لابیاپلاستی با لیزر و بدون عمل جراحی



لابیاپلاستی با لیزر و بدون عمل جراحی


 

لابیاپلاستی چیست؟  labiaplasty

لابیاپلاستی فرآیندی برای کاهش و یا تغییر شکل اندازه لابیاهای داخلی و خارجی است که دهانه واژن را پوشانده‌اند. لابیاهای بزرگ یا نامتقارن می‌تواند به علل مختلفی از جمله عوامل ژنتیکی، افزایش وزن، هورمون‌ها، تروما یا حتی زایمان و بارداری ایجاد شود. این حالت می‌تواند موجب درد و ناراحتی حین رابطه جنسی یا حتی هنگام تماس لباس زیر با لابیا شود و اثرات منفی زیادی روی اعتماد به نفس و زندگی جنسی فرد بگذارد. با انجام لابیاپلاستی با لیزر از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:


راحتی و زیبایی

با تماس لباس با پوست حساس لابیاها در خانم‌هایی که لابیاهای بزرگی دارند، خارش، سوزش و ناراحتی ایجاد می‌شود. همچنین این خانم‌ها برای پوشاندن بزرگی لابیاهای خود مجبورند لباس‌های گشاد بپوشند. انجام لابیاپلاستی با لیزر علاوه بر از بین بردن این اثرات فیزیکی ناراحت کننده موجب بهبود زیبایی ناحیه و افزایش اعتماد به نفس جنسی فرد می‌شود.


اثرات جنسی

خانم‌هایی که لابیاهای بزرگی در واژن vagina دارند اغلب دچار درد حین رابطه جنسی می‌شوند. با کاهش اندازه و تغییر شکل لابیا به کمک لابیاپلاستی با لیزر این ناراحتی برطرف می‌شود و با افزایش اعتماد به نفس جنسی(چگونه اعتماد به نفس پیدا کنیم؟)، رابطه جنسی صمیمی‌تری بین زوجین ایجاد می‌شود. همچنین این روش با حذف بافت اضافی در اطراف کلیتوریس لذت جنسی را افزایش می‌دهد.


مطالب مرتبط: چگونه باعث افزایش میل جنسی در زنان بشویم؟ Increased libido


مزایای منحصر به فرد لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی با لیزر بصورت سرپایی انجام شده و با استفاده از تکنولوژی پیشرفته لیزر به طور کاملا ایمن و راحت لابیاها را تغییر شکل می‌دهد. این روش به کمک بی‌حسی موضعی ناحیه قابل انجام است. به این منظور در شروع فرآیند یک بلوک کننده پودندال برای کنترل درد به مدت ۱۸ تا ۲۴ ساعت بعد از لابیاپلاستی داده می‌شود. سپس با تکنیک طراحی خاص لیزر واژینوپلاستی، نواحی لازم برای تابش لیزر علامت گذاری می‌شود. در این روش از لیزر CO2 استفاده می‌شود. انرژی لیزر فقط بر روی ناحیه تابش لیزر اثر می‌گذارد و هیچ آسیبی به بافت‌های مجاور وارد نمی‌کند. همچنین انرژی لیزر با تحریک تولید کلاژن و بهبود جریان خون در ناحیه موجب جوانسازی لابیا labia و از بین رفتن شلی آن می‌شود. لبه‌های باقی‌مانده بعد از تابش لیزر با بخیه قابل جذب بسته می‌شوند. با اتمام عمل، فرد به مدت یک تا دو ساعت به اتاق ریکاوری منتقل می‌شود و سپس می‌تواند به منزل برگردد.


مطالب مرتبط: عوارض لابیاپلاستی با لیزر را بشناسید 


با توجه به اینکه لابیاها عروق زیادی دارند و حساس هستند، استفاده از لیزر به عنوان ابزار برش بسیار ایمن‌تر و کم‌تهاجمی‌تر از روش‌های جراحی است. مهارت و تجربه جراح و همچنین رویکرد هنرمندانه وی در نتیجه لابیاپلاستی با لیزر و جوان سازی واژن   laser vaginal rejuvenation بسیار موثر است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، روش‌های قدیمی که از اسکالپل (چاقوی جراحی) یا الکتروکوتر برای برش بافت و تغییر شکل آن استفاده می‌شد اهمیت خود را از دست داده‌اند.


لابیاپلاستی با لیزر خیلی سریع‌تر انجام می‌شود و بعد از جراحی، خونریزی یا کبودی ایجاد نمی‌شود چرا که انرژی لیزر همزمان با برش لابیاها عروق خونی را می‌بندد. بعد از عمل برخلاف روش سنتی هیچگونه اسکاری به جا نمی‌ماند و حتی جراحان هم نمی‌توانند اظهار کنند که فرد تحت جراحی قرار گرفته است.


منبع:وب سایت دکتر آزیتا صفارزاده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد