زودتر به بهبودی کامل دست یابد. برخی از این اقدامات عبارتند از:

  • استفاده از کمپرس سرد به مدت دو روز
  • استفاده از پماد تتراسایکلین به مدت دو روز
  • جلوگیری از ورزش تا 3 هفته بعد از عمل
  • عدم نزدیکی جنسی به مدت یک ماه بعد از عمل


بخوانیدبهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران Doctor lobby plastician


تغذیه پس از عمل لابیاپلاستی :

پس از جراحی لابیاپلاستی نیاز است شخص در رژیم غذایی خود یکسری نکات را انجام دهد .

 پس از جراحی لابیاپلاستی مصرف مایعات را افزایش دهد ، اگر شخص پس از جراحی رژیم غذایی مناسب را رعایت نکند ممکن است به یبوست مبتلا شود ، در نتیجه در بخش ناحیه تناسلی ممکن است با درد مواجه شود . مصرف غذاهای تند و پرچرب بهتر است برای مدتی استفاده نشود .

پس از جراحی لابیاپلاستی شخص باید روزانه محل جراحی را با ژل شست و شو دهد و خشک نماید .

 اگر بیمار به مدت یک ماه پس از جراحی با درد مواجه شد هر چه سریع تر به پزشک مراجعه نماید .


نقش جراح در جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty

برخی از زنان بدلیل انتخاب نادرست جراح پس از انجام جراحی لابیاپلاستی دچار مشکلات فراوانی می شوند برخی از پزشکان تخصص کافی در انجام این جراحی ندارند و اقدام به انجام این جراحی می کنند که در این صورت نتنها باعث زیبا نشدن ناحیه تناسلی بلکه می توانند باعث عدم تقارن و بروز مشکلات جدی در ناحیه تناسلی شوند.


جراح مهمترین اصل در جراحی زیبایی است که در صورت نداشتن تخصص کافی حتی اگر از بهترین دستگاه استفاده کند نتیجه دلخواه دریافت نمی شود.

در صورت انجام نادرست جراحی لابیاپلاستی ممکن است عدم تقارن، کند شدن کامل لابیا و مشکل در ارگاسم ایجاد شود.


چه مدت پس از جراحی لابیاپلاستی باید بستری شد ؟


جراحی لابیاپلاستی یکی از جراحی های محبوب در میان زنان است ، این جراحی امروزه در میان زنان بسیار طرفدار پیدا کرده است ، علت های مختلفی سبب این امر شده است ، یکی از دلایل مهم برای انجام جراحی لابیاپلاستی تاثیر در روابط جنسی می باشد ، عمل لابیاپلاستی باعث بهبود روابط جنسی می شود .

چه مدت پس از لابیاپلاستی باید بستری شد ؟

یکی از سوالات متداولی که از دکتر اسدی پرسیده می شود در خصوص بستری شدن لابیاپلاستی در تهران  labiaplasty  Lobboplasty surgery است که در ادامه به بیان این موضوع می پردازیم .

بهترین دکتر لابیاپلاستی Doctor lobby plasticianشخص به آن دچار می شود بسیار اندک می باشد و با مصرف مسکن و داروهای که پزشک تجویز نموده است برطرف می شود جای نگرانی نیست ، در زمان جراحی لابیاپلاستی با درد همراه نیست زیرا جراح زیبایی زنان از بی حسی موضعی استفاده می کند .

اشخاصی که شاغل می باشند و می خواهند در خصوص بستری شدن پس از جراحی لابیاپلاستی بدانند باید بیان کرد که این اشخاص 24 ساعت پس از جراحی لابیاپلاستی می توانند سرکار بازگردند بنابراین نیازی به گرفتن مرخصی طولانی مدت ندارند .

دکتر لیلا خلیلی بیان می کنند در صورتی که اشخاص به طور طولانی مدت روی صندلی نشسته و یا نیاز است که به شکل منظم و مرتب راه بروند می توانند 24 ساعت پس از جراحی لابیاپلاستی به سرکار بازگردند و فعالیت های روزانه خود را از سر گیرند .

بانوان ورزشکار که نیاز به فعالیت مداوم دارند نیز می توانند سه روز پس از جراحی لابیاپلاستی به انجام تمرینات ورزشی خود بپردازند ، اما تا حد ممکن باید از فعالیت های سنگین اجتناب نمایند .

یکی از مهم ترین مراقبت های بعد از لابیاپلاستی به مدت یک الی سه ماه در وان آب گرم یا دوش آب گرم را انجام ندهند .

فعالیت های جنسی نباید باید به مدت سه ماه انجام شود .

دکتر لیلا خلیلی جراح زیبایی زنان روش های مختلفی را برای جراحی زیبایی واژن انجام می دهند که یکی از این جراحی ها لابیاپلاستی می باشد ، اشخاص پس از لابیاپلاستی نهایت رضایت را جراحی دارند زیرا خانم دکتر نهایت دقت را دارند و دارای توانایی بالایی در زیباسازی واژن هستند ، دکتر خلیلی سالیان است که جراحی واژن را انجام می دهند و در این زمینه تخصص و تبحر دارند .

 


 بخوانید:مراقبتهای بعد از عمل لابیاپلاستی care after labiaplasty 


درواقع بهترین روش لابیاپلاستی، جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty به روشی  است که با دستگاه مخصوص روش سافرینگ انجام می شود. این روش بدون اینکه جای عمل برجای بگذارد صورت می گیرد. در روش سافرینگ فرد دردی را احساس نمی کند و با کمترین میزان خونریزی این عمل انجام می شود.

روش بدون جراحی سافرینگ با استفاده از یک تکنولوژی خاص و دستگاه خاصی، بیشتر در کشور های آمریکایی و اروپایی انجام می شود در این روش از چاقو و لیزر برای کوچک کردن لبیاها استفاده نمی شود.برای انجام سافرینگ در ابتدا فرد  باید قبل از عمل معاینه، بررسی و مشاوره شود.


 بخوانیدبهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران Doctor lobby plastician


چه کسانی کاندید انجام جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty هستند؟


بهترین کاندیدای این عمل کسانی هستند که اندازه لبیاهای آن ها کوچکتر از یک سانت باشد. یعنی لبیاهای بزرگ و غیر نرمال برای انجام این روش مناسب نیستند. این روش بعد از بی حسی با استفاده از دستگاه مخصوص بدون اینکه جراحی یا برشی صورت گیرد انجام می شود. بعد از گذشت حدود 5 روز تا 1 هفته لیباها شکل اصلی خود را پیدا می کنند.

در مواردی که لبیا ها بزرگ باشند و فرد خواستار انجام این روش برای تغییر سایز آن ها باشد سافرینگ در چند نوبت انجام می شود.

مزایای لابیاپلاستی به روش سافرینگ


  • سفید کردن لبیا  Whitening lobia
  • یک رنگ کردن لبیا
  • تغییر شکل لبیا
  • روشن کردن واژن

برای انجام  جراحی زیبایی زنان  Vaginal Beauty Surgery    به روش سافرینگ  حتما باید فرد کاندیدای مناسبی برای انجام این روش باشد.

با استفاده از همین روش و همین تکنولوژی می توانیم ضایعاتی که از مقعد بیرون زده می شود (هموروئید)  بدون جراحی کردن، برش دادن و بخیه زدن از بین برد.

در صورت بروز این ضایعات فرد از لحاظ زیبایی، بروز عفونت و احساس خارش با مشکل روبرو می شود و همچنین شخص از لحاظ بهداشتی و تمیز کردن ناحیه مقعد دچار مشکل می شود. که می توان بدون استفاده از چاقو و لیزر این ضایعات رو با استفاده از روش سافرینگ با بی حسی از بین برد.

احساس درد و زمان بهبود در استفاده از این روش نسبت به روش های دیگر که در آن ها از چاقو و لیزر استفاده می شود کمتر است.


بیشتر بخوانیدهزینه عمل لابیاپلاستی در تهران   the cost of labiaplasty 



هموروئید


هموروئید در واقع بیرون زدگی عروق یا پوست ناحیه مقعد است که به دلیل یبوست های مزمن و فشاری که بروی مقعد وارد می شود بروز می کند.

هموروئید دو نوع است هموروئید های خارجی و هموروئید های داخلی که در هموروئید های خارجی فقط بیرون زدگی پوست را داریم که بیشتر از نظر بهداشت و زیبایی مشکل ایجاد می کند یا باعث ایجاد خارش می شود که بدون جراحی و ایجاد برش و خون ریزی می توان این ضایعه را از بین برد.



یکی از سوالات متداولی که بسیاری از دختران از بهترین جراحان زیبایی می پرسند این است که آیا دختران باکره می توانند لابیاپلاستی labiaplasty را انجام دهند یاخیر؟ که در این بخش به پاسخ این سوال می پردازیم تا در این زمینه اطلاعات لازم را بدست آورید.


بخوانیدبهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران Doctor lobby plastician



آیا دختران باکره می توانند لابیاپلاستی انجام دهند.


پیشنهاد میکنیم ببینیدفیلم عمل لابیاپلاستی   labiaplasty action movie


در ابتدا باید بیان کنیم کهلابیاپلاستی یک نوع جراحی زیبایی واژن است که به منظور کوچک کردن لابیا ها با استفاده از لیزر صورت می گیرد این جراحی خارج از پرده بکارت انجام می گیرد و یک نوع جراحی است که ربطی به پرده بکارت ندارد و انجام این کار هیچ آسیبی به پرده بکارت وارد نمی کند.


با استفاده از لابیاپلاستی در تهران  labiaplasty  می توان ظاهر زیبایی در لابیا ها ایجاد کرد بسیاری از دختران پس از سن بلوغ لابیا های آن ها بیش از حد رشد می کند به گونه ای که بدلیل بزرگ بودن لابیا ها نمی توانند لباس های تنگ بپوشند.


بزرگ بودن بیش از حد لابیاها در برخی از دختران موجب کاهش اعتماد بنفس آن ها گردیده است و ظاهر بزرگ لابیاها آن ها را آزرده خاطر کرده است که با استفاده از جراحی لابیاپلاستی می توان این مشکل را برطرف کرد و ظاهر لابیا ها را کوچک و زیبا کرد.


برخی از دختران از رنگ تیره واژن خود بسیار رنج می برند و این مسئله ذهن آن ها را بسیار درگیر کرده است که با استفاده از لیزر می توان دستگاه تناسلی و کشاله ران را روشن تر کرد. سفید کردن واژن با استفاده از لیزر هیچ آسیبی به پرده بکارت وارد نمی کند و دختران باکره در صورت تیره بودن ناحیه واژن می توانند آن را انجام دهند.


برای انجام جراحی لابیاپلاستی چیست انتخاب پزشک بسیار حائز اهمیت است دکتر لیلا خلیلی جراح زیبایی زنان در انجام این جراحی از تجربه بسیار بالایی برخوردار هستند و با روش ها و تکنیک های روز دنیا با مهارت و دقت بالا عمل لابیا پلاستی را انجام می دهند و در این زمینه می توانند راهنمایی و مشاوره های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.



لابیاپلاستی در تهران  labiaplasty  از جمله جراحی زیبایی زنان می باشد که از طریق آن تغییراتی در شکل واژن صورت می گیرد. لابیاپلاستی یکی از جراحی های پرطرفدار در کشورهای امریکایی و اروپایی می باشد. از طریق لابیاپلاستی شکل و اندازه لابیاهای واژن تغییر پیدا می کند. این جراحی را می توان با جراحی زیبایی دیگری به نام واژینوپلاستی انجام داد.


پیشنهاد میکنیم ببینیدفیلم عمل لابیاپلاستی   labiaplasty action movie



کاربردهای عمل لابیاپلاستی از نظر بهترین دکتر لابیاپلاستی  Doctor lobby plastician 

  1. برطرف کردن اشکالات ظاهری لابیاها نظیر بدشکلی و چروک های آن
  2. قرینه سازی لبایای واژن
  3. کاهش تحریک های نقاط کلیتوریس ( به دلیل وجود رشته های عصبی دراین نقطه بسیار حساس و تحریک پذیر می باشد)
  4. زیبا کردن تحریکات دستگاه تناسلی زنان

اقدامات بعد از لابیاپلاستی در تهران  labiaplasty 

  1. مصرف به موقع داروهای تجویزشده توسط پزشک متخصص بعد از لابیاپلاستی
  2. استفاده از کرم و پماد ضد عفونی کننده در محل بخیه ها برای جلوگیری از عفونت و بهبودی سریع زخم ها
  3. عدم داشتن رابطه جنسی تا یک ماه پس از عمل
  4. عدم انجام ورزش و فعالیت های سنگین به مدت حداقل سه هفته بعد از جراحی
  5. خشک کردن محل جراحی بعد از انجام لابیاپلاستی
  6. استفاده از پماد موضعی آنتی بیوتیک بعد از جراحی
  7. انجام حرکات ورزشی انعطافی و کششی تا مدت 23 روز
  8. عدم استفاده از عطر و ادکلن در ناحیه جراحی بعد از عمل
  9. در روز عمل لابیاپلاستی درصورت بروز درد می توان از داروهای مسکن برای کاهش درد و ناراحتی استفاده کرد.

10.بعد از جراحی امکان یبوست برای فرد وجود دارد یبوست نیز یکی از عواملی است که باعث درد در هنگام اجابت مزاج میشود. برای پیشگیری از این مشکل از مواد غذایی که حاوی فیبر می باشد استفاده شود.

  1. برای بهبودی تورم ناشی از لابیاپلاستیاز کمپرس یخ تا 2 روز استفاده شود.
  2. داشتن همراه در هنگام مرخص شدن از بیمارستان
  3. استفاده از ژل شستشو برای تمیز کردن محل بخیه ها و خشک کردن کامل آن . در برخی موارد ممکن است محل زخم ها تا دو ماه بعد از جراحی بهبود نیامد که با مراقبت های درست این زمان کمتر می شود.
  4. در صورتی که تورم و التهاب همراه با درد در زخم ها تا 4 روز ادامه داشت حتما به بهترین دکتر لابیاپلاستی  Doctor lobby plastician  مراجعه کنید.



منبع:وب سایت دکتر هادی فر

منبع:وب سایت دکتر ذاکریان

وب سایت دکتر خلیلی



بیشتر بخوانید: لابیاپلاستی در مشهد  labiaplasty

بیشتر بخوانید: جراحی لابیاپلاستی در مشهد  labiaplasty

بیشتر بخوانید: جراحی لابیاپلاستی در تهران  labiaplasty  

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر لابیاپلاستی در مشهد   Doctor lobby plastician 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد